Näen usein sodasta ja idänuhkidta painajaisia. Nyt tuttu meni iloisena leikkaukseen ja ajatteli sen olevan iisi juttu mutta kuoli kin operaatioon. Kukaan ei osannut kuvitella tätä. Tutussakin oli vikaa. Meni sinne missä oli halpaa. Kaikki ovat tyrmistyneitä kun kuolema tuli lähelle. Tätähän käy joka päivä mutta tämä juttu on yllätys ja ihan kamalaa
Elämän arvaamattomuus
9
150
Vastaukset
- Anonyymi
mihin leikkaukseen ?
Minulla oli vaaratilananne pienessä tyräleikkauksessa, viides leikkaus elämässäni.
Mutta tytöt menivät hiljaiseksi ja korjasivat tilanteen.
Olen ollut lähellä kuolemaa noin kuusi kertaa. Elämä on vaarallista.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Minulla oli vaaratilananne pienessä tyräleikkauksessa, viides leikkaus elämässäni.
Mutta tytöt menivät hiljaiseksi ja korjasivat tilanteen.
Olen ollut lähellä kuolemaa noin kuusi kertaa. Elämä on vaarallista.Kiitä, että olet saanut vielä jatkoaikaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitä, että olet saanut vielä jatkoaikaa!
Sinuako pitäisi kiittää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinuako pitäisi kiittää?
No niinpä, nuo kliseet on ärsyttäviä, kuin kumarruttaisiin selkä jäykkänä alaspäin.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitä, että olet saanut vielä jatkoaikaa!
Totta kai olen tyytyväinen. Matkassa on ollut tuuria ja myös mahtava kunto.
- Anonyymi
Olisko joku kauneusleikkaus. Mässäilevästä sävystä päätellen joku leikkaus mikä ei aloittajalle kuulu. Juoruilijat on kryptisiä.
- Anonyymi
Niinpä, ei elämän arvaamattomuutta edes käsitä ennen kuin se tulee tarpeeksi lähelle tai sattuu itselle - se on kolahduttava tunne. Järkytys, Katoaa perusturvallisuus.
- Anonyymi
jokainen päivä voi olla viimeinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076