Janni Hussi ja Joel Harkimo eroavat
Janni Hussi ja Joel Harkimo eroavat.
ei ihme jos jätkä saatan runkkaa vuden veneessä ..ja koto oottaa kiimanen kaunis naine sairas olet joel,,nussitko sitä venettä depiili
Janni Hussi ja Joel Harkimo eroavat Janni Hussi ja Joel Harkimo eroavat.
21
179
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
toinen painaa kamelia
- AnonyymiUUSI
toyota laukee sisään
- AnonyymiUUSI
Kauheeta, hirveetä!! Miten tämän yli nyt oikeen pääsee??
Ainoat ihmiset tässä maassa, jotka eroo! Kuin ne oikeen kehtaa? - AnonyymiUUSI
toyota kun haluut vaihtaa naista toyota
- AnonyymiUUSI
oottako ikinä kuulöut tai nähnyt rovanperää naisen kanssa ,, no e3i ihme sehän sukkaa 78 vuotiaan tallipäällikön kaa
- AnonyymiUUSI
Jollukka ja hysse, vi##u kokoajan repivät otsikoita moisista vähäihmisistä. Tai ihan normi ihmisen arvo molemmila, mutta ketä kiinnostaa, en oo klikannu tietenkään yhtään. Tätä tulin tänne kirjoittamaan kun alkaa naurattaavituttaapanettaapierettää toi julli sitä ja jolle tätä..avioehto ja julle oli siellä ja janna oli täällä
- AnonyymiUUSI
Oli miten oli, pitääkö ihmisten asioita rääpiä ja solvata kuin vähämieliset.
Kommenteista päätellen monet voisi määrätä netinpitokieltoon.
Ylläpitäjilläkin syytä miettiä, ovatko ilmoitustulot niin ylivertainen asia, että palstoille lasketaan kaikenlaista sontaa.- AnonyymiUUSI
Muuan edesmennyt julkisuuden henkilö totesi vävypojastaan, kuulusta suomalaisesta kirjailijasta, että tämä on kuin alkemisti:
Tekee paskasta rahaa.
Ja Irwin Goodman lauloi muinoin:
Raha ratkaisee... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muuan edesmennyt julkisuuden henkilö totesi vävypojastaan, kuulusta suomalaisesta kirjailijasta, että tämä on kuin alkemisti:
Tekee paskasta rahaa.
Ja Irwin Goodman lauloi muinoin:
Raha ratkaisee...mitä sä laste ahdistelija tääll' kijoittelet
- AnonyymiUUSI
muuta sosialisti pohjoiskoreaan
- AnonyymiUUSI
rfrfer
- AnonyymiUUSI
ERO!!!
Mä oon shokissa!
Avataanko terapialinja milloin?
AAAAARGH!!!! m ä e n k e s t ä ?- AnonyymiUUSI
Hesalaiset viesteilee,et joku rakastunut,no metsään laavuilla kuka löytää?Kaikilla ei kesästä tietoa kuin päästään sanella muille lapsetkin uppoilee,kun muita tiellä ja viesteilee näkymättömille.
- AnonyymiUUSI
Paalsta vastaa ku sin huutaa Työaikojen ulkopuolellako 20.0022.00 markkinointi kyseenalaista oli toisten puolesta tai vastaan tai myyntiä kaikki mahdollista....
- AnonyymiUUSI
Ihana uutinen oikeesti. Toihan oli ihan odotettavissa. Joel on ansainnut paljon parempaa. Toivon että löytää rinnalleen rakastavan puolison eikä mitään heitukkaa . Ois kiva nähdä Joel vielä joskus isänä ja Hjallis isoisänä...
- AnonyymiUUSI
Sun täytyy hypätä kehiin, oot varmasti äiti ja vaimo matskua, vai?
- AnonyymiUUSI
Partajörrikkä voisi ajaa tuon ruman partansa pois eron kunniaksi!
- AnonyymiUUSI
Hussi on toiminut Toyotan tallipäällikön Jari-Matti Latvalan kartturina rallikisoissa.
– Kyllä heidän eronsa tuli yllätyksenä. Mä olen Jannia painanut koko tallin kanssa esdetä ja takaa toyota kanssa vain tehnyt lumppu töitä, imenyt mun vihdekeppiä toyota eikä ole ollut puhetta yksityiselämän asioista, Latvala kommentoi Ilta-Sanomille viestitse.
laukesin monta kerta ..jalat on auki
Hussi on toiminut Latvalan kartturina historic-luokan EM-sarjan kilpailuissa. Aiemmin heinäkuussa tuli tieto, että kaksikko osallistuu myös Suomen MM-ralliin Rally2-autolla.- AnonyymiUUSI
EVVK tuon parin touhut, vailka hyppäisivät lopullisesti Suomenlahteen.
- AnonyymiUUSI
Kaksi pinta liitäjää.......Pärstä lehteen-----Uusi rakas. Ämmä julkkis tyrkky kuten marin sofia ynnä muut
- AnonyymiUUSI
2 täysin merkityksetöntä julkkista, joista kumpikaan ei oikein osaa mitään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200