Nekin olivat kaupungin järkkäämiä tukihommia, lähinnä
maalausta, sätkiä ja kaljan lipittämistä. turhan jauhantaa istuen.
Laittoivat sen jälkeen työttömyys kyvyke eläkkeelle.
Ajelen vaan pyörälläni kauppoihin ja sätkiä ja kaljaa lipittelen aikani kuluksi, ruokaa laitan itse niin on maistuvaa ainakin.
Olen ollut viimeksi töissä v. 2001
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuossa hätää ole jos työkyveläkkeellä ni antaa muiden tehdä töitä.
- Anonyymi
Itse olen jäänyt ihan kohtuuiässä työelämän ulkopuolelle jo vuonna 2010 .
Sen jälkeen olen nauttinut vain ansaitsemaani TYÖeläkettä, mikä
tuntuukin ihan mukavalta ratkaisulta. - Anonyymi
Ei nykypäivänä tuosta vaan kirjoiteta työkveläkettä niin työttömät luulee pääsevänsä eläkkeelle vaikka eivät töitä ole tehneet vuosikausiin.
- Anonyymi
Minä teinkin vielä vuoden töitä vaikka lakisääteinen eläkeikä tuli täyteen, mutta sitten
päätin, että eihän tämä ole pakollista ja toisaalta jo ahnkitulla eläkkeellä pärjää ihan
riittävän hyvin kun on vain tavallisen tallaajan kohtuulliset kulut .
- Anonyymi
työkyve ttömyys eläke on paras etu
- Anonyymi
Työkyvyttömyyseläke ihan ok ni ei tarvi hakea toimeentulotukea + tulee asumistuki toki.
- Anonyymi
Olen oikeita töitä tehnyt mutta ne on pätkätöitä just jotain maalaus ja remontti hommaa 1-3 kk Olen ollut varmaan 35 eri firmassa töissä. Nykyään ei jaksa ottaa mitään lyhytaikais hommia
- Anonyymi
Panen vuodela paremmaksi. Siis 2002. Viimeinen työpätkä ja jopa lähellä. Naapurikunnan alueella 2:n viikon rupeama.
Se oli viimeinen 6:n vuoden aikaisista, vaihtelevan mittaisista pätkistä milloin missäkin. Ei ollut määritettyä työaikaa. Palkkaus oli päiväpalkka ilman mitään lisiä.
Tuon jälkeen tuli täyteen silloiset 500pv ja siirryin työttömyyseläkkeelle. - Anonyymi
"Laittoivat sen jälkeen työttömyys kyvyke eläkkeelle."
Työttömyys kyvyke eläke🤣- AnonyymiUUSI
Kyllä noilla kertomuksilla varmistuu se, että ei hakija tule koskaan olemaan
työkykyinen . Varsinkin jois pitäisi tietopäätteelle tehdä jotakin
oikeinkirjoitusta vaativia kuittauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.748517Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662825Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182058- 1572001
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️201959Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381871Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301720- 461525
- 1021487
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256