Ja Lightning? Itse olen viettänyt rauhallisia päiviä pihapuiden katveessa, ottanut aurinkoa, syönyt mansikoita.
Pöydällä pörisee tuuletin. Laitoin sen eteen kokeeksi kylmää vettä matalalle lautaselle. Ehkä tuo vähän enempi viilentää.
Sph 🌼 🐝
Mitä kuuluu aurorab?
19
251
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaisia pörriäisiä tällä palstalla lenteleekin. Täysin turhia otuksia.
- Anonyymi
Laita pari kylmäkallea pakastimesta pörisijän eteen, niin pitäisi vähän paremmin viilentää.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Laitoinkin heti kylmäkallen pakastimeen, huomista varten.
- Anonyymi
Kyllä tässä mukavaa ollut.
- AnonyymiUUSI
Se on mukavaata kuulla että on mukavaata ollut. Onko ollut jotain muutakin kuin mukavaatakin kuten epämukavaatakin vai onko ollut pelkkää mukavaata? Mitä muuta on ollut?
Selef Urge
- Anonyymi
Jeesus ylöstempaa pijan pelastamaan jokaisen Pyhän Hengen merkitsemäistyn. Mulla on sellainen ajatus että kun yjinpommit lentää kohteeseen niin silnä päivälnäisenä ylöstempahjus tapahtuu. Saas nähjälliöijänsämme. Juu.
Mullalalla on tuuletin mutta en oo ottanut sitä ulos paketista käyttöön. Pärjään ilmankin ehkä just ja just. Joopa joo.
Mansikoita en ole syönyt tänä kesänä vaan muitalaisija marjastmija, mulla kun on pakastemarjaropleemana liikaa pakasteita, joita on imeskeleminen, mutta kyllä mä ainakin yhjen kerran mansikkaallistakin olen syömästämäisein tänä kesäisenä. Juupa juu.
Oon huomannunna että kun kesällä ostaa ekan satsillisen mansikkaallista niin sitä on stten jo seuravana päivänä uuvestan mansikoimassa kojulla mansikkaisijen. Kovasti oottelen elokuun puolt välillöistä kun sillon mä mökkilöijyn mökkiläisyyteen puhtasta ilmaa nuuskiloijen. Juu.
Aamupalaksi äsken söin sänpyl'n ison koollisen , jonka päälle juustoota. Sitten useita paloja Ullan ruisleivää, joissa päällällisenä avomaankurkku, sipulija , raavi suolatta kirjolohivilee, kotimaista, tomaatti unohtui keittijöön ja juomallisen olt sprite serolaikht kylmä limullisuus. Juu.
Juu, pitää miettii laitaisko sen tuulettimen päälle että kehtaisko silleen kun sähköökin se syö. Mulla on reilut 10v selkähierontalaite, joka hieroo tosi hyvällisesti. Suosittelen hankkimaan jos kokee sellaiselle tarvetta. Hinta laajullisuus on hyvällistä. Nykyiset selkähieronnaislaitteet lienee vieläkin parenpija. Selkähierontalaitteella voi hieroa pohkeheetkin kun laittaa laitteen hieromaan yhtä paikkaa. Niinpä niin.
Mulla on kuukauven kojetuksellisoivan ajallisen karamellisoinnillisesta taukoollista. Mua jännittää olla karkitta, mahassa tuntuu jännitysolotilaa, se on kuin pelkoa, sen tapaista. Mutta se vaan nyt tuli tuntemuksena kun aloin miettimään kermakakkuu ja miten mä söisin sen runsaan kermavaahjoisen kaa ja mitä kaikkee muuta siihen vielä ottaisin. Ainakin vaniljakastiketta isollisemmin kermavaahtoon sekoitettunoituna ja vaniltajasokerijan kaa tietenkin ja tuoretta mansikkaakin siihen vois laittaa. Juu ja näinpätikin näin.
Jeesus on Herra! Juu.
Selef Urge- Anonyymi
No mutta hyvä Selef, taas sie oot paastonnut ittellesi aivan pyörryksiin ja kirjottelet täällä niinku olisit saanut suoraa ilmestystä Herralta, mutta vähän niinku ämpäri päässä 😄 Ei pahalla sanottuna, mutta välillä sun tekstit saa miun silmälasitkin huurtumaan, en tiiä onko se Henki vai hiki vai ihan vaan hämmennys.
Kyllä mekin uskotaan ylöstempaukseen, älä siitä huoli! Mutta ei sitä nyt joka kerta tartte lentopommin kautta tuoda esille. Ei kaikki rouvat täällä jaksa joka marjapuheeseen ottaa mukaan Harmagedonia. Juu. Ja sanonpa vaan että jos Jeesus tulee mansikkakojulle, niin kyllä minä ainakin otan kaksi litraa mukaan, toinen Herraa varten ja toinen itselleni!
Ja siitä tuulettimesta. Ota se nyt jo käyttöön, hyvä mies! Ei se sähkö siihen lopu, jos vähän vilvottelet. Sitä vartenhan ne laitteet on tehty eikä pakettiin piiloteltavaksi. Meillä on täällä rouvilla vaihdevuosihikoiluja ja verenpaineita, niin kyllä ymmärretään, että vilvoittelu on Herran lahja sekin. Älä jää tuskissas hautumaan niin kuin keitetty kiisseli.
Mutta yks mikä kyllä nyt jäi vähän kummeksityttämään: mikä on *pakastemarjaropleema* ja mitä tarkottaa *karamellisoinnillinen taukoollinen*? En nyt haluais epäillä, mutta onko Selef nykysin joku henkiruoka-runopappi vai vaan unohtanut ottaa sokerit kuntoon?
Mutta hyvä että syöt ruisleipää ja kurkkua. Ne pitää miehen järjissään, vaikka teksti ei aina pidäkään. 😄 Ja siitä selkähieromalaitteesta.. mie sanon vaan että *halleluja*! Jos joku vekotin on siunaukseksi tullut, niin sellanen joka murtaa hartiat ja avaa lapaluiden alta synnin pesät. Miullakin on semmonen, tosin se jäi ullakolle kun aloin käymään vesijuoksussa, mutta hyvä se on.
Mutta nyt ei muuta ku siunausta sulle ja muillekin rouville! Muistetaan syyä vähän jätskiäkin, ei se Herra meitä sen takia hylkää. Ja jos tempaus tulee kesken mansikkakakun, niin mennään ylös suu täynnä kermaa. Kunhan ei nyt ihan tuulettimen kautta! 😁
Jeesus on Herra, ja avomaankurkku on terveellistä!
– Irja-Liisa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta hyvä Selef, taas sie oot paastonnut ittellesi aivan pyörryksiin ja kirjottelet täällä niinku olisit saanut suoraa ilmestystä Herralta, mutta vähän niinku ämpäri päässä 😄 Ei pahalla sanottuna, mutta välillä sun tekstit saa miun silmälasitkin huurtumaan, en tiiä onko se Henki vai hiki vai ihan vaan hämmennys.
Kyllä mekin uskotaan ylöstempaukseen, älä siitä huoli! Mutta ei sitä nyt joka kerta tartte lentopommin kautta tuoda esille. Ei kaikki rouvat täällä jaksa joka marjapuheeseen ottaa mukaan Harmagedonia. Juu. Ja sanonpa vaan että jos Jeesus tulee mansikkakojulle, niin kyllä minä ainakin otan kaksi litraa mukaan, toinen Herraa varten ja toinen itselleni!
Ja siitä tuulettimesta. Ota se nyt jo käyttöön, hyvä mies! Ei se sähkö siihen lopu, jos vähän vilvottelet. Sitä vartenhan ne laitteet on tehty eikä pakettiin piiloteltavaksi. Meillä on täällä rouvilla vaihdevuosihikoiluja ja verenpaineita, niin kyllä ymmärretään, että vilvoittelu on Herran lahja sekin. Älä jää tuskissas hautumaan niin kuin keitetty kiisseli.
Mutta yks mikä kyllä nyt jäi vähän kummeksityttämään: mikä on *pakastemarjaropleema* ja mitä tarkottaa *karamellisoinnillinen taukoollinen*? En nyt haluais epäillä, mutta onko Selef nykysin joku henkiruoka-runopappi vai vaan unohtanut ottaa sokerit kuntoon?
Mutta hyvä että syöt ruisleipää ja kurkkua. Ne pitää miehen järjissään, vaikka teksti ei aina pidäkään. 😄 Ja siitä selkähieromalaitteesta.. mie sanon vaan että *halleluja*! Jos joku vekotin on siunaukseksi tullut, niin sellanen joka murtaa hartiat ja avaa lapaluiden alta synnin pesät. Miullakin on semmonen, tosin se jäi ullakolle kun aloin käymään vesijuoksussa, mutta hyvä se on.
Mutta nyt ei muuta ku siunausta sulle ja muillekin rouville! Muistetaan syyä vähän jätskiäkin, ei se Herra meitä sen takia hylkää. Ja jos tempaus tulee kesken mansikkakakun, niin mennään ylös suu täynnä kermaa. Kunhan ei nyt ihan tuulettimen kautta! 😁
Jeesus on Herra, ja avomaankurkku on terveellistä!
– Irja-LiisaOletko Irja Askola?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Irja_Askola
" ekumeeninen leadership-koulutus "
Ekumenia on eksytystä, samoin liberaaliteologia.
"Syntihyväksyjä on siunannut homomiesparin homosuhteen"
" Helmikuussa 2017 Askola jakoi jokavuotisessa QX Gay Gaalassa Vuoden homo -palkinnon 16-vuotiaalle Tuure Boeliukselle."
Ihan hyvää kuuluu. Paastopäivä poikkeuksellisesti. Syön vain yhden annoksen tuorepuuroa enään.-7kiloa ja 500g saanut alaspäin. Tietty tulevaisuudessa 8kg, jonka saavutan ylihuomenna...ehkä.
Jumala siunaa?
Miten menee tänään?tuuletin mullakin pörisee.- AnonyymiUUSI
voisitko pitää laihduttamisen ja paaston erillään kun ette kuitenkaan paastoa minkään hengellisen asian puolesta.
- AnonyymiUUSI
Kerro vain kuulumisiasi, laihdutusta, ym. Sinun vointiasihan tässä ketjussa ensisijaisesti kysyin!
Minulla ei paino putoa, vaikken ole mikään ylensyöjä. Myös jotkut lääkkeet keräävät nestettä kroppaan.
Tulin juuri pihalta aurikoa ottamasta, myös mustat viinimarjat alkavat olla kypsiä.☀️
Jännätään Putinin puolesta ja odotetaan että tämä painajaismainen kesä vaihtuisi pian syksyksi.
Ja odotetaan että Tuleeko heinäkuussa maanjäristystä Japaniin vai meneekö Ryo Tatsukin profetia totaalisesti pieleen. Tällöin nainen olisi aiheuttanut satojen miljoonien tappiot Japanin ja naapurimaiden talouksille. 😁- AnonyymiUUSI
Mikä on tappio?
- AnonyymiUUSI
Stubbin manipuloima Trump käy kuumana, mesoaa nyt kuin keisari Nero. Jugoslaavi Melanie neuvoi pommittamaan Moskovaa (sama henkivalta kuin ukrainskeilla) mutta trumpelolla vähä järki palautui nopeasti, tosin vielä pätkittäin, mutta hymyilee taas auvoisasti.
EU kukkuu kuin sekaisin mennyt käkikello.
Vain Putin on tyyni ja järjissään.
On hyvä meidänkin ollut olla Kristuksen puolella, tätäkin sotaa.
Palkkamme on suuri, Taivaissa.
- AnonyymiUUSI
Ihan hyvää. Kesä ja lämmintä.
Tänään menen katsomaan kesäteatterinäytöstä.
Lightning- AnonyymiUUSI
On kesä. Ei pitäisi kitistä.
- AnonyymiUUSI
Ihanaa. Toivottavasti on hauska esitys. 🫠
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa. Toivottavasti on hauska esitys. 🫠
Antaa olla naisten ketju. Sovinistinarsisti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Antaa olla naisten ketju. Sovinistinarsisti?
Saahan sitä nyt onnellista iltaa toivottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072