Paikallisten asukkaiden ja afrikkalaisjengin väliset väkivaltaisuudet ovat jatkuneet jo kolmatta yötä espanjalaisessa pikkukaupungissa.
7Taustalla ovat sosiaaliset ongelmat ja uskonnollinen eripura, joiden sanotaan olevan hallitsemattoman maahanmuuton seurausta.
https://www.suomenuutiset.fi/someen-jaettu-pahoinpitely-nostatti-espanjalaisten-raivon-afrikkalaisjengin-ja-paikallisten-yhteenotot-ovat-jatkuneet-yli-viikonlopun/
Someen jaettu pahoinpitely nostatti espanjalaisten raivon
21
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vika on espanjalaisissa, he eivät ole sopeutuneet uuteen kulttuuriin?
- Anonyymi
Heillä on kulttuuri jota muut ei kunnioita.
- Anonyymi
Siellä ei pelätä rasismin leimaa
- Anonyymi
Täällä Suomessa se on kaikkein valtavin pelko koko kulttuurimarxismissa.
- Anonyymi
Taas ajetaan muslimit euroopasta?
Eikö se niin käynyt1600 luvulla- AnonyymiUUSI
Viva Ferdinand ja Isabella!
Ruhtinaspari karkotti muslimit Espanjasta Välimeren yli Afrikan puolelle.
Siitä kertoo muun muassa vanha klassikkofilmi El Cid.
- Anonyymi
Vanhukset ovat heikkkoja.
- Anonyymi
Entä sitten.
Ei se anna oikeutta kellekään hyökätä kimppuun.
Ajakaa Espanjalaiset nuo hakkaajat mereen.
- Anonyymi
Lisää rahaa kotouttamiseen ja rasismin vastaisia kampanjoita niin kaikki on taas hyvin.
- Anonyymi
Monikulttuuri on rikkaus, ei mulla muuta..
- Anonyymi
Matuja vastustavat espanjalaiset rikkovat ihmisoikeuksia, kansainvälistä oikeutta, ovat ihisvihaajia ja natsirasisteja. Vihervasemmiston pitää kiireenvilkkaa jäejestää mielenilmaus ja vaatia espanjalaisia alistumaan ylivertaisten mielivaltaan'.
- Anonyymi
Matti Vanhanenhan voisi pyytää muslimeilta anteeksi espanjalaisten rasismia.
- Anonyymi
Afrikka afrikkalaisille
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
Kommarit hiljaa!
- Anonyymi
Muslimit ovat sodassa kristittyjä vastaan. Muslimeilla ei ole mitään moraalia, islam on raakalaismainen väkivalta, rikos- ja murhakoneisto. Muslimit ulos maasta.
- Anonyymi
Suomen Uutisten kuvassa näkee vain insinöörejä ja lääkäreitä. Antakaa meille meidän rahamme, he huutavat, kuten Oulun VOK-mellakassa.
- Anonyymi
Espanjalaisten vika kun eivät intgroidu maanmuuttajien uskontoon ja kulttuuriin.
Espanjalaiset on äärioikeistolaisia fasistinatsirasisteja.- Anonyymi
PROFEETTA MOKTAR voi selittää…
- AnonyymiUUSI
lähteekö kulovalkea leviämään
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873705
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813300Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683132On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702760Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502322- 661879
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271829- 371824
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601698