Purra niputti ay-mafian

Anonyymi-ap

Sen tietää että osui ja upposi, kun ay-pomo alkaa kitistä....hahahahaaa.

Ja minä en ole edes persu, mutta nautin tästä.

18

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Persuporvari Purra ei niputa ketään.

• Anonyymi

Pystyy kusettamaan aloittajan tasoisia Persuja.
        Pitää olla tavallisen ulkona ja yksinkertainen, että kuvittelee että porvarit ajavat duunareitten etuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää olla tavallisen ulkona ja yksinkertainen, että kuvittelee että porvarit ajavat duunareitten etuja.

Fakta.

• Anonyymi

- AKT:n Kokko sanoi aika selvästi, etteivät halua Suomalaisia-Duunareita töihin .

- "" meillä on jo 40 % -kuljettajista HALPIS-Mamuja ja Suomalaisia ei oteta ""

- SDP:n ja LaitaVasemmiston AY-MAFIA - Vihaa Suomi-Duunareita - !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta.

Kyllä ottaa teillä köyhillä demareilla koville...heheheee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole eläessäni kannattanut ketään puoluetta olemalla fanaattinen ideologian sokaisema aivoton tollo, kuten esim Sinä, mutta mulla on pitkä
        kokemus työelämästä! Lienee niin pitkä, ettei edes isukillasi ole niin pitkää ikää.
        Se, minkä huomasin jo aikapäiviä sitten, oli se, ettei yhdestäkään liitosta ole yhdellekkään duunarille mitään hyötyä, muuta kuin maksaa kuukausittain jäsenmaksuja, että herrat ja rouvat elää leveästi perseet leviten. Ikinä en ole tarvinnut liiton apua missään asiassa ja ne mahtavat palkankorotukset liikkui 1,5 - 2% nurkilla ja saldo oli joskus miinuksella, kun verottaja muisti samalla. Mihin ne mahtavat korotukset meni? No valtiolle.
        Tyhmät saa maksaa tyhjäztä, minä lopetin. En ole päivääkään katunut, koska ikinä ei muuta tullut, kun paha mieli.

• Anonyymi
        UUSI

Purrakin yrittää esittää muka ett persut on työntekijöiden puolella oleva puolue😂😁🤣🤣
        Ei taida monet uskoa, persut kusettivat niin rankasti äänestäjiään, eniten just työssä käyviä ja pienituloisia ihmisiä, jotka oikeasti kuvitteli persujen ajavan heidän etujaan. Purra totesi vaalien jälkeen, ett persuille käy pienituloisilta leikkaaminen ja varakkaammilta ei todellakaan leikata, eikä varakkailta veroteta enemmän, varakkaammille kuuluukin isommat verohelpotukset. Purra on myös vähätellyt heikompiosaisiin kohdistuvia leikkauksia, ettei ne muka niin merkittäviä ole olleet, kummasti kuitenkin ne leikkaukset on heikentänyt heikompiosaisten pärjäämistä ja köyhyys on lisääntynyt merkittävästi leikkausten myötä.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikki pystyy niputtaan sinut köyhän punikin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

- AKT:n Kokko sanoi aika selvästi, etteivät halua Suomalaisia-Duunareita töihin .

- "" meillä on jo 40 % -kuljettajista HALPIS-Mamuja ja Suomalaisia ei oteta ""

- SDP:n ja LaitaVasemmiston AY-MAFIA - Vihaa Suomi-Duunareita - !

Lopeta persu se paskansuoltaminen ja hanki mt-ongelmiisi apua!!

• Anonyymi

😂🤣😂🤣 Persu reppana se on kova poika valehtelemaan.
      Kyllä Purra jäi toiseksi.

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Olipa päivän vitsi hohohot akt ja sakoo muka ajaa suomalaisten duunareitten etuja. Voi pärkkele hihoh punikki Putinin korvien väli toimintoja. Ensin varastavat jäsenten rahat, sit järkkäävät potkut hhhoho ei tuu mitään ku hohotuttaa ja aiheuttavat miljardien menetykset.

• Anonyymi
        UUSI

Eikös putinin puolue ole kokoomuksen sisarpuolue.

• Anonyymi
      UUSI

Akt:n porukka on ihan perseestä ollut jo pitemmän aikaa. Ovat itse huonontaneet esim. lepoaikavaatimuksineen kuljettajien työoloja, ja nukuttavat kuljettajia koirankopeissa aivan turhaan. Jos ajaisivat kuljettajien etuja, niin silloin ymmärtäisi kritiikin.

• Anonyymi
        UUSI

EU sen määräsi, mutta munaton AKT nuoleskeli.
        Kovia jätkiä uhoamaan, siihen se jääkin. Sekin yx rääkyjä on taas hiljaa, kun maksetaan hiljasrksi

• UUSI

Suomi-vihaajat ovat sekalaista joukkoa. Siihen kuuluvat niin EU-federalistit kuin putinistit, yhtällailla Suomea monikulttuuristavat liberaalileidit kuin vanhasta lapualaisuudesta aatteensa imevät fasistitkin. Kaikki yrittävät hakata Suomea hajalle omilla kirveillään. On typerää yrittää haukkua mafiaksi liikettä, joka on osa Suomen toimivaa demokratiaa. Suomalaisille duunareilla ja palkansaajille se on tärkeä osa. On typerää Purralta yrittää "niputtaa" ay-liikettä. Pikemminkin kannattaisi yrittää saada ay-liike vähän irti vasemmistopuolueista, jotka käyttäävät duunareita vain vaalikarjanaan ja hyödyntävät ay-liikkeitä omiin globalistisiin tavoitteisiinsa. Globalismi ja glabalisaatiohan ovat tappavaa myrkkyä ay-liikkeelle. Moni duunari sen tajuaa ja on kyllästynyt liberaalileidien johtamiin entisiin tyäväenpuolueisiin.

• Anonyymi
      UUSI

Kun asiasta nautit niin olet sadisti!

• Anonyymi
      UUSI

AKT niputti EKokoomusmafian Purran.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2852
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2658
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2072
    Aihe