Kuinka sille ei saada mitään? Vuosikausia asiaa pällistelty. Firmoja eikä asuntojakaa tuu uusia. Vois istuttaa edes puita.
Kauhavan tori
11
562
Vastaukset
- Anonyymi
..... tai perunaa kauppatielle. on jo kynnetty ja muokattu, tosin satoa ei saa vielä tänä syksynä.
- Anonyymi
Siirtolapuutarha olis mahtava idea
- Anonyymi
Kauhavalaasten rahat on loppu ja härmäläästen rahoolla sitä ei rakenneta, uskokaa ny jo!
- AnonyymiUUSI
Aina ollaan rahaa vinkumassa. Edes puun taimia istuttaa. Niitä ihmiset antaisi omasta puutarhastaan kunhan pääsis tuosta näystä eroon.
- Anonyymi
Onko härmä sama kun lummukka
- Anonyymi
ei lummukka on se ohi menevä tie kauhavalla evijärven sivu raire
- Anonyymi
On kyllä hieno tori, eiköhän marja- aikaan ja syksymmällä ole myyjiäkin kuten ennenkin.
- Anonyymi
Teematori esim joka lauantai olis hyvä juttu, kuka ne sit järjestäis, on sit toinen juttu. Kaupungin matkailutoimi, vai onks tääl sellasta.
- Anonyymi
Eihän sinne torille järjestetä mitään paitsi markkinat.oon monta kertaa sanonu asukaslautakunnan kokoukses että pirettäisiin joku konsertti kesäisin tai syksylläkin.esim kake randelinin konsertti.ja leiffi lindemanin konsertti.jotain elämää iltaisin.tai kentälle.autokisoja kyllä pidetään.
- Anonyymi
Järjestäkää itse. Ei aina tartte olla veronmaksajien kukkarolla. Melkoisia kommumisteja ja sosialisteja kanta-Kauhava täynnä.
- Anonyymi
Pidetään vaan hiljainen hetki joka keskiviikko, kuihtuvan kylän muistoksi. Täällä mitään kannata järjestää, kun aina joku valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513725Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172728Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6172385Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202077KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar841984Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431718- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421642Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476