Nyt on vuorossa Turun kaupunki vaarassa:
https://www.ts.fi/uutiset/6714733
Sodoman synti!
4
188
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmise voi äänestämällä vaikuttaa, ett tätä aaetta kannattavat ei päääse pättäville paikoille.
- Anonyymi
Olen ajatellut kun Kiovassa on järjestetty sateenkaarimarsseja, että eikö maassa joka käy puolustus sotaa kunnioiteta Jumalaa edes sen verran että kaikki julkinen Jumalan pilkka sotalailla kielllettäisiin.
Sana sanoo: mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Kiovasta kuuluu nyt kuin tilauksesta kärsimyksen ääni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ajatellut kun Kiovassa on järjestetty sateenkaarimarsseja, että eikö maassa joka käy puolustus sotaa kunnioiteta Jumalaa edes sen verran että kaikki julkinen Jumalan pilkka sotalailla kielllettäisiin.
Sana sanoo: mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Kiovasta kuuluu nyt kuin tilauksesta kärsimyksen ääni.Suomi on hyvä esimerkki kuinka itsenäisyys säilyi vanhurskaan Kyösti Kallion aikana.
Jumalan varjelus jatkui vielä kun Stalin kokosi junanvaunuja rajan tuntumaan siirtääkseen Suomen väestö Uralin kaivos pakkotyöhön.
Mutta profetia toi julki aikeet ja huuto Jumalan puoleen johti Stalinin kuolemaan 1953.
- Anonyymi
Turun kaupunki voi olla vaarassa vain siinä tapauksessa että homot käy Jumalan lähettilääseen käsiksi.
Mikä merkitsee sitä, että Hän on tullut Turkuun tai sen lähisatölle.
Jos näin ikävästi käy, että homot käsiksi käy tai kuka tahansa, Turkua ei enää ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275