Monessa virressä on syvä sydämeen käypä sanoma laista ja evankeliumista.
Hellarit eivät laula virsiä vaan mieluummin tunteisiin vaikuttavia laulujaan !?
Mikä on helluntailaisilla mielivirsi ?
Ps 8:1: "Veisuunjohtajalle; veisataan kuin viininkorjuulaulu; Daavidin VIRSI. Herra, meidän Herramme, kuinka korkea onkaan sinun nimesi kaikessa maassa, sinun, joka olet asettanut valtasuuruutesi taivaitten ylitse!"
Ps 19:1: "Veisuunjohtajalle; Daavidin VIRSI. Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja."
- mielivirsi vai vai hengellinen humppalaulu -
18
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ylpeys käy lankeemuksen edellä
Ps 131:1: "Matkalaulu; Daavidin virsi. Herra, minun sydämeni ei ole ylpeä, eivät minun silmäni ole korskeat, enkä minä tavoittele asioita, jotka ovat minulle ylen suuret ja käsittämättömät."
Ps 149:1: "Halleluja! Veisatkaa Herralle uusi virsi: ylistysvirsi hänelle hurskasten seurakunnassa." - Anonyymi
Jumala on ylpeitä vastaan
1Piet 5:5: "Samoin te, nuoremmat, olkaa vanhemmille alamaiset ja pukeutukaa kaikki keskinäiseen nöyryyteen, sillä "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon"." - Anonyymi
Virsi on uskonnollinen laulu, jota kristityt laulavat jumalanpalveluksissaan ja muissa hartaustilaisuuksissaan, pyhissä toimituksissaan sekä myös yksinään hengelliseksi rakennukseksi. Virsi on Raamatun ilmoitukseen pohjautuva sanoman, runoasun ja sävelmän muodostama kolmisäikeinen lanka.
- Anonyymi
Pitkäpiimäistä jorinaa, joka ei merkitse mitään.
Ei ainakaan jos eroaa homouden vuoksi kirkosta. Kun muut ovat homoja, mutta ei itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitkäpiimäistä jorinaa, joka ei merkitse mitään.
Ei ainakaan jos eroaa homouden vuoksi kirkosta. Kun muut ovat homoja, mutta ei itse.Sodoman synnit kiehtovat monia.
Lapsiakin aivopestään LGBT-lahko ideologialla.
Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
Ja Kirillin kirkon virsissä käypää sanomaa.
😊 😊 😊 😊 😊- Anonyymi
Trump on kastettu ja jenkkiuskossa.
💲💲💲💲💲 - Anonyymi
Sielullinen tahtotila
Huomaappa, Jos JUMALA tämä aikana alkaisi todellisesti parannella ihmisiä ihmisen mieltymyksien ja lihallisen ihmisen tahtotilaa suosien, niin JUMALA ensiksikin olisi puolueellinen,- jota hän ei totisesti ole. - Anonyymi
Virret on homohumppaa.
- Anonyymi
Lahkohumppa on parempaa?
- Anonyymi
Pentecostalaisilla on bändit, värivalot ja savukoneet.
Joskus jopa tanssitytötkin.
Eksyinkö johonkin yökerhoon? - Anonyymi
Oikeana raamatullisena helluntaina ei jammailtu musiikin tahdissa.
- Anonyymi
Eikä kerätty helluntain jälkeen 25000 tyhjää viinileiliä !
- Anonyymi
Hengellinen viihde on kytköksissä viihdeteollisuuteen.
Rahankeruuta tämäkin. - Anonyymi
Missä on e*urov*ii*sumes*sut?
Is*ke*lm*äki*rk*ko? - Anonyymi
Minä olen kokekut paljon sinausta molemmista, virsistä ja hengellisistä lauluista.
Joskus haluaa kunnella rauhallista- ja joskus reipasta ja iloista hengellistä musiikkia.
Eikäokainen ihminen ole samanlainen ja mielialat vaihtelevat ilossa ja surussa. - Anonyymi
Armo ja Rakkaus yhdistää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun654653KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643562Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?652995- 1622989
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492724- 241933
- 241831
- 301656
- 1741640
- 421352