Köyhän hellepäivän pelastus!
Coop tuutit ja Xtra cola
11
151
Vastaukset
- Anonyymi
Tuotetiedot
Ainesosat
pastöroitu maito*, sokeri, pastöroitu kerma*, maitojauhe*, dekstroosi, glukoosisiirappi, voi*, kookosöljy, emulgointiaineet (rasvahappojen mono- ja diglyseridit, auringonkukkalesitiini), sakeuttamisaineet (johanneksenleipäpuujauhe, guarkumi), muunnettu tärkkelys, suola, aromit, lakritsinjuuriuute, melassi, värit (karotenoidit, punajuuriväri, kurkumiini, E153). Saattaa sisältää pieniä määriä macadamiapähkinää, hasselpähkinää ja mantelia. Valion lakutiikeri. Lähes samoja aineita kuin Xtra jäätelössä. mulla on mansikka jäätelöä paketissa pakkasessa.. coop colaa pullossa.. ja iso karhu 8pros tölkissä ja osittain suussa.. coop töllkki hernaria ja sikanautaa paketissa.. pelastus on..
- Anonyymi
Kerropas nyt pervokki miksi sun rahat eivät riitä kunnolliseen ruokaan? Nyt on paras kotimainen sayokaudi meneillään. Kotimaisia kasviksia, marjoja, hedelmiä, lihaa, kalaa?
Anonyymi kirjoitti:
Kerropas nyt pervokki miksi sun rahat eivät riitä kunnolliseen ruokaan? Nyt on paras kotimainen sayokaudi meneillään. Kotimaisia kasviksia, marjoja, hedelmiä, lihaa, kalaa?
on mulla seka vihanneksia sipulaa pottua ja jopa porkkanaa.. au naturel.. myöskin pakastepussiversioita..papuja ja knuuteleita....kaksi päivää söin ison satsin coleslaavia joka sisälsi paljon muutakin kuin pelkkää kaalta.. porkkanaa sipulaa,..hemapaa.. sitruunaa etikkaa kyllä täälä edukkaasti ja hyvin syödään.. sen takia halpaa oluttakin voi vetää kesän kunniaksi..ja kun juodaan ei syödä kovinkaan paljon..jauhoja ja kuivahiivaa riittää joten leipääkin voi tehdä.. oivariinipurkki on ostettu vaikka voi on paras..
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
on mulla seka vihanneksia sipulaa pottua ja jopa porkkanaa.. au naturel.. myöskin pakastepussiversioita..papuja ja knuuteleita....kaksi päivää söin ison satsin coleslaavia joka sisälsi paljon muutakin kuin pelkkää kaalta.. porkkanaa sipulaa,..hemapaa.. sitruunaa etikkaa kyllä täälä edukkaasti ja hyvin syödään.. sen takia halpaa oluttakin voi vetää kesän kunniaksi..ja kun juodaan ei syödä kovinkaan paljon..jauhoja ja kuivahiivaa riittää joten leipääkin voi tehdä.. oivariinipurkki on ostettu vaikka voi on paras..
Rahaa on siihen, mihin sitä haluaa käyttää . Kaikki ei juo keskikaljaa rööki suussa.
Halvalla sai esim. kukkakaali Wingsiä ja nuggetteja ja hyvältä maistuivat nekin. Anonyymi kirjoitti:
Rahaa on siihen, mihin sitä haluaa käyttää . Kaikki ei juo keskikaljaa rööki suussa.
Halvalla sai esim. kukkakaali Wingsiä ja nuggetteja ja hyvältä maistuivat nekin.rööki ei pala..ja jos juon halpaa kaljaa välillä..en pode hirveän huonoa omatuntoa siitä..oon lepposa seurallinen juoppo..sen takia kai aina kutsuttiin bileisiin tai pöytään baareissa.. ja ruokahuolto kunnossa..pitäs vaan alkaa tekee.. muuten alkaa muikenee..
- Anonyymi
Minä olen tänä kesänä maistellut vain kolmea kaveria.
- Anonyymi
Talonmies joi First Choice Colaa.
- AnonyymiUUSI
XTRA VANILJATUUTIT 1,19€/8KPL, AINAKIN MEITIN KYLÄN ÄÄSMARKETISSA. https://www.s-kaupat.fi/tuote/xtra-jaatelotuutit-vanilja-960ml-8kpl/7340011420330
- AnonyymiUUSI
Noi on hyviä ja usein loppu.
- AnonyymiUUSI
Noita tuutteja ostan sillon tällön ni eipä ole hinnalla pilattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.738217Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662815Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182008- 1571991
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191948Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381851Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301690- 1021477
- 381471
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411246