Välähti vain mieleeni.
Kirjoittaako Räsänen täällä nimimerkeillä Heimo.Vesa ja aito_lainen?
25
211
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka yksi homofobiasta kärsivä naisihminen voi saada näin paljon pahaa aikaan meidän kristityitten joukossa?
Kirkosta eroaa ihmisiä suurin joukoin, altistuen sen jälkeen muslimien, Venäjän ortodoksien j.n.e. houkutuksille.
Tämä luterilaisuus palsta pilattu täysin.
Viha leviää kristityitten keskuudessa toisiaan kohtaan.
Onko se edes oikea Raamattu mitä se ihmisten välille vain vihaa kylvävä ihminen aina heiluttelee päänsä päällä?- Anonyymi
ArtoTTT
#Kuinka yksi homofobiasta kärsivä naisihminen voi saada näin paljon pahaa aikaan meidän kristityitten joukossa?#
Siis teidän oikeiden kristittyjen keskuudessa, jotka "homottaakin" oikeaoppisesti, kuten ajan henki ja media määrää?
- Anonyymi
Ei kirjoita. Kyseinen kirjoittaja on tunnettu MT/downi potilas. Tästä selittyy viestien alhainen/olematon älykkyystaso.
- Anonyymi
Ei tuon aloittajankaan älykkyystaso ole selvästikään järin suuri
- Anonyymi
Sellainen alhainen älykkyystaso ja diagnoosi sinulla, MrMorden.
🤓 No ei ole. Heimo Vesa eli Aito-lainen jne jne jne saa kasaan kerralla kolmen, neljän sanan yhden lauseen eikä muuta. Lisäksi hän on vähän tukkaa omaava mies, joka tykkää pukeutua oranssiin tuulipukuun plus sävy sävyyn osuvaan päähineeseen. Sitten ei muuta kuin jeesus-marssin eturiviin taas ensi vappuna.
PS. Aito-laisesta eli Heimo Vesasta on täällä myös julkaistu valokuva, jossa hän seisoo "ryhdikkäästi" Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana järjestetyssä vastamielenosoituksessa Päivi tukevan banderollin takana. Siltä minä hänet bongasi neuvoja mukaan. Ja kas kummaa sama ilmestys oli myös jeesus-marssin kärkijoukoissa.Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
No ei ole. Heimo Vesa eli Aito-lainen jne jne jne saa kasaan kerralla kolmen, neljän sanan yhden lauseen eikä muuta. Lisäksi hän on vähän tukkaa omaava mies, joka tykkää pukeutua oranssiin tuulipukuun plus sävy sävyyn osuvaan päähineeseen. Sitten ei muuta kuin jeesus-marssin eturiviin taas ensi vappuna.
PS. Aito-laisesta eli Heimo Vesasta on täällä myös julkaistu valokuva, jossa hän seisoo "ryhdikkäästi" Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana järjestetyssä vastamielenosoituksessa Päivi tukevan banderollin takana. Siltä minä hänet bongasi neuvoja mukaan. Ja kas kummaa sama ilmestys oli myös jeesus-marssin kärkijoukoissa.Selvä näyttö siitä, että aito-lainen eli heimo vesa on todella tuo oranssissa tuulipuvussa viihtyvä henkilö, on siinä että aina kun mainitsen asiasta aito-lainen nostaa esiin tekstin
"Mnot on taas käynnistänyt vihakampanjan aito_laista vastaan
Mnot yrittää maalittaa aitolaista syyttämällä tätä muiden kirjoituksista. Anonyymien kirjoitukset laitetaan nyt aitolai...
25.10.2023 09:38"
jonne hän loppuun lisää sitten taas tekstiä. Kuten nytkin. Kun kirjoitin ylhäällä olevan teksti, jossa kuvasin aito-laisen ulkonäköä ja pukeustumistyyliä, niin eikös heti "Mnot" tekstiin ilmestynyt tämä teksti:
"Anonyymi
2025-07-12 16:53:44
Eläkkeelläkin jaksaa…"
Eli kyse on siitä, että se koira todella älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Se tässä vaan kummastuttaa että kuinka tyhmä ihmisen pitää todella olla, että hän ei ymmärrä että kaikki tietävät kuka on noiden anonyymien tekstin takana?
Se on vielä oma lukunsa, että hän seuraa Torren tekstejä kuin hai laivaa. Kyselee pyllyyn vetelemisestä ja anustapeista. Aluksi väitti että ei ole noiden tekstien takana, mutta sitten narahti melkein heti, kun ei huomannut että lähetti "pylly-viestin" rekatulla nikillä. Sen jälkeen oli turha enää väittää, että ei ollut noiden tekstien takana.- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Selvä näyttö siitä, että aito-lainen eli heimo vesa on todella tuo oranssissa tuulipuvussa viihtyvä henkilö, on siinä että aina kun mainitsen asiasta aito-lainen nostaa esiin tekstin
Mnot yrittää maalittaa aitolaista syyttämällä tätä muiden kirjoituksista. Anonyymien kirjoitukset laitetaan nyt aitolai...
jonne hän loppuun lisää sitten taas tekstiä. Kuten nytkin. Kun kirjoitin ylhäällä olevan teksti, jossa kuvasin aito-laisen ulkonäköä ja pukeustumistyyliä, niin eikös heti "Mnot" tekstiin ilmestynyt tämä teksti:
"Anonyymi
Eläkkeelläkin jaksaa…"
Eli kyse on siitä, että se koira todella älähtää, johonka kalikka kalahtaa. Se tässä vaan kummastuttaa että kuinka tyhmä ihmisen pitää todella olla, että hän ei ymmärrä että kaikki tietävät kuka on noiden anonyymien tekstin takana?
Se on vielä oma lukunsa, että hän seuraa Torren tekstejä kuin hai laivaa. Kyselee pyllyyn vetelemisestä ja anustapeista. Aluksi väitti että ei ole noiden tekstien takana, mutta sitten narahti melkein heti, kun ei huomannut että lähetti "pylly-viestin" rekatulla nikillä. Sen jälkeen oli turha enää väittää, että ei ollut noiden tekstien takana.Priceless matskua
- Anonyymi
No ei ole. Heimo Vesa eli Aito-lainen jne jne jne saa kasaan kerralla kolmen, neljän sanan yhden lauseen eikä muuta. Lisäksi hän on vähän tukkaa omaava mies, joka tykkää pukeutua oranssiin tuulipukuun plus sävy sävyyn osuvaan päähineeseen. Sitten ei muuta kuin jeesus-marssin eturiviin taas ensi vappuna.
PS. Aito-laisesta eli Heimo Vesasta on täällä myös julkaistu valokuva, jossa hän seisoo "ryhdikkäästi" Päivi Räsäsen oikeudenkäynnin aikana järjestetyssä vastamielenosoituksessa Päivi tukevan banderollin takana. Siltä minä hänet bongasi neuvoja mukaan. Ja kas kummaa sama ilmestys oli myös jeesus-marssin kärkijoukoissa.Löytyykö tämä kuva jostain online?! Linkkiä kehiin voin vihdoin printata räyhis taulun jokaiselle nikille listassa erikseen! 🐱
- Anonyymi
Selvä näyttö siitä, että aito-lainen eli heimo vesa on todella tuo oranssissa tuulipuvussa viihtyvä henkilö, on siinä että aina kun mainitsen asiasta aito-lainen nostaa esiin tekstin
"Anonyymi
Eläkkeelläkin jaksaa…"
Se on vielä oma lukunsa, että hän seuraa Torren tekstejä kuin hai laivaa. Kyselee pyllyyn vetelemisestä ja anustapeista. Aluksi väitti että ei ole noiden tekstien takana, mutta sitten narahti melkein heti, kun ei huomannut että lähetti "pylly-viestin" rekatulla nikillä. Sen jälkeen oli turha enää väittää, että ei ollut noiden tekstien takana.Please laita linkki tai gyanzo ?
Anonyymi kirjoitti:
Please laita linkki tai gyanzo ?
Ei ole tallessa. Enkä laittaisi vaikka olisikin. Yksinkertaisesti siksi että en halua syyllistyä rikokseen. En ole idiootti.
- Anonyymi
Räsäsen, Heimo Vesan ja Aitolaisen nimeen hyökätään täällä kristinuskoa vastaan.
- Anonyymi
Heimo-Vesan/aito_laisen toimintaa kritisoidaan ihan asiallisista syistä, eikä sen kritiikin kohdalla ole kyse kristinuskosta. Pökkimisistä kommentointi Torrelle ei ole kristinuskoa,
ei itsensä kanssa keskustelu täällä esittäen toista henkilöä, mikä on kristinuskon vastaista, valheellista käytöstä jne. Aito_lainen ihan itse hyökkää toiminnallaan kristinuskoa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heimo-Vesan/aito_laisen toimintaa kritisoidaan ihan asiallisista syistä, eikä sen kritiikin kohdalla ole kyse kristinuskosta. Pökkimisistä kommentointi Torrelle ei ole kristinuskoa,
ei itsensä kanssa keskustelu täällä esittäen toista henkilöä, mikä on kristinuskon vastaista, valheellista käytöstä jne. Aito_lainen ihan itse hyökkää toiminnallaan kristinuskoa vastaan.Sellaista känniuIinaa sinulla, Repe.
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista känniuIinaa sinulla, Repe.
Tässä nyt huomaat aito-lainen, että myös palstan uskovaiset alkavat saada sinusta tarpeeksi, koska et osaa käyttäytyä.
Tässä nyt huomaat aito-lainen, että myös palstan uskovaiset alkavat saada sinusta tarpeeksi, koska et osaa käyttäytyä.
No ei kait tuo koskaan mitä etujoukkojen edustusta ollutkaan.
- Anonyymi
PYHÄ, PYHÄ PÄIVI ON AINA NOUDATTANUT KAIKKIA
RAAMATUN KÄSKYJÄ!
2.Mooseksen kirja:
31:14 Siis pitäkää sapatti, sillä se on teille pyhä. Joka sen rikkoo, rangaistakoon kuolemalla; sillä kuka ikinä silloin työtä tekee, hävitettäköön kansastansa.
3.Mooseksen kirja:
20:10 Jos joku tekee aviorikoksen toisen miehen vaimon kanssa, jos hän tekee aviorikoksen lähimmäisensä vaimon kanssa, niin heidät, sekä avionrikkojamies että -nainen, rangaistakoon kuolemalla.
20:11 Jos joku makaa äitipuolensa kanssa, paljastaa hän isänsä hävyn; heidät molemmat rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
20:12 Jos joku makaa miniänsä kanssa, rangaistakoon heidät molemmat kuolemalla; he ovat tehneet iljettävyyden, he ovat verivelan alaiset.
20:13 Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
20:14 Jos joku ottaa vaimoksi naisen ja hänen äitinsä, on se iljettävyys; sekä hänet että ne molemmat poltettakoon tulessa, ettei mitään iljettävyyttä olisi teidän seassanne.
20:15 Jos joku sekaantuu eläimeen, rangaistakoon hänet kuolemalla, ja se eläin tappakaa.
20:16 Ja jos nainen ryhtyy eläimeen, mihin tahansa, pariutuaksensa sen kanssa, niin surmaa sekä nainen että eläin; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
20:17 Jos joku ottaa vaimoksi sisarensa, isänsä tyttären tai äitinsä tyttären, ja näkee hänen häpynsä ja tämä näkee hänen häpynsä, niin se on häpeä, ja heidät hävitettäköön kansalaistensa silmien edessä; hän on paljastanut sisarensa hävyn, hän on joutunut syynalaiseksi.
1.Mooseksen kirja:
15:6 Ja Abram uskoi Herraan, ja Herra luki sen hänelle vanhurskaudeksi.
20:2 Ja Aabraham sanoi vaimostansa Saarasta: "Hän on minun sisareni". .........
20:12 Ja hän onkin todella minun sisareni, isäni tytär, vaikkei olekaan äitini tytär; ja niin hänestä tuli minun vaimoni.
15:19 Ja kun naisella on vuoto, niin että verta vuotaa hänen ruumiistansa, olkoon hän kuukautistilassaan seitsemän päivää, ja jokainen, joka häneen koskee, olkoon saastainen iltaan asti.
17:14 Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri; jokainen, joka sitä syö, hävitettäköön.
21:13 Hän ottakoon vaimoksensa neitsyen.
21:14 Leskeä tai hyljättyä vaimoa tai häväistyä naista tai porttoa hän älköön ottako, vaan neitsyen omasta suvustaan hän ottakoon vaimoksensa,
21:17 "Puhu Aaronille ja sano: jos jossakin sinun jälkeläisistäsi, tulevissa sukupolvissa, on joku vamma, älköön hän lähestykö uhraamaan Jumalansa leipää.
21:18 Älköön lähestykö kukaan, jossa on joku vamma, älköön kukaan sokea tai ontuva, kukaan kasvoiltaan tahi jäseniltään muodoton,
21:19 jalkansa tai kätensä taittanut,
21:20 kyttyräselkäinen tai surkastunut, silmävikainen tai ihotautinen tai rupinen tai kuohittu.
21:21 Pappi Aaronin jälkeläisistä älköön kukaan, jossa on joku vamma, lähestykö uhraamaan Herran uhreja; hänessä on vamma, sentähden hän älköön lähestykö uhraamaan Jumalansa leipää.
24:16 Ja joka Herran nimeä pilkkaa, rangaistakoon kuolemalla; koko kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. Olipa se muukalainen tai maassa syntynyt, joka pilkkaa Herran nimeä, hänet surmattakoon.
24:17 Jos joku lyö kuoliaaksi ihmisen, kenen hyvänsä, hänet rangaistakoon kuolemalla.
24:19 Ja joka tuottaa lähimmäisellensä vamman, sille tehtäköön, niinkuin hänkin on tehnyt:
24:20 ruhje ruhjeesta, silmä silmästä, hammas hampaasta; saman vamman, jonka hän on toiselle tuottanut, saakoon hän itsekin.
25:44 Mutta orjasi ja orjattaresi, jotka hankit itsellesi, ostakaa kansoista, jotka asuvat teidän ympärillänne.
VENÄJÄLTÄ?
RUOTSISTA?
MISTÄ SINÄ OLET ORJASI OSTANUT?
3.Mooseksen kirja:
26:1 "Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
Roomalaiskirje:
2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
Jaakobin kirje:
2:10 Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
2.Mooseksen kirja:
20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
5.Mooseksen kirja:
5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
32:39 Katsokaa nyt, että minä, minä olen, eikä yhtäkään jumalaa ole minun rinnallani. Minä kuoletan ja minä teen eläväksi, minä lyön ja minä parannan; eikä ole sitä, joka pelastaisi minun käsistäni.
J.N.E. J.N.E. J.N.E.
(Ei ole Päivi, Heimo.Vesa, aito_lainen homolesbo)
Amen! - Anonyymi
Päiville!
Matteuksen evankeliumi:
7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi;
7:2 sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan.
7:3 Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa malkaa omassa silmässäsi?
7:4 Taikka kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Annas, minä otan rikan silmästäsi', ja katso, malka on omassa silmässäsi?
7:5 Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, ja sitten sinä näet ottaa rikan veljesi silmästä.
Johanneksen evankeliumi:
8:7 Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
Roomalaiskirje:
2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
Matteuksen evankeliumi:
7:1 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; - Anonyymi
Joh. 13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Joh. 19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
Joh. 20:2 Niin hän riensi pois ja tuli Simon Pietarin luo ja sen toisen opetuslapsen luo, joka oli Jeesukselle rakas, ja sanoi heille: "Ovat ottaneet Herran pois haudasta, emmekä tiedä, mihin ovat hänet panneet".
Joh. 21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
Joh. 21:20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"
"Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
Ja Päivi heitti! - Anonyymi
Päivi osaa kirjoittaa pitkiä kirjoituksia, Hempukka aito_Iainen ei.
- Anonyymi
Hempukka on taitava tekemään aloituksia jossa jo otsikko on väärin 🦆🐱😂
No , enpä oikein usko. Katsopa noita tuon kirjoituksia kuinka siellä suorastaan painovirhepaholainen pitää juhliaan ja Räsänen taas vaikka olisi erimieltä hänen kanssaan niin kyllähän hän kirjoittaa osaa.
Niin ja mieti noita aito_laisen kämmäilyjä kun sillä on vahingossa lähtenytkin rekatulla vaikka anona piti heittää. Vaikea kuvitella että edes Räsänen vajoaisi niin alas.- Anonyymi
Juuri siksi minäkin kirjoitan ilman rekisteröitymistä, koska haluan esittää asioita, en luoda jotain toteemipaalua, jota pakanat voivat kuseskella. Yritän osaltani nostaa keskustelun tasoa, pitää esillä Raamatun totuutta ja pieneltä osaltani taistella lopun ajan eksytyksiä vastaan. Räsänen on ollut meille hiljaisille kristityille rohkaisija puhumaan Jeesuksesta. Toivon vain, että hän lähtisi pois Babylonin porttokirkosta. Ei hän sitä pysty puhdistamaan. Tosin hienoa, että on jaksanut yrittää.
- Anonyymi
Ei Räsänen nyt sentään niin typerä olisi.
Ja tämä tulee henkilöltä, jonka mielestä Räsänen on itsessään vitsi.
Tuo henkilö on vain joku reppana kultin jäsen, joka saa syötettä kultin johtajalta ja papukaijana toistaa sitä. Tuo johtaja taas saa syötettä Amerikasta kuten Räsänenkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482620Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572043- 1551697
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174