Kerroin että olen sydänvikainen ja tulee kohtaus jos en saa viileyttä asuntooni.
Kuljetusliike kantoi sisälle ja hyvin pörisee.
kiitos Kela !
(taas)
Kela kustansi minulle Whirlpool ilmastointi laitteen 500 e
9
171
Vastaukset
- Anonyymi
Huh, neukkukuutio-yksiön kuumuus on sekoittanut aloittajan pään ja laittaa tämän valehtelemaan niin että korvat heiluu! 👂
- Anonyymi
Aloittaja krapuloissa hikoilee ja kuvittelee kaikennäköstä.
- Anonyymi
Hikoilin häärin ja runggasin burran kuwalllleeeeeee
- Anonyymi
Et päässyt kierteeseen. Toisessa firmassa laite olisi tippunut käsistä ja taas saanut odottaa senkin korjaamista. Löysiessä viilenee lakkolaisetkin.
- Anonyymi
Sain Kelalta maksusitoumuksen (2000 e ) ilmalämpöpumpun ostoon. Se on sitä harkinnanvaraista, se.
- Anonyymi
Hähää ! Minäpä saan Kevalta yli 2000 € ihan joka kuukausi ilman mitään anomuksia.
- Anonyymi
Polkupyörän pumpun varastit korkeintaan pari päivää sitten.
- Anonyymi
Kela kustansi mun asuntoon (90m2) ilmastoinnin, kun kerroin hankalasta suolistohaitasni, kun kaasut haisevat huoneistossa. Maksoi töineen yli 5000e.
- Anonyymi
Hyvä että tulit meille kaikille tämän kertomaan että yleiset kuvitelmat kaiken kaikille kustantavasta kelasta saavat tulta alleen ja viha "kela- loisia" vastaan sen kun syvenee.
Tiedoksi: useimmille Kela ei kustanna edes todellisia välttämättömyyksiä. Kuten muuttoapua jotta voisi muuttaa halvempaan asuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149