Kerroin että olen sydänvikainen ja tulee kohtaus jos en saa viileyttä asuntooni.
Kuljetusliike kantoi sisälle ja hyvin pörisee.
kiitos Kela !
(taas)
Kela kustansi minulle Whirlpool ilmastointi laitteen 500 e
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Huh, neukkukuutio-yksiön kuumuus on sekoittanut aloittajan pään ja laittaa tämän valehtelemaan niin että korvat heiluu! 👂
- Anonyymi
Aloittaja krapuloissa hikoilee ja kuvittelee kaikennäköstä.
- Anonyymi
Hikoilin häärin ja runggasin burran kuwalllleeeeeee
- Anonyymi
Et päässyt kierteeseen. Toisessa firmassa laite olisi tippunut käsistä ja taas saanut odottaa senkin korjaamista. Löysiessä viilenee lakkolaisetkin.
- Anonyymi
Sain Kelalta maksusitoumuksen (2000 e ) ilmalämpöpumpun ostoon. Se on sitä harkinnanvaraista, se.
- Anonyymi
Hähää ! Minäpä saan Kevalta yli 2000 € ihan joka kuukausi ilman mitään anomuksia.
- Anonyymi
Polkupyörän pumpun varastit korkeintaan pari päivää sitten.
- Anonyymi
Kela kustansi mun asuntoon (90m2) ilmastoinnin, kun kerroin hankalasta suolistohaitasni, kun kaasut haisevat huoneistossa. Maksoi töineen yli 5000e.
- Anonyymi
Hyvä että tulit meille kaikille tämän kertomaan että yleiset kuvitelmat kaiken kaikille kustantavasta kelasta saavat tulta alleen ja viha "kela- loisia" vastaan sen kun syvenee.
Tiedoksi: useimmille Kela ei kustanna edes todellisia välttämättömyyksiä. Kuten muuttoapua jotta voisi muuttaa halvempaan asuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862