Työelämä kutsuu-polut työelämään

Anonyymi-ap

Ette te mihinkään työllisty jos kotona vaan nyhjäätte ja päälimmäinen asia on syöminen.Töitä pitää hakea ja tehdä siirtoja elämässä.Miten aikoinaan ihmiset Ruotsiin ja Amerikkaan pystyivät töihin lähteen.Työn perässä täytyy mennä.

29

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työttömillä sormi suussa ja pepussa välillä vaihtaa. Päivästä toiseen nämä ovat persaukisia mutta kaljaa varaa ostaa sitten ei ole muuta syötävää kuin makaronia.Oravanpyörä tuota kuvaa hyvin.Kädet ristissä odottaa koska kelasossuraha tulee.Hoitasivat edes kuntoaan.

• Anonyymi
        UUSI

Minulla ei sormi ole perseessä, ainakaan oma. Joskus seksi hommissa toisen. Syön juuri salaattia ja kananmunia ja perunaa. Kuntoa hoidan,olen nytkin lähdössä tuollaiseen ulkokuntosaliin rannalle. Mitä muuta toivot?

• Anonyymi

Pitää syödä hyvin, että jaksaa, lueskella toinen toistaan hupaisempia työpaikkailmoituksia, kuten:

MULTIFUNKTIONAALINEN ULTRASPESIALISTI - UNIKORNI & AIKA-AVUUTTAVA SUPEROSAAJA

Työpaikka: Kvanttitasolla toimiva hybridiorganisaatio NeuroCorp∞, joka sijaitsee samanaikaisesti Jyväskylässä, Saturnuksen kuussa Titanilla ja 1400-luvun Firenzessä. Työtä tehdään 73-ulotteisessa avaruudessa sekä telepaattisesti etänä.

Tehtävänkuvaus:
      Etsimme tiimiimme ainutlaatuista yksilöä, joka kykenee:
      – Kääntämään keskiaikaisia käsikirjoituksia kvanttibitteihin ilman sanakirjaa.
      – Johtamaan 432-henkistä kansainvälistä tiimiä ilman puhetta, pelkällä haptisella empatialla.
      – Suunnittelemaan fuusioreaktorin käyttäjäystävällisen käyttöliittymän Excelillä (versio 1997).
      – Ratkaisemaan matemaattisen ongelman, joka todistaa samanaikaisesti sekä P=NP että että niitä ei voi todistaa.
      – Soittamaan viululla Rachmaninovin 3. pianokonserton takaperin, vasemmalla jalalla.
      – Luomaan uuden universumin tyhjästä kerran viikossa ilman budjettia.
      – Aistimaan asiakkaiden tarpeet ennen kuin he syntyvät.
      – Hallitsemaan seuraavia kieliä sujuvasti: baski, klingon, valaanlaulu, sekä ohjelmointikielet, joita ei ole vielä keksitty.
      – Kirjoittamaan itsensä CV:hen 1600-luvun runomitassa.

Vaatimukset:
      – Vähintään 786 vuotta työkokemusta vastaavista tehtävistä.
      – Kaikki olemassa olevat, lakkautetut ja tulevaisuuden korkeakoulututkinnot (ml. telepaattinen MBA).
      – Väitöskirja aiheesta "Universumin uudelleenkirjoittaminen Excel-makroilla".
      – DNA:si tulee olla yhdistelmä Einsteiniä, Mozartia, Teslaa, ja keittiöveitsisarjaa.
      – Suorittanut vähintään kolme oppipoikakautta Jedi-mestarin johdolla.
      – Aika-avaruudellinen immuniteetti stressille.
      – Kyky liikkua valoa nopeammin ilman päästöjä.

Tarjoamme:
      – Mielikuvituksellisen palkan, joka maksetaan ajatuksina.
      – Pääsyn vaihtoehtoiseen todellisuuteen, jossa maanantaita ei ole.
      – Rajattoman kahvitarjoilun, jota ei voi koskaan juoda loppuun.
      – Mahdollisuuden kehittää työtehtäviäsi kosmoksen laajentumisen mukana.
      – Harhauttavan epätodennäköisen urapolun.

Hakemukset: Lähetä aikasilmukoitu hakemuksesi menneisyyteen viimeistään eilen klo 00:00.

• Anonyymi

Asiaa, paikka on teidän

:D

• Anonyymi
        UUSI

Palkka: 9 euroa per päivä

• Anonyymi

Ei se pelkkä työpaikkailmoitusten lukeminen mitään hyödytä kun notkuminen vaan jatkuu niin jos jotain tukea saa niin olis vastiikkellinen.Kuntouttavaa työtoimintaa esim, roskien keräämistä kaupunkien ja kuntien alueelta.

• Anonyymi

Mulla menee niin, että kun ei kiinnosta töiden tekeminen, niin elän sitten Kelan tuilla. Kukin tyylillään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee niin, että kun ei kiinnosta töiden tekeminen, niin elän sitten Kelan tuilla. Kukin tyylillään.

Sama.

• Anonyymi

Avaaja voisi kertoa missä maassa löytyy töitä esim. raksan ja mekaanisen asentajan osaamisella ja sellaisella palkalla jolla voisi sinne lähteä.

• Anonyymi

Arvelen vahvasti että Ukrainassa ensi vuonna löytyy töitä ja EU-rahoilla.

• Anonyymi

Kyllähän Suomessa rakennetaan ja palkkaus tes mukainen,jaa kelanpäivärahoilla oleva työtönkö ne ehdot määrittelee.

• Anonyymi

Kela maksaa hyvät rahat. Jos ei varsinaisesti ole töitä vailla, niin mitäpä sitä suotta häiritsemään muita.

• Anonyymi

Itse pärjään kyllä työttömänä aika hyvin. Ikinä ei ole mennyt niin hyvin kun nyt ei es silloin kun olin töissä.

• Anonyymi

Töihin kun mene niin silloin köyhtyy valtio ja poliitikot pitää siitä huolen.

• Anonyymi

Kulutus alas on rikkaus sijoittaminen ja säästäminen eikä orjatyö pikku palkalla :D

• Anonyymi

hahahahahahaha

• Anonyymi

Huonompi homma ihmisellä jos elämässään alkaa tuudittautuun toimeentulotukeen niin mitä tuollainen elämä on vuodesta toiseen ja kun rahat vähissä niin ongelmat seuraa toisiaan sitten on shakkimatti ei pysty tekeen mitään.Hoitasi työtön köyhä edes kuntoaan niin pysyy psyykepuolikin kunnossa.

• Anonyymi
        UUSI

Ekologinen eläminen ei juuri rahaa vaadi. Jo ympärisön vuoksi jokaisen ihmisen pitäisi elää pelkällä toimeentulotuella.

• Anonyymi
      UUSI

Avoimia työpaikkoja ei riitä kaikille, niin kyllä vain joidenkin on keskityttävä kotona olemiseen ja syömisien miettimiseen, kun muihin aktiviteetteihin ei ole kerran varaa.
      Ulkomaille lähtemiseen täytyy olla rahaa ja kielitaitoa, joita työttömillä ei siis juuri ole tarvittavia määriä.

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään syödä ja olla kotona. Onko se sinulta pois?

• Anonyymi
        UUSI

Työpanostasi tarvitaan yhteisen kakun kasvattamiseen. Silloin kaikille jää enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Työpanostasi tarvitaan yhteisen kakun kasvattamiseen. Silloin kaikille jää enemmän.

Ihan itsensäkin takia että olisi toiminnoissa mukana ettei syrjäydy kotio.Syrjäytyneitä on paljon elikä toimintaa täytyy olla. Edes omasta kunnosta huolehtiminen niin joillakin tulee liikettä kun etsii tölkkejä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan itsensäkin takia että olisi toiminnoissa mukana ettei syrjäydy kotio.Syrjäytyneitä on paljon elikä toimintaa täytyy olla. Edes omasta kunnosta huolehtiminen niin joillakin tulee liikettä kun etsii tölkkejä.

Tölkeistä tuli tänään 4,80 € ja ihan helpolla kun kaatoi ison kassillisen sinne
        Prisman jättimyllyyn. Ei tarvitse enää yksitellen lappaa tahmeita purkkeja.

• Anonyymi
      UUSI

Toi justiin että ei ole sitä sun tätä mukamas kun ei edes pysty aloittaan työntekoa.Ongelmat vaan päälimmäisenä.Elämänhallinnat täysin hukassa.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisi osata varmaan jotakin hyödyllistä?

Mitähän kursseja on tarjolla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi osata varmaan jotakin hyödyllistä?

Mitähän kursseja on tarjolla?

Kannattaa mennä sinne kurssille, missä on sitä työvoimapulaa .

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä aikoinaan kursseille kannatti lähteä jos ei muuta niin tulee rytmiä.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki lähtee kotikasvatuksesta, eli miten osaa käyttäytyä ja sietää pettymyksiä.

Minäkin olen hakenut useita työpaikkoja elämäni aikana ja pettynyt monta kertaa. Minä en ikinä kysy miksi minua ei valittu, koska ei se minua hyödytä. Lopulta olen saanut töitä.

Olen muuttanut toiselle paikkakunnalle työn perässä. Tuntuu että jotkut muuttavat töitä karkuun muuttotappiokuntiin.

• Anonyymi
      UUSI

Toi on kyllä fakta esim, jossain pitäjässä tehdas lopetaan niin jotkut jää pyöritteleen peukaloitaan pitäjään muut hakevat töitä kauempaakin.Ei noi muutot mitään helppoja olekkaan eikä sitä kukaan väitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      73
      4486
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2541
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2374
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      21
      1835
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1722
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      82
      1573
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1572
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1397
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      23
      1267
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1155
    Aihe