Ateisti, miksi odottaa kuolemaan asti että pääsee kokemaan helvetin. Liity jeesuksenmorsiamiin ja pääset kokemaan helvetin jo maan päällä.
Ateisti, miksi odottaa kuolemaan asti
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
Minä liityin Helvetin enkeleihin ja nyt saan ajaa moottoripyörällä niin helvetisti. Suosittelen!
- Anonyymi
Meillä helluntalaisilla on ihan helvetin mukavaa. Tervetuloa joukkoon. Muista ottaa lompakko mukaan.
- Anonyymi
Siksi ajattelinkin maalata helvettiaiheen saunaan kiukaan yläpuolelle seinään, sen, joilla painostetaan ihmisiä uskovaisiksi. Voitte sitten tuoda epäuskoisia meille saunomaan. Lämmitetään vaikka 130 asteeseen, eikä päästetä pois.
- Anonyymi
opetuslapset oli jeesuksen morsmaikkuja 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Näin hellariperheessä kasvaneena sanoisin että "been there, done that".
Ei koskaan enää sitä helvettiä!- Anonyymi
VL suvussa kasvaneena aivan sama juttu. Minulla on massiivinen suku ja sisarkunta. Ja lähes kaikki ikäiseni ja siitä nuoremmat ateisteja.
Nykyään jos mummini olisi elossa, niin olisi varmaan vankilassa, koska hyökkäsi fyysisesti ihmisten kimppuun jotka eivät olleet hartaita kristinuskoisia.
- Anonyymi
Jumala on niin nasta, siis Saatanasta!
- Anonyymi
Vain uskovaisilla on helvetto ja se autua eedeni
- Anonyymi
Entä jos ne sittennin ovat päin toisin
Eetemi on helvetossa halvetto on eetemissä mikä siittä tulisi? - Anonyymi
Muistiko kukaan kuinka monta oppilaspoikasta on katolisen kirkon papeilla ja huhu mitä tekivätkään.
Ne eivät unohdu se mahtaa olla osa jumallan oppia.
Ristiretket jatkuvat tänäpäivänäkin kuka estäisi? Uskovaiset papitko ? Nehän juur päinvastoin lupaa kokoajan anteeksantoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285