Kokouksessa huudetaan Jeesuksen nimeä

Anonyymi-ap

ja mölistään siansaksaa. Rukoukseen johdattaja usein kiihottaa muita tähän toimintaan. Homma näyttää ja kuulostaa ihan mielisairaalta vierailijan silmissä ja korvissa. Mutta tätä pidetään hengellisenä seurakunnissa. Hävetkää!

22

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paklovauvakastetut pilkkaavat Pyhää Henkeä.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on paha eksytys ja heresia.

• Anonyymi

Jeesuksia on monia, henkiä on monia ja samoin on uususkonnollisia lahkoja.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on vanhin kristittyjen yhteys.

• Anonyymi

Uususkonnolliset henget voivat kaataa.
      Onhan näitä "kaatoherätyksiä" nähty.

• Anonyymi

Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin.

• Anonyymi

Kielillä puhuminen

1.Kor. 13
      Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää innokkaasti saamaan hengellisiä lahjoja, varsinkin profetoimisen lahjaa.
      2. Kielillä puhuva ei näet puhu ihmisille vaan Jumalalle. Häntä ei ymmärrä kukaan, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.
      3. Profetoiva sen sijaan puhuu ihmisille rakentumiseksi, kehotukseksi ja lohdutukseksi.
      4. Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.
      5. Tahtoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin tahtoisin teidän profetoivan. Profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.
      6. Jos nyt tulisin luoksenne, veljet, ja puhuisin kielillä, mitä hyötyä minusta olisi, ellen puhuisi teille ilmestyksen, tiedon, profetian tai opetuksen sanoja?8
      7. Näinhän on myös elottomien soittimien, huilun tai harpun, laita. Kuinka tiedetään, mitä huilulla tai harpulla soitetaan, elleivät ne soi toisistaan erottuvin sävelin?
      8. Ja jos pasuuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
      9. Samoin on teidän laitanne: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Tehän puhutte tuuleen.
      10. Maailmassa lienee vaikka kuinka monta kieltä, mutta ei ainoatakaan, joka ei olisi ymmärrettävissä.
      11. Mutta ellen tunne sanojen merkitystä, olen puhujalle muukalainen ja puhuja on minulle muukalainen.
      12. Samoin on teidän laitanne. Koska siis tavoittelette innokkaasti henkilahjoja, pyrkikää saamaan niitä runsaasti seurakunnan rakentumiseksi.
      13. Siksi se, joka puhuu kielillä, rukoilkoon, että kykenisi selittämään kielet.
      14. Jos näet rukoilen kielillä, minun henkeni kyllä rukoilee, mutta ymmärrykseni on hedelmätön.
      15. Mitä siis tehdä? Minun tulee rukoilla hengelläni mutta myös ymmärrykselläni. Minun tulee laulaa kiitosta hengelläni mutta myös ymmärrykselläni.
      16. Jos ylistät Jumalaa hengelläsi, kuinka paikalla oleva oppimaton voi sanoa kiitokseesi aamenen? Eihän hän ymmärrä mitä sanot.
      17. Sinä kyllä kiität hyvin, mutta toinen ei siitä rakennu.
      18. Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä, jopa enemmän kuin kukaan teistä.
      19. Mutta opettaakseni muitakin tahdon seurakunnassa puhua mieluummin viisi sanaa ymmärrykselläni kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä.

• Anonyymi

Joh 11:32: "Kun siis Maria saapui sinne, missä Jeesus oli, ja näki hänet, lankesi hän hänen jalkojensa eteen ja sanoi hänelle: "Herra, jos sinä olisit ollut täällä, ei minun veljeni olisi kuollut".

Mitä mieltä olet helluntailaisista "kaatoherätyksistä"?

• Anonyymi

Lue koko asia.
        Joh. 11:
        32. Ehdittyään sinne, missä Jeesus oli, ja nähtyään hänet Maria vaipui hänen jalkoihinsa ja sanoi: "Herra, jos olisit ollut täällä, veljeni ei olisi kuollut."
        33. Kun Jeesus näki itkevän Marian ja hänen kanssaan tulleet juutalaiset, jotka hekin itkivät, syvä liikutus valtasi hänet,
        34. ja hän kysyi: "Missä hänen hautansa on?" "Herra, tule katsomaan", he vastasivat.
        35. Jeesus itki.
        36. Juutalaiset sanoivat: "Katsokaa, kuinka rakas Lasarus hänelle oli."
        37. Mutta jotkut heistä sanoivat: "Kun hän pystyi avaamaan sokean silmät, eikö hän myös olisi voinut estää Lasaruksen kuoleman?"
        Joh. 9:6-7
        38. Järkyttyneenä Jeesus tuli haudalle. Se oli luola, jonka suulla oli kivi.
        39. "Ottakaa kivi pois" , käski Jeesus, mutta Martta, vainajan sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo. Hän on siellä nyt neljättä päivää."
        40. Jeesus vastasi: "Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?"
        41. Kivi otettiin pois. Jeesus kohotti katseensa ja sanoi: "Isä, minä kiitän sinua siitä, että olet kuullut minua.
        42. Minä kyllä tiedän, että sinä kuulet minua aina, mutta minä sanon tämän näiden ympärilläni seisovien ihmisten tähden, jotta he uskoisivat sinun lähettäneen minut."
        43. Tämän sanottuaan Jeesus huusi kovalla äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
        44. Silloin kuollut tuli haudasta, jalat ja kädet siteissä ja kasvot hikiliinan peittäminä. Jeesus sanoi: "Päästäkää hänet siteistä ja antakaa hänen mennä."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue koko asia.
        Joh. 11:
        32. Ehdittyään sinne, missä Jeesus oli, ja nähtyään hänet Maria vaipui hänen jalkoihinsa ja sanoi: "Herra, jos olisit ollut täällä, veljeni ei olisi kuollut."
        33. Kun Jeesus näki itkevän Marian ja hänen kanssaan tulleet juutalaiset, jotka hekin itkivät, syvä liikutus valtasi hänet,
        34. ja hän kysyi: "Missä hänen hautansa on?" "Herra, tule katsomaan", he vastasivat.
        35. Jeesus itki.
        36. Juutalaiset sanoivat: "Katsokaa, kuinka rakas Lasarus hänelle oli."
        37. Mutta jotkut heistä sanoivat: "Kun hän pystyi avaamaan sokean silmät, eikö hän myös olisi voinut estää Lasaruksen kuoleman?"
        Joh. 9:6-7
        38. Järkyttyneenä Jeesus tuli haudalle. Se oli luola, jonka suulla oli kivi.
        39. "Ottakaa kivi pois" , käski Jeesus, mutta Martta, vainajan sisar, sanoi hänelle: "Herra, hän haisee jo. Hän on siellä nyt neljättä päivää."
        40. Jeesus vastasi: "Enkö sanonut sinulle, että jos uskot, saat nähdä Jumalan kirkkauden?"
        41. Kivi otettiin pois. Jeesus kohotti katseensa ja sanoi: "Isä, minä kiitän sinua siitä, että olet kuullut minua.
        42. Minä kyllä tiedän, että sinä kuulet minua aina, mutta minä sanon tämän näiden ympärilläni seisovien ihmisten tähden, jotta he uskoisivat sinun lähettäneen minut."
        43. Tämän sanottuaan Jeesus huusi kovalla äänellä: "Lasarus, tule ulos!"
        44. Silloin kuollut tuli haudasta, jalat ja kädet siteissä ja kasvot hikiliinan peittäminä. Jeesus sanoi: "Päästäkää hänet siteistä ja antakaa hänen mennä."

Huom. Jeesus itki ja Hän herätti kuolleen eloon.

• Anonyymi

2.Kor.5:
      13. Jos olemme olleet suunniltamme, se on tapahtunut Jumalan tähden. Jos taas maltamme mielemme, teemme sen teidän tähtenne,
      14. sillä Kristuksen rakkaus vaatii meitä, jotka olemme tulleet tähän päätökseen: Yksi on kuollut kaikkien puolesta, siispä kaikki ovat kuolleet.
      15. Hän on kuollut kaikkien puolesta, että ne, jotka elävät, eivät enää eläisi itselleen vaan hänelle, joka on heidän tähtensä kuollut ja noussut ylös.
      16. Niinpä emme enää tunne ketään lihan mukaan. Jos olemmekin tunteneet Kristuksen lihan mukaan, emme kuitenkaan nyt enää tunne.
      17. Jos siis joku on Kristuksessa, hän on uusi luomus. Vanha on kadonnut, uusi on tullut tilalle!
      18. Kaikki tämä on Jumalasta, joka Kristuksen kautta on sovittanut meidät itsensä kanssa ja antanut meille sovituksen viran.
      19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut ihmisille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.
      20. Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläitä, ja Jumala kehottaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
      21. Hänet, joka ei synnistä tiennyt, Jumala teki meidän tähtemme synniksi, jotta me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.

• Anonyymi

Kaatuivat
      Apt.26:
      13. Silloin, keskellä päivää, kuningas, minä näin tiellä auringon paistetta kirkkaamman valon leimahtavan taivaasta minun ja matkatoverieni ympärillä.
      14. Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs sinun on potkia pistimiä vastaan.'
      15. Minä kysyin: 'Herra, kuka olet?' Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
      16. Nouse ja seiso jaloillasi! Minä olen ilmestynyt sinulle sitä varten, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä olet nähnyt ja mitä olet vielä näkevä, kun ilmestyn sinulle.
      17. Minä pelastan sinut oman kansasi ja pakanoiden käsistä, joiden luo minä sinut lähetän
      18. avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valoon ja Saatanan vallasta Jumalan puoleen ja uskon kautta minuun saisivat synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
      19. Sen vuoksi, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä
      20. vaan julistin ensin Damaskoksen ja Jerusalemin asukkaille, sitten kaikkialla Juudean maassa ja pakanakansojen parissa, että on tehtävä parannus, käännyttävä Jumalan puoleen ja tehtävä parannuksen mukaisia tekoja.

• Anonyymi

Lahkojen lupaukset ja hyvät syömiset.
      Luulevat saavansa ymmärrystä seurakunnasta.

1Moos 3:6: "Ja vaimo näki, että siitä puusta oli hyvä syödä ja että se oli ihana katsella ja suloinen puu antamaan ymmärrystä; ja hän otti sen hedelmästä ja söi ja antoi myös miehellensä, joka oli hänen kanssansa, ja hänkin söi."

• Anonyymi

9. Samoin on teidän laitanne: ellette puhu selvää kieltä, kuinka teidän puhettanne voidaan ymmärtää? Tehän puhutte tuuleen.
        10. Maailmassa lienee vaikka kuinka monta kieltä, mutta ei ainoatakaan, joka ei olisi ymmärrettävissä.
        11. Mutta ellen tunne sanojen merkitystä, olen puhujalle muukalainen ja puhuja on minulle muukalainen.

• Anonyymi

Joissain seurakunnissa on villitseviä henkiä.

Ilm 12:9: "Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa."

Ilm 18:23: "ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;"

• Anonyymi

Lahkolaisille Raamattu on vain osatotuus.

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta

• Anonyymi

Kuulostaa siltä, kuin puhuisit Luterista. Ä

• Anonyymi

Lutherissa tämä paljastui. Vielä hänen väkivaltaisuutensa vahvisti hänen vihansa toteutuvan.
        Lutherin oppiin perustui Hitlerin teot Juutalaisten kansanmurhaan.

• Anonyymi

Psalmien kirja
      PSALMI 150
      Ylistäkää kaikin soittimin Herraa!
      1.
      Halleluja! Ylistäkää Jumalaa hänen pyhäkössään, ylistäkää häntä taivaan mahtavissa holveissa!
      2. Ylistäkää häntä, hänen väkeviä tekojaan, ylistäkää häntä, hän on suuri!
      3. Ylistäkää häntä raikuvin torvin, ylistäkää häntä harppua ja lyyraa soittaen!
      4. Ylistäkää häntä tanssien ja rumpua lyöden, ylistäkää häntä luuttua ja huilua soittaen!
      5. Ylistäkää häntä symbaalien helinällä, ylistäkää häntä riemukkain symbaalein!
      6. Kaikki te, joissa on elämän henkäys, ylistäkää Herraa! Halleluja!

• Anonyymi

Tietenkin tuossa syntyy paljon ääntä.

• Anonyymi

1 .Tess.5:

16. Iloitkaa aina.
      2. Kor. 13:11
      17. Rukoilkaa lakkaamatta.
      Room. 12:12; Ef. 6:18; Kol. 4:2
      18. Kiittäkää kaikesta. Tätä Jumala tahtoo teiltä, Kristuksen Jeesuksen omilta.
      Ef. 5:20
      19. Älkää sammuttako Henkeä,
      Ef. 4:30; 2. Tim. 1:6
      20. älkää väheksykö profetoimisen lahjaa.
      1. Kor. 14:39
      21. Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää.
      22. Pysykää erossa kaikesta pahasta.
      23. Itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonaan ja varjelkoon koko olemuksenne, teidän henkenne, sielunne ja ruumiinne, niin että olette nuhteettomat Herramme Jeesuksen Kristuksen tullessa.
      1. Kor. 1:8
      24. Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen ja pitää lupauksensa.
      1. Kor. 1:9; 1. Kor. 10:13; Fil. 1:6

• Anonyymi

2.Kor.13:
      11. Lopuksi, veljet: iloitkaa, tulkaa täydellisiksi, ottakaa vastaan kehotuksia, olkaa yksimielisiä, eläkää rauhassa, niin rakkauden ja rauhan Jumala on oleva teidän kanssanne.
      Room. 12:16-18; Fil. 2:2; Fil. 3:15-16; 1. Piet. 3:8

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3422
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      342
      1319
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1289
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      935
    8. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe