Heräsin juuri ja join kupin luomukahvia. Työpäivä alkaa netin ääressä. Tehtäväni on kirjoittaa kaikkiin keskusteluketjuihin persu, persu, persu ja Riikka Purra. En ole koskaan tehnyt oikeaa työtä, mutta Kelan korvauksilla mennään.
Vihersuvakki Kalliosta täällä hei
5
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kämppä oli niin kuuma, että lähdin baarin terassille. Läppäri on mukana että saan kirjoitettua persu, persu, persu ja Riikka Purra.
- Anonyymi
Tuosta aamun luomukahvista puheenollen suunta oikea....Jatka samalla linjalla. Mitä taas tulee luomu ja kasvis/vaihtoehtoihin... olen huomannut muutamia muutoksia terveellisten tuotteiden hinnoissa jotka ovat nousseet (luonto jogurtit 1 litran purkki) ehkä ovat kauppakohtaisia muutoksia. Sekä laaduissa muutoksia .... vaikkapa Grefinn Super Nuts pähkinäsekoitus johon on alettu lisäämään paljon ruskeaa suurta pähkinää jonka suositus ravitsemusasiantuntijoiden mukaan on 1 kpl päivässä. Jos koko 200g pussi on niitä melkein puolillaan ei "sekoitus" enään ole ravitsemuksellisesti hyvä. Tuote on Ruotsalainen ja pakattu ilmeisesti Söderkullassa Suomessa....
- Anonyymi
Sinä kyllä vaikutat ihan tyypilliseltä työnvieroksuja-koulupudokaspersulta, joka oksentelee aivotonta pasketta nettiin vuokrakolhoosiyksiönsä köökistä 24/7.
- Anonyymi
Tänäänkin saan kirjoittaa satoja kertoja persu.
- Anonyymi
Jäit kiinni valheesta, ei kallion kommunistit juo luomukahvia, vaan juovat olutta ja haistelevat liimaa aamupalaksi. Läppäriä heillä ei ole kun eivät osaa käyttää sitä. Ravitsevan aamupalan jälkeen nuo raketti-insinöörit kokoontuvat eduskuntatalon edessä ja makaavat keskellä tietä muiden kiusana. Välillä on hyvä ottaa vähän liimahatsia, että jaksaa maata tiellä ilman turhia ajatuksia. Illan tullen nuo nerot sitten ryömivät takaisin luoliinsa ja valmistautuvat tekemään samat jutut seuraavana päivänä.4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628