Kerro pituutesi, sukupuolesi ja kuinka pitkä haluisit olla, jos saisit valita.
Kuinka pitkä haluisit olla?
12
176
Vastaukset
- Anonyymi
Mies, 182 cm, haluisin olla190-195 cm
- Anonyymi
oot mua 7 senttiä pitempi. Tiijän ja oon nähäny hiton paljon toisaalta mua lyhyempiä ja mun pituisia miehiä ja naisia.
Oon sis 175cm pitkä eli en ole kovin pitkä vaan keskiarvollisesti hieman normaalia lyhyempi kun mul on käsitys tietääkseni että suomalainen mies keskipituudeltaan 178 tai 180cm vai onko näin??
voi olla että saisin pari kolme lisäsenttiä pituuteeni jos lonkkani ja selkääni oikaistaisiin koska mulla tietääkseni on ne lonkan ja selän kanssa ne ongelmat että jos niitä oikaistaisii niin lisäpituutta tulis muutama sentti. Yliliikkuvat nivelet mulla vähän joka puolella kehoa.
Esim sormet rasittuvat yliherkästi tai jos kättä pitää korkeassa asennossa niin kohta olkapää ihan paskana. Ei kiva mut on tähän tottunu. reumasairaudesta ei ole kyse mun kohalla mut toki tämmösellä ropalla reumaan sairastumisriski kasvaa.
- Anonyymi
oon 175cm ja haluisin olla 180cm vähintään. Toisaalta 175cm pituuteni ei tuota minulle henkisiä ongelmia. =)
- Anonyymi
170 cm pitkä nainen, joskus on tuntunut että pitkähkö naisihmiseksi, useat naiset ovat minua selvästi lyhyempiä. Joskus olen miettinyt miltä tuntuisi olla sellainen 155-160 nainen, pienet somat kengät jne. Mutta olen kuitenkin tyytyväinen omaan pituuteeni ja 170 cm on sopiva siihen että ylettyy yleensä hyvin korkeammallakin oleviin asioihin eikä tarvitse aina jakkaraa avuksi.
- Anonyymi
onko nainen suhtteessa miehe pituuteen noin 5-10 cm lyhyempi ossaakko sanua?
kun mä siis oon 175cm pitkä ja oon mies niin oisinko naisena about 165 -170cm pitkä??
sää oot naisen keskipituuven yläpuolella olettaisin joo =)
viestin lähettäjä Juha pohjola - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun mä siis oon 175cm pitkä ja oon mies niin oisinko naisena about 165 -170cm pitkä??
viestin lähettäjä Juha pohjolaOlen mies ja vain 184cm, mutta haluaisin olla 190cm ja tummilla hiuksilla, niin naisia olisi jonossa, mutta vaaleana miehenä en kelpaa suomalaiselle naiselle, vaikka olen 10 vuotta yrittänyt tehdä treffejä? Sellaisia maatuskan näköisiä möhömahoja yläkehon rakentajia ja tatuoituja siiderinjuojia kyllä yrittää, mutta en pysty himoitseen tai rakastuun sellaiseen, enkä kapakkaruusuun. Etsin vain kaunista,kurvikasta, leveälanteista ja pitkillä hiuksilla, niin ne saattaa olla kaikki varattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen mies ja vain 184cm, mutta haluaisin olla 190cm ja tummilla hiuksilla, niin naisia olisi jonossa, mutta vaaleana miehenä en kelpaa suomalaiselle naiselle, vaikka olen 10 vuotta yrittänyt tehdä treffejä? Sellaisia maatuskan näköisiä möhömahoja yläkehon rakentajia ja tatuoituja siiderinjuojia kyllä yrittää, mutta en pysty himoitseen tai rakastuun sellaiseen, enkä kapakkaruusuun. Etsin vain kaunista,kurvikasta, leveälanteista ja pitkillä hiuksilla, niin ne saattaa olla kaikki varattuja.
mulle kelepais millainen vartalo tahansa mut en kovin mieltynyt minäkään pubiruusuihin ainakaan enkä muihinkaan päihteidenkäyttäjiin , joskin tosin tupakoitsijat iha ok ja jos alkoholin käyttö pysyy järjellisesti tasapainossa niin eipä se haittaa jos välillä mukiin kaataa alakohoolia. =)
en ole etsiny naisseuraa . En ole homo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viestin lähettäjä Juha pohjolaOn tuo 171 cm pituus tosiaan naisten yleisen keskipituuden yläpuolella jonkun verran.
175 cm mies taitaa olla ihan normaalin pituinen mies; ei erityisen lyhyt eikä pitkä.
Jokainen on hyvä omana itsenään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tuo 171 cm pituus tosiaan naisten yleisen keskipituuden yläpuolella jonkun verran.
175 cm mies taitaa olla ihan normaalin pituinen mies; ei erityisen lyhyt eikä pitkä.
Jokainen on hyvä omana itsenään.oletko nainen? Kyllä mua naiset kiinnostaa =) ja oon seksuaalisesti kiihkeä mies mutta jotenki jääny tuo sosiaalinen elämä ja parisuhde-elämä että kait se on kun oma elämä ollu 43 vuotta semmosta väsynyttä että oon henkisesti väsynyt enkä saa aikaan asioita tapahtuvan oikein sitten mitenkään. Ainoat aktiviteetit melkein jokapäiväiset kävelylenkit mut nekin on aika pakkopullaa mut haluan pitää yllä liikuntaa jotta paino pysyy kurissa.
oon siis joo 175 tai tarkalleen 174.9 senttimetriä pitkä keski-ikäinen ukkeli =)
ainoa kerran kun seurustelin oli teini-iässä mut sanoisin että koin etten halunnu jatkaa koska sanoin mielitietylleni etten ole kovin henkisesti terve että pakko anteeksi vaan panna stoppi. Hän kyllä romahti aluksi kun oli niin rakastunut minnuun että se tuntui ittestäni kauhealta kertoo hänelle oma elämää että mä esim jouduin kerran valehteleen hänelle etten pysty tulemaan joulukadun avajaisiin koska pelkäsin isoa ihmismassaa siellä ja pelkäsin että joku lyö turpiin mua kun koulussa uhkailtiin lyyä mua turpiin. Mä oon aina ollu tosi ujo ja arka mut on minussa yllättävä kyllä myös tosi puheliaskin puoli jos sille päälle menen =)
ruukkaan harrastaa itteeni kohdistaa itseironia-huumoria = se auttaa ja musa auttaa ja liikunta mutta vain ikävä sanoa hetkellinen onnen tunne että se on kohta taas sitä henkisesti väsynyttä mennoo
et kai pahastunut kun avauduin ? Ei ehkä oikea palsta /topic tähän avautumisee.
Juha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko nainen? Kyllä mua naiset kiinnostaa =) ja oon seksuaalisesti kiihkeä mies mutta jotenki jääny tuo sosiaalinen elämä ja parisuhde-elämä että kait se on kun oma elämä ollu 43 vuotta semmosta väsynyttä että oon henkisesti väsynyt enkä saa aikaan asioita tapahtuvan oikein sitten mitenkään. Ainoat aktiviteetit melkein jokapäiväiset kävelylenkit mut nekin on aika pakkopullaa mut haluan pitää yllä liikuntaa jotta paino pysyy kurissa.
oon siis joo 175 tai tarkalleen 174.9 senttimetriä pitkä keski-ikäinen ukkeli =)
ainoa kerran kun seurustelin oli teini-iässä mut sanoisin että koin etten halunnu jatkaa koska sanoin mielitietylleni etten ole kovin henkisesti terve että pakko anteeksi vaan panna stoppi. Hän kyllä romahti aluksi kun oli niin rakastunut minnuun että se tuntui ittestäni kauhealta kertoo hänelle oma elämää että mä esim jouduin kerran valehteleen hänelle etten pysty tulemaan joulukadun avajaisiin koska pelkäsin isoa ihmismassaa siellä ja pelkäsin että joku lyö turpiin mua kun koulussa uhkailtiin lyyä mua turpiin. Mä oon aina ollu tosi ujo ja arka mut on minussa yllättävä kyllä myös tosi puheliaskin puoli jos sille päälle menen =)
ruukkaan harrastaa itteeni kohdistaa itseironia-huumoria = se auttaa ja musa auttaa ja liikunta mutta vain ikävä sanoa hetkellinen onnen tunne että se on kohta taas sitä henkisesti väsynyttä mennoo
et kai pahastunut kun avauduin ? Ei ehkä oikea palsta /topic tähän avautumisee.
JuhaOlen, mutta en etsi täältä seurustelukuvioita.
En harmistunut avautumisestasi.
Kaikkea hyvää sinulle elämääsi ja aurinkoista kesän jatkoa. 🌻
- Anonyymi
Nainen, 165cm ja olen just sopivan pituinen.
- Anonyymi
150 cm pitkä tyttö .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2151459- 961286
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan41108Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle171086Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9938Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86910Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.61862- 32850
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii45780T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37778