Kun laitatte kämppänne (rivari/kerrostaloasunto/omakotitalo) myyntiin niin siivotkaa jo etukäteen niitä ylimääräisiä huonekaluja/romuja pois nurkista ennen esittelyä ja valokuvien ottoa myynti-ilmoitusta varten. Asunto etsinnässä mutta kämpät on niin kyllästetty tavaroilla ettei pääse kunnolla tarkastamaan tulevia remonttitarpeita. Yksi mielenkiintoinen kämppä on löytynyt mutta kuvia katsottuna, ahdettu täyteen kaikilla vanhoilla, epämääräisillä huonekaluilla. Ei kiinnosta pyytää esittelyä.
Asunnonmyyjät hox
9
287
Vastaukset
- Anonyymi
ekkö sä ny kumminkin mene kts sitä kämppää ekkä tavaroita .jos sulla ei riitä visiointi paikanpäällä niin muuta mettähän
- Anonyymi
Niin, noilla tavaroilla peitetään ne kaikki epäkohdat piiloon🤭
Ja kun laittavat ilmastoinin täysille, niin yrittävät " peittää" homeen hajun.
Ensimmäiseksi, Ilmastointi pienimmälle, että totuus tulee ilmi eikä tarvi Oikeudessa tapella asunnon omistajan piikkiin.😁😂 - Anonyymi
Mutta kun ne tavarat voivat peittää viat.
- Anonyymi
Uudessa asunnossa on uuden hinta.
Vanhoissa asunnoissa hinta määräytyy iän mukaan.eli 50 vuotias on jo purkuhintainen.
En nyt muista minkä hintaiseksi tämä asunnonpurkaja on purkuhintansa laittanut,riipuu varmasti neliöistä.- Anonyymi
Maailmassa löyty satoja vuosia vanhoja rakennuksia, että ei se 50v. ole vielä mitään,
tarttee tietenki pitää huolta taloista ajoissa
- Anonyymi
Eikä mitään stailattuja asuntoja. En halua maksaa stailauslisää enkä halua, että niillä peitetään viat.
- Anonyymi
Laiskasti nuo välittäjät pitävät näyttöjä.
- Anonyymi
Yksityisnäyttöjä onv ilkkaasti. Koko kansan nurkkkienpotkimisnäytöt on ihan turhia.
- Anonyymi
Olis hyvä jos ilmoituksissa olisi maininta asunnossa olevista lemmikeistä; kissoista/koirista. Allergikko saa ovella todeta, että kiva kämppä, ei tarvitse mennä peremmälle ja pitäisi teetättää kallis allergiasiivous ja otsonointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843359
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212033Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027- 621944
- 1061863