” Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”
Joh 10:10
Varas kontra Vapahtaja
7
62
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varas tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja kadottamaan: minä tulin, että heillä pitää elämä oleman ja yltäkyllä oleman.
- Anonyymi
Tjuven kommer allenast för att stjäla och slakta och förgöra. Jag har kommit, för att de skola hava liv och hava över nog.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjuven kommer allenast för att stjäla och slakta och förgöra. Jag har kommit, för att de skola hava liv och hava över nog.
The thief cometh not, but for to steal, and to kill, and to destroy: I am come that they might have life, and that they might have it more abundantly.
- Anonyymi
Valmistautukaa antamaan miljoonille anteeksi kun maailmansota alkaa ehkä pelastutte ehkä ette, moni menettää uskontonsa ja ymmärtää lopulta mitä teidän uskomuksenne ja anteeksianto todellisuudessa on.
- Anonyymi
Uskonnolla ei ole mitään merkitystä, mutta uskolla Jeesukseen on.
- Anonyymi
Putlerille turvallisinta on vangita Kremlinin sotahullut ja antautua Haagiin 1,6 miljoonan ihmisen murhasta !
- Anonyymi
Fibonaccin lukujono, jossa jokainen luku on kahden edellisen summan, esiintyy luonnossa monissa paikoissa, erityisesti kasvien rakenteissa. Lukujonon lukuja voi havaita esimerkiksi kukkien terälehtien määrissä, käpyjen ja siemenkotien spiraalimaisissa rakenteissa sekä lehtien asettumisessa kasvien varsiin.
Siinä vaiheessa kun mietit elämää mietin atomien sisällä olevia elektroneja, positroneja ja neutroneita joiden sisällä olevia partikkeleita joiden sisällä taas uusia partikkeleita joiden sisällä äärettömyys ja kokonainen universumi, kvanttitodellisuus paljastuu lopulta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495