Miksi kansanedustaja suuttuu ja haluaa ilmoittaa viranomaisille, jos joku kysyy miten on onnistunut kotoutuminen läheisten osalta ja elämä Suomessa ja mitä kuuluu?
Itse olisin iloinen, jos joku olisi kiinnostunut siitä perhe on esim. oppinut kieltä ja sopeutunut uuteen kotimaahan ja löytänyt työtä jne.? Luulisi olevan iloinen, että voi kertoa siitä miten hyvin Suomessa hoidetaan turvapaikan saaneiden asioita! Missä kiitollisuus ja arvostus Suomea🇫🇮 kohtaan?
Tp-hakijat ja kiinnostus heidän kotoutumiseen jne
12
95
Vastaukset
- Anonyymi
Sdp? Luulen? Ihmeellinen puolue, joka vihaa suomalaista työssäkäyvää veroja maksavaa keskiluokkaa!
- Anonyymi
Sdp on työttömien ja tukiaisten varassa elävien puolue, ei enää työläisten asialla! Vihaavat suomalaista työväkeä, kun haluavat nostaa veroja ja tuhota suomalaisen hyvän ja puhtaan ruuan poistamalla maataloustuet! Kela-korvaukset lähtee, jos sdp pääsee valtaan!
- Anonyymi
Nimenvaihdos paikallaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenvaihdos paikallaan?
Voisi olla. Ehdotuksia?
- Anonyymi
Työssäkäyvä ja veroja maksava keskiluokka - mikä on paras puolue ajamaan etujamme?
- Anonyymi
Persut on ainakin laskenut työssäkäyvien veroja, ehkä sitten se?
Keskiluokkahan ei saa mitää tukia, joten sieltä ei ole voitu leikatakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut on ainakin laskenut työssäkäyvien veroja, ehkä sitten se?
Keskiluokkahan ei saa mitää tukia, joten sieltä ei ole voitu leikatakaan.Totta
- Anonyymi
Järkyttävää! Miten päässyt Suomeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkyttävää! Miten päässyt Suomeen?
Eikö voida palauttaa?
- Anonyymi
Terroristista?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011364364.html - Anonyymi
Miksi valittavat, kun Venäjähän on turvallinen maa?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011364341.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as563137Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232944- 502830
- 562648
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072