Tehkää siis parannus ja uskokaa Herraan Jeesukseen.
Jumalan valtakunta on tullut lähelle.
Koko maailma on pahan vallassa!
27
127
Vastaukset
- Anonyymi
Niin koko maailma on jumalan luomaa ja jumalan halussa eli hän on se kaikki pahuus.
- Anonyymi
No, Saatana vietteli paratiisissa Eevan ja Aatamin, mutta ihminen, me itse silti syntiä tehdään ja tarvitsemme Pelastajaa synnin vallalta joka meissä vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, Saatana vietteli paratiisissa Eevan ja Aatamin, mutta ihminen, me itse silti syntiä tehdään ja tarvitsemme Pelastajaa synnin vallalta joka meissä vaikuttaa.
Se vietteliä oli jumala ihan itse kärmeen muodossa ja ottaa nyt vastuun vaan jumala itse kaikesta pahuudestaan eikä yritä vierittää sitä sitä meille muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vietteliä oli jumala ihan itse kärmeen muodossa ja ottaa nyt vastuun vaan jumala itse kaikesta pahuudestaan eikä yritä vierittää sitä sitä meille muille.
Ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on langennut enkeli joka kapinoi Jumalaa vastaan.
Ihminen myös kapinoi syntejä tekemällä ja tottelemattomuudella Jumalaa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut.
Kyllä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on langennut enkeli joka kapinoi Jumalaa vastaan.
Ihminen myös kapinoi syntejä tekemällä ja tottelemattomuudella Jumalaa vastaan.Väärin jumala on myös saatana joka syytää ihmisiä omista synneistään jotka hän on itse luonut.
Anonyymi kirjoitti:
Saatana ei olisi vietellyt eikä viettelisi nyt, ellei Jumala sitä hyvyydessään sallisi.
Kyllä nyt joulupukki tulee, kun olet ollut niin ahkera. 🎅🏻
Mutta muista että lähetyskäskyn mukaan et voi lopettaa saarnaamistasi ennen kuin kuolinvuoteellasi. Sitten ehkä voit olla melko varma, että sinua ei grillata Helvetissä.- Anonyymi
Ei, vaan pitää uskossa kääntyä synnin teiltä, Jumala tekee teot jotka ovat Hänen.
- Anonyymi
Mitä, jos käy ensin krematorion uunissa, niin jääkö helvettiin enää mitään grillattavaa?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä, jos käy ensin krematorion uunissa, niin jääkö helvettiin enää mitään grillattavaa?
Sielua kiusataan siellä ikuisesti, jos on tehnyt rikoksista kauheimman eli kieltäytynyt uskomasta todistamattomiin satuihin.
- Anonyymi
Minä uskon ja voita. Olympiakultaa!
Joko se urheilu alkoi?
Voiko jo kääntää kanavaa?- Anonyymi
Ne on Saatanan eksytyksiä nuo sirkushuvit ihmisille jotta emme näkisi ja kuulisi mitä meidän tulisi kuulla ja nähdä, että emme älyäisi mihin olemme menossa ilman kääntymystä synnin teiltä ja uskoon Herraan Jeesukseen.
Maailma on täynnä kaikenlaista viihdykettä, irstailua ja huumetta ym. jotka kivasti tappaa ihmisen uskon ja pitää silmät ummessa. Anonyymi kirjoitti:
Ne on Saatanan eksytyksiä nuo sirkushuvit ihmisille jotta emme näkisi ja kuulisi mitä meidän tulisi kuulla ja nähdä, että emme älyäisi mihin olemme menossa ilman kääntymystä synnin teiltä ja uskoon Herraan Jeesukseen.
Maailma on täynnä kaikenlaista viihdykettä, irstailua ja huumetta ym. jotka kivasti tappaa ihmisen uskon ja pitää silmät ummessa.Oletko muslimi? Heidän mukaansa jokainen lapsi on syntyjään (islamin)uskova, ja sitten usko joko tapetaan tai se saa kasvaa.
Minä kun en ole koskaan uskonut mihinkään jumaliin, niin eipä ole ollut mitään tapettavaakaan.
- Anonyymi
Meidän pitää kääntyä pois synneistä, tehdä parannusta, uskoa Herraan Jeesukseen, itse kunkin.
Joko ikuinen Helvetti (kärsimys) tai Taivaan valtakunta.
Pelastus on tarjolla Jumalan armosta Jeesuksessa Kristuksessa.
Pyydä Jumalalta totuudessa mitään salaamatta syntejäsi anteeksi,
pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi.
Käänny synnin teiltä, pyydä Jumalalta apua parannuksen tekoon, yksin ihminen ei pysty voittamaan synnin valtaa, tarvitsemme Jeesusta.
Aamen, aamen.Miksi kuvittelet, että kukaan tahtoisi olla sinun seurassasi peräti iäisyyttä, kun täällä ajassakaan ei juuri kukaan halua?
- Anonyymi
Kyllä pahuus on enempi itäisemmillä mailla ja myslimeillä , kuin länsimaissa.
- Anonyymi
Älkää nyt häiritkö sitä jumalaanne kaikilla pikku jutuilla, ei se ehdi kaikkia kuunnella. Jos maailmassa on 2,4 mrd kristittyä, niin jumalalla on vuorokaudessa jokaiselle kuunteluaikaa vain 0,036 ms (millisekuntia). Ei kannata jaaritella turhia.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=nG_eex9mY1E&list=RDnG_eex9mY1E&start_radio=1
parannus on lähellä. - Anonyymi
Kyllä nyt on selvinnyt että kuinka pienellä älyllä tätä maailmaa johdetaan.
- Anonyymi
Jep jopa trump on viisaampi kun tämä syntinen ja saamaton jumala joka mailmaa johtaa.
- Anonyymi
Matut vithuun täältä!
- Anonyymi
Olemme menossa Saatanan lapsiksi helvettiin, maailman illuminati Paaveineen on sen takana, vapaamuuratit myös.
- AnonyymiUUSI
Siitä maailman pahuudesta vastaa pääosin kolmikko: Putin, Netanjahu ja Trump!
- AnonyymiUUSI
Mitä teemme Taivaassa ellemme rakasta Jeesusta!
Ei hätää, moni ateisti on löytänyt ja rakastunut Jeesukseen saatuaan synnit anteeksi. Sinulle voi käydä samoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628