IL raportoi teistin syöneen sammakon rippileirillä. Mikä on palstan johtajan rajapinta-asiantuntijan arvio onko sammakon syönti yleistä teistien keskuudessa? Onko sammakkoja syöty tulevaisuudessa ja nykyisyydessä ja menneisyydessä ja miten sammakon syönti on kehittynyt teistien keskuudessa?
Tämä liittyy ateismiin siten että ateistit eivät käy rippileirillä syömässä sammakoita kuten IL raportoimana teistit tekevät.
Teismin rajapinnat sammakon syömiseen
10
137
Vastaukset
- Anonyymi
IL breaking news artikkeli: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cbc9a5ed-aa1d-4a1a-8f47-e084cd01f9e8
- Anonyymi
Sammakon reisi maistuu hyvältä, vähän kuin kanalta, mutta sen pitää olla purkitettua säilykettä tai kypsennettyä tuoretta sammakonreittä.
Rajapintoja ateismiin löytyy animisteilta, jotka syövät sammakoita. - Anonyymi
Italiassa ihan normaalia
https://yle.fi/aihe/a/20-295573 - Anonyymi
Olen syönyt etanoitakin niissä maistui vain valkosipuli. Suomessa ravintolassa söin.
Raja on torakoissa niitä en aamiaiseksi syö.
Aimo Ateisti - Anonyymi
Mielestäni elävien ja tuntevien olentojen syöminen on barbaarista, tarkoitan lehmiä, sikoa, lampaita, sammakoita, koirakin kissoja ... Turkisten käyttö vetää barbaarisuuden jo toiseen potenssiin.
Yllyttäjä ja yllyttäjän isä päätyivät kovaan ratkaisuun - he erosivat kirkosta.
"Keskisuomalainen tavoitti sammakon syömiseen yllyttäneen pojan isän Mika Stepanovin, jonka mukaan hän ja hänen poikansa eroavat tapauksen vuoksi kirkosta."
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011374474.html
Everything Went Better Than Expected 😂
Toivottavasti sammakonsyöjä kuitenkin joutuu vastuuseen enkä kehota ketään syömään sammakoita, jotta joku kirkosta eroaisi. Siitä kannattaa erota vaikkei söisi sammakoita.- Anonyymi
Uskovaisilta tulee sammakoita suusta kaiken aikaa, joten heillä on väkisinkin sammakon maku kielellä aina. He puhuvat enimmäkseen myös paskaa, mistä johtuu heidän hengityksensä paha haju.
- Anonyymi
Raamatussa kun ei kielletä sitä Rippikoululla tekemästä
Niin totta Mooses se tehdään - Anonyymi
Sammakko on ei-kosher, koska se Raamatun mukaan liikkuu maata pitkin kuten näätä ja rotta. Elävä sammakko on ertyisen ei-kosher, koska siitä ei ole tapettu viiltämällä sen valtimot auki.
- AnonyymiUUSI
Meillä koulussa oli Simo poika, joka lakritsipatukasta söi kastemadon. Nykyisin hän on menestyvä tilitoimisto yrittäjä. Pojan on järjetöntä käydä rippikoulua, sen suorittaa siten armeijassa. Pääsee pois rivistä ja, saa kuntoisuusloman. 🤪🤪🤪
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628