Teismin rajapinnat sammakon syömiseen

Anonyymi-ap

IL raportoi teistin syöneen sammakon rippileirillä. Mikä on palstan johtajan rajapinta-asiantuntijan arvio onko sammakon syönti yleistä teistien keskuudessa? Onko sammakkoja syöty tulevaisuudessa ja nykyisyydessä ja menneisyydessä ja miten sammakon syönti on kehittynyt teistien keskuudessa?

Tämä liittyy ateismiin siten että ateistit eivät käy rippileirillä syömässä sammakoita kuten IL raportoimana teistit tekevät.

10

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Sammakon reisi maistuu hyvältä, vähän kuin kanalta, mutta sen pitää olla purkitettua säilykettä tai kypsennettyä tuoretta sammakonreittä.

Rajapintoja ateismiin löytyy animisteilta, jotka syövät sammakoita.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen syönyt etanoitakin niissä maistui vain valkosipuli. Suomessa ravintolassa söin.

Raja on torakoissa niitä en aamiaiseksi syö.
      Aimo Ateisti

• Anonyymi

Mielestäni elävien ja tuntevien olentojen syöminen on barbaarista, tarkoitan lehmiä, sikoa, lampaita, sammakoita, koirakin kissoja ... Turkisten käyttö vetää barbaarisuuden jo toiseen potenssiin.

• Yllyttäjä ja yllyttäjän isä päätyivät kovaan ratkaisuun - he erosivat kirkosta.

"Keskisuomalainen tavoitti sammakon syömiseen yllyttäneen pojan isän Mika Stepanovin, jonka mukaan hän ja hänen poikansa eroavat tapauksen vuoksi kirkosta."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011374474.html

Everything Went Better Than Expected 😂

Toivottavasti sammakonsyöjä kuitenkin joutuu vastuuseen enkä kehota ketään syömään sammakoita, jotta joku kirkosta eroaisi. Siitä kannattaa erota vaikkei söisi sammakoita.

• Anonyymi

Uskovaisilta tulee sammakoita suusta kaiken aikaa, joten heillä on väkisinkin sammakon maku kielellä aina. He puhuvat enimmäkseen myös paskaa, mistä johtuu heidän hengityksensä paha haju.

• Anonyymi

Raamatussa kun ei kielletä sitä Rippikoululla tekemästä
      Niin totta Mooses se tehdään

• Anonyymi

Sammakko on ei-kosher, koska se Raamatun mukaan liikkuu maata pitkin kuten näätä ja rotta. Elävä sammakko on ertyisen ei-kosher, koska siitä ei ole tapettu viiltämällä sen valtimot auki.

• Anonyymi
        UUSI

Meillä koulussa oli Simo poika, joka lakritsipatukasta söi kastemadon. Nykyisin hän on menestyvä tilitoimisto yrittäjä. Pojan on järjetöntä käydä rippikoulua, sen suorittaa siten armeijassa. Pääsee pois rivistä ja, saa kuntoisuusloman. 🤪🤪🤪

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe