Voiko köyhä mennä rannalle?

Anonyymi-ap

Niin voiko köyhä mennä kylmälaukun kanssa rannalle juomaan olutta ja katselemaan naisten vartaloita. Vai ajatteleeko rannalla olijat köyhästä jotain pahaa kun köyhä siellä makoilee eikä ole töitä hakemassa.

29

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan sieltä kylmälaukusta salaa juoda sitä Karkkarin kuparia tai työttömän toffeen.
      Millä nimikkeellä sitä halvinta kaljaa nyt kukakin kutsuu . Lähtee siitä janokin.

• Anonyymi

Rannalla jo makoilevat kokoomuslaiset nyrpistelevät nenäänsä ja #MULKOILEVAT# silleen inhottavasti

• Anonyymi

Mistä sitä kukaan tietää,onko köyhä vai rikas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sitä kukaan tietää,onko köyhä vai rikas?

Niin,itse en ainakaan erota. Yhtä lailla nekin käy paskalla,jotka rikkaita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin,itse en ainakaan erota. Yhtä lailla nekin käy paskalla,jotka rikkaita?

Olen kuullut että rannalla on niitä lättähattuja. Uskaltaako rannalle mennä?

• Niin köyhät kuin rikkaat sekä keskituloiset tai tulottomat rannoilla hengailevat. Mistä tietää että on köyhä kun uikkareissa ollaan ja niissä tuskin on eroja?

Toisilla merkkiuikkarit??? Timanteilla. Yleensä vaan ihan tavalliset. Toisilla itsekudotut pellavaiset ...nudisteilla ja rohkeilla ei ollenkaan.

Itse viihdyn sellaisilla virattomilla rannoilla joista pääsee kuitenkin pulahtelee. Yleensä yksin saa olla. On rauha.. on kuparii jos on.

• Anonyymi

Köyhä juo alasti kaljaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Köyhä juo alasti kaljaa.

tirkistellöö alasti kupari kädessä puskissa.. juo kalajaa alasti ja o hilijaa..

• Anonyymi

Köyhille pitäisi perustaa oma ranta joka kuntaan. Ei sitten rikkaitten tarvii inhota köyhiä jotka on samalla rannalla.

• Tasa-arvon nimessä..kyllä sinne sekaan vaan rikkaitten ja tulottomien kanssa..me köyhät. Jos ei muuten niin piruuttaan sitten...mutta itse uskon tasa-arvoon.

• Anonyymi

Koirien uimarantoja on.

• Anonyymi

Pysykää vitun köyhät kaukana meidän tosimiesten kotirannoista kylmäsalkkunenne, yleensä on nuotiovehkeillä enemmän käyttöä!

• Anonyymi

Työ ja työ.

• Anonyymi

Kun työtön kutsutaan sukumökille kesän viettoon ovat kaikki työlliset siellä viettämässä ansaittua lomaa. Mutta sä kun olet työtön niin meillä olisi sulle täällä haravointihommia ja nurmikon ajelua niin pääset töihin, työtön. Me muut lekotellaan auringossa ja polskitaan järvessä nauttien ansaitusti lomasta, lomarahoista ja työpaikkakiusaamisella ansaitusta palkasta.

Sitten kun palaamme töihin tehtailemaan rakennusvirheitä, hoitovirheitä, jauhamaan paskaa työkavereista, työpaikkakiusaamaan ja tervaamaan keuhkojamme röökipaikalla notkuen pääsemme vielä nauttimaan ansaituista lomaltapaluurahoistakin.

Me työlliset olemme kaiken tämän ansainneet ihan vain siksi koska olemme statukseltamme työllisiä.

Sä työtön köyhä et saa nauttia kesästä vaan sun täytyy hyvittää työttömänä laiskottelun syntiäsi raatamalla kaiket päivät pihatöissä. Ja mitenpä sä muutenkaan lomaa voisit viettää rahattomana? Et mitenkään joten sulta voi vaatia palkatonta raadantaa myös kesällä kun työlliset nautiskelvat TAATUSTI ITSE ANSAITUSTA lomasta.

• Anonyymi

Jaaha, laiturinmaalaaja väittääkin nyt olevansa muka työllinen.

• Anonyymi

Ennen rannalle huilauttamaan mahaa se pitää täyttää ensin.
      Tännään pupelsin 4 lihapiirakkaa, papuja, 4 jauhomakkaraa neljältä seisomalta.

Rannalla otin aurinkoa rasvattuun mahaani, varpaanvälit kaipasivat tuuletusta nin asetin koukkuvarpaiden väliin sätkäfiltterit.
      3 tunteroista meni kun alkoi sakkareikä supistella siihen malliin että piti mennä lepikkoon avautumaan.
      Olen vieläkin täällä lepikossa.

savo, Lepikko

• Anonyymi

Näkykö naisia?

• Anonyymi

"TIETENKIN"!!!

• Anonyymi

Miksi ylipäätään miettiä mitä joku ajattelee? Minä istun missä istun sennäköisenä kuin olen.

• Anonyymi

Itse menen porvarirannoille viltin ja kiljua täynnä olevan 1,5 litran mehukatti purtilon kera ja aina löytyy tilaa.😱⛱️

• Anonyymi

Tuo on hyvä. Vanha viltti ja mehukattipönttöön mehua mukaan.

• Anonyymi

Kokoomuslaisten päälle oksentaminen ja paskanataminen on suunnaton nautinto!

• Anonyymi

Kylmälaukun ympäri kiertäminen ei herätä läheskään niin hyvin huomiota.

• Anonyymi

Köyhän erottaa heti rannalla kun äijällä on pitkistä alkkareista katkaistut uimahousut. Työttömän epäsiisti olemus ja just ja juo 1,5l tonkasta kiljua.

• Anonyymi

Rikkaitten kakaroita hukkuu sinne rannalle. Viikon aikana hukkunut aika monta. En köyhänä mene sinne ollenkaan.

• Anonyymi

Suosittelen että vietät rannalla joka hellepäivän kuumimmat tunnit noin klo 12-16. Älä missään nimessä käytä mitään aurinkorasvaa. Porvarien hommaa sellanen rasvaus. Mahdollisimman vähän vaatetta päällä. Eikä lakkia. Paljon kiljua evääksi. Näytät niille porvareille miten kunnon työläis-alkoholisti tuijottaa ensin niiden naisia ja sammuu sitten onnellisena kiljuhumalaansa.

• Anonyymi

Tähän loppuun voi laulaa sen tunnetun Mauno Kuusiston biisin:
        " Olen kuullut on taivaassa viinaa
        siellä kiljukin käy ilman hiivaa
        ei siellä krapula mua piinaa
        kun juon vain tikkuviinaa"

• Anonyymi
      UUSI

Kuule köyhä aloittaja, tosiaan kylmälaukku täyteen kylmää huurteista pullossa tai tölkissä, voi pakata mukaan muutaman siiderinkin.
      Sitten vain vaivihkaa myyt ne janoisille tuplahinnalla. Kannattaa käydä useammalla rannalla tekemässä samat temput.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      77
      8682
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      66
      2835
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      2088
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      2011
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      21
      1963
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1881
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      30
      1730
    8. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      46
      1546
    9. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1497
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1256
    Aihe