TV-uutisista sai käsityksen, että hukkuneet lapset ulkomaalaisia

Anonyymi-ap

Uima- ja pelastusliiton asiantuntija sanoi TV-uutisissa, että useimmat uimarannalla valvomatta jääneet lapset ovat ulkomaalaisten lapsia. He itse uimataidottomina arvelevat, että lapsi oppii kyllä itsekseen uiskentelemaan ja uimaan, eikä tarvii mitään päällekatsojaa rannalla.

15

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä matuja, siellä ongelmia. Aina!

• Anonyymi

?
        - Miksi - Ei sanota, onko ne olleet Mamuja vai Kanta-Suomalaisia - ?

- Mikä siinä on niin vaikiaa - ? - vai oliko ne Paperittomia-Paskiaisia - ?

?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?
        - Miksi - Ei sanota, onko ne olleet Mamuja vai Kanta-Suomalaisia - ?

- Mikä siinä on niin vaikiaa - ? - vai oliko ne Paperittomia-Paskiaisia - ?

?

Osan huoltajia ei ole vieläkään tavoitettu. Lähteneet jo lomalle sinne mistä sosiaaliturvapaikkahuijarit ovat "paenneet".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osan huoltajia ei ole vieläkään tavoitettu. Lähteneet jo lomalle sinne mistä sosiaaliturvapaikkahuijarit ovat "paenneet".

Kehitysmaavanhemmat ovat aivan vakuuttuneita siitä, että heidän eilen uimarannalle jättämillään lapsilla ei ole mitään hätää. Oppivat siellä uimaankin samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehitysmaavanhemmat ovat aivan vakuuttuneita siitä, että heidän eilen uimarannalle jättämillään lapsilla ei ole mitään hätää. Oppivat siellä uimaankin samalla.

Suomalaiset joutuvat vahtimaan ja hoitamaan nämä matut jopa uimarannoillakin.
        Sen sijaan nämä voisi laittaa menemään takaisin samaa reittiä, mistä tänne tunkeuduttukin. Uimapatjan voivat pitää!

• Anonyymi

Kuulemma olivat ulkomailta tulleiden lapsia, heillä tavat toiset eikä ymmärretä, että lasten perään tulee katsoa. Uskomatonta, että näiden lasten vanhemmat eivät juuri reagoineet tapahtumiin, osaa ei saatu edes kiinni. Vai onko heillä niin paljon lapsia, ettei väliä jos yksi katoaa veden alle. Pääkaupunkiseudulla riittää kulttuureissa eroavaisuuksia, Suomi muuttuu vauhdilla ja erityisesti pk- seudulla.

• Anonyymi

Väestö vaihtuu ja hyvinvointi valtiomme on jo tuhon tiellä. Kiitos tästä loisijoiden

• Anonyymi

• Anonyymi

Surullista, että jätetään lapsia oman onnensa nojaan. Kellukkeet ja uimarenkaat eivät maksa paljon ja vaikka sellaiset olisikin, siitä huolimatta lapsia on vahdittava. Uskomatonta välinpitämättömyyttä avuttomia lapsia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista, että jätetään lapsia oman onnensa nojaan. Kellukkeet ja uimarenkaat eivät maksa paljon ja vaikka sellaiset olisikin, siitä huolimatta lapsia on vahdittava. Uskomatonta välinpitämättömyyttä avuttomia lapsia kohtaan.

Koraanissa uimaopetusta?

• Anonyymi

Aivan sama meno on matuilla lapsineen kaupoissa. Nämä mamuset saavat juosta ja hyppiä ympäriinsä "prismoissa". Huotajia ei näy lähelläkään. Lapsukaiset repivät hyllyistä tavaroita, syövät leivonnaisia ja karkkilaarien alahyllyiltä likaisilla käsillä ahmitaan suuhun herkkuja. Jos maistuu pahalle kaivetaan pois suusta tai syljetään takaisin namulaariin'
      Lidlissä kerran talutin äidin viereiseltä käytävältä ohjaamaan lastaan siitä ettei kaupassa saa syödä ja sotkea avohyllyistä tavaraa .
      No, äiti tietenkin ensin aloitti haukkumalla minua rasistiksi, Olen tyhmä ja hullu suomalainen, joka ei tajua sitä kolmevuotias ei ymmärrä tekevänsä väärin. Sanoin kohteliaasti äidille, ettei lapsi ymmärräkään, mutta vanhemman velvollisuus on valvoa lastaan ja opastaa ettei kaupoissa voi leikkiä, riehua vapaasti ja syödä luvatta ilmaiseksi hyllystä. Ymmärsikö äiti sen että hänen lapsensa likaisilla käsillään sylkemisellä tuhosi paljon esillä olutta myyntikelposta tavaraa,
      Minä en ainakaan ostaisi suusta hyllyyn tiputettua valmiiksi haukattua limaista piirakanpalasta.
      Sitäpaitsi lapsille sallittu vapaa riehuminenkin on vaarallista.
      Ja vielä sähköpotkulaudoista. Maahanmuuttajaperhe ajeli Niittymaalla tuolla vempeleellä: isä kuskina, raskaana oleva äiti kyydissä isän etupuolella ja kaksi alaikäistä lasta toinen roikui takana isän jaloissa ja toinen edessä äidin ison mahan alla tangossa rimpuillen.,Pyörän päällä siis neljä henkilöä ja syntymistään lähestyvä vauva.
      O tempora O mores!!!!!!
      Pahoittelen syvästi, mutta en tajua tätä mamulasten vapaata riehumista.

• Anonyymi

Minä taas en ymmärrä suomalaista, joka haluaa elää sellaisessa paikassa. Jos hallitus haluaa noit E.-Suomeen, voisi kuvitella hallituksessa olevan vikaa. Kun etelänmaalaiset lisääntyy tarpeeks, kantaväestö ja muut sivistyneemmät esim. slaavit saa tarpeekseen ja muuttaa muualle.
        Kun etelänmaalaiset sitten törmäilee toisiinsa, ja tajuaa mikä lässyhumanistivaltio tää on, alkaa levottomuudet ja rikollisuus, koska Suomella ei ole sellaisia arvoja kuin heillä. USA on varoittava esimerkki seurauksista.
        Venäläiset ennustajat sanoivat, että ennen Venäjänkin suurempia ongelmia tulee loiston aika, ja on pitänyt paikkansa.
        Btw, Suomi on itsenäistetty käärmeen vuonna, josta sanotaan, että se on noituuksien ja saastutuksen lähde, ja selvää on, että saastainen levittää saastaa, se on näkynyt telkussakin. Ehkä mm. siksi VT:ssa varoitettiin tottumasta tähän maailmaan.

• Anonyymi

Ei kannata pahoitella,hyvä kun asioita kerrotaan niinkuin ne on.

• Anonyymi

Luin eräästä uutisesta, että miehellä oli ollut 5 lasta pitkin uimahallia. Ja mies oli ollut ainoa kaitsija. Hallitusta ei kiinnosta tuo asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe