Sinusta en oikein tiedä?
Joskus vain tuntui että sinulla olisi ollut tunteita minua kohtaan.
Mutta kun minä en osaa lähestyä.
Vakka toinen osapuoli tekisi tiettäväkisi voisit lähestyä.
Tämä vain syö miestä
Tunteeni nainen sinua kohtaan ovat ennallaan
34
668
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se haittaa, muut miehet lähestyy kyllä ja olen nauttinut kesästä täysin rinnoin!
Naiselta- Anonyymi
Eihän sinulle pitänyt kelvata, kuin yksi oikea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinkkunainen, enkä mikään nunna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sinkkunainen, enkä mikään nunna.
😳😳😞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se ainoa oikea on varattu, eikä aio erota. Pitää antaa mahdollisuus jollekin toiselle sitten. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos se ainoa oikea on varattu, eikä aio erota. Pitää antaa mahdollisuus jollekin toiselle sitten. Sivusta
Onko joku sanonut ettei aio erota? Ite prosessoin koko,ajan erilaista elämäntilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku sanonut ettei aio erota? Ite prosessoin koko,ajan erilaista elämäntilannetta.
Ei ole sanonut, mutta kun tämä tilanne on kestänyt vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on "ainoa oikea", on kamalaa ottaa "toiseksi paras". Eikö minun tunteet merkitse, vaan sen toisen?
Jos todella on rakastunut, ei vain voi ottaa jotakuta toista! Se on väärin sitä toistakin kohtaan,
Sivullinen ei ole kokenut aitoa rakkautta. Aika harvinainen tunne se onkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on "ainoa oikea", on kamalaa ottaa "toiseksi paras". Eikö minun tunteet merkitse, vaan sen toisen?
Jos todella on rakastunut, ei vain voi ottaa jotakuta toista! Se on väärin sitä toistakin kohtaan,
Sivullinen ei ole kokenut aitoa rakkautta. Aika harvinainen tunne se onkin.Pitäisikö hänen odottaa loppuelämänsä, jos vaikka satut eroamaan? Olet itse suhteessa, mutta hän ei saisi olla kenenkään muun kanssa. Kyllä tiedän mitä aito rakkaus on.
- Anonyymi
Ja naista.
- Anonyymi
Miehen tulee uskaltaa sanottaa omat tunteensa, muuten tämä jää tähän. Miksi piilottaa niitä, jos tietää, että nainenkin tuntee samoin.
- Anonyymi
Halaaminen voisi olla avain lukkiintuneeseen tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voida halata, jos ei nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään tapauksessa ei saa tuntematonta halata.Voi edelleen kuulua riskiryhmään.Ei ole rokotettu Koronaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään tapauksessa ei saa tuntematonta halata.Voi edelleen kuulua riskiryhmään.Ei ole rokotettu Koronaan.
Sä olet viisi vuotta jäljessä ikäisistäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nainen ole tuntematon, enkä minäkään ole naiselle tunetematon.
- Anonyymi
Kun näyttää olevan sinkkunainen niin laitapa kirje menemään.Ehkä siinä on aluksi helpompi avata tunteitaan.
sivust ehdottelen- Anonyymi
Ei kun täytysi nähdä ja jutella.
- Anonyymi
Minusta on tuntunut, että yhteytemme on poikki. En ole tuntenut rakkauttasi vähään aikaan. Omat tunteeni ovat ennallaan. Viime yönä unessa halailin ja pussailin jotain miestä, se et ollut sinä. Jotenkin tuntuu, että alan jo luovuttamaan meidän suhteen. Kirjoitin kuin hänelle.
- Anonyymi
Minulla ollut surua joka hajottaa maailmaani. Se heijastuu yksinäisyytenä ja epävarmuutena myös hänen kanssaan.
- Anonyymi
Ja tilanteemme on osoittanut minulle että olen paljon heikompi ihminen mitä ajattelin olevani. Sinun kanssasi ajattelin voivani toteuttaa sitä oman tarkoitukseni mukaista elämää, että se olisi helpompaa kanssasi. Aiemmin luulin että tämän tiellä oli kaikki muut mutta se olenkin minä itse. Olen liian heikko vaikka tiedän mitä haluan. Tilanne myöskään anna tilaa hengittää eikä totuus näy läpi vaan sitä sotkee niin moni asia. Pysyt sydämmessäni, ehkä me joskus kohdataan, toivoisin niin.
- Anonyymi
Jos näkisin nyt sinut jossain. Kutkuttavan ihana ajatus. Lauantai-illoissa on taikaa.
- Anonyymi
Kyllä minulla tunteita on edelleen. Mutta niin kauan kuin olet varattu mies, niin ei tämä voi edetä. Sinun täytyy lopettaa vihjailu ja sanoa jotain suoraan.
-ihan sivusta- Anonyymi
Unohda varatut. Ne on jo valintansa tehneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut varattu (hänelle) koko tämän ajan. Siitä on todiste,
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut varattu (hänelle) koko tämän ajan. Siitä on todiste,
-sivustaNyt oli kyse toisesta osapuolesta, ei sinun sirkutteluistas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin yritän unohtaa, mutta kun ei unohdu. Rakkaus ei lopu käskemällä, eikä edes välimatka auta. Entistä enemmän ikävöin.
11:45:33
- Anonyymi
En kommunikoi jos ei ole tunteita..eli miltäs vaikuttaa ei sammu kipinä ei. Odotan sinulta aloitusta.
- Anonyymi
Aloittaja, milloin näit tuon naisen viimeksi?
- Anonyymi
Monta monta vuotta sitten😔
- Anonyymi
Mitä sinä et minusta tiedä? Tunteistaniko sinua kohtaan? No rehellisesti kerrottuna olet edelleen päivittäin mielessäni. Mutta en ole viime vuosina edes yrittänyt lähestyä sen kummemmin, kun tiedän, ettet ole yksin, jos tulisin paikalle............
- Anonyymi
Oletko naista vanhempi vai nuorempi, vai oletko samanikäinen?
- Anonyymi
Vanhempi
- Anonyymi
Miten niin et osaa lähestyä? Oletko tottunut siihen, että naiset lähestyy sinua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380