Kuten hyvin tunnetaan, Valtakunnanjohtaja Pekka Siitoinilla oli sexisuhde yli 800 eri naisen kanssa ja hänellä on siksi varmasti lukemattoman monia avioliiton ulkopuolisista suhteista syntyneitä äpärälapsia.
Olisiko yksi näistä naissuhteista ollut Jussi Halla-ahon äiti Ulla Bergroth?
Onko Jussi Halla-aho todellisuudessa Pekka Siitoinin avioton poika?
Onko Pekka Siitoin oikeasti Jussi Halla-ahon isä?
8
218
Vastaukset
- Anonyymi
Palstavasemmistolaisen faija on tossa
https://presearch.com/images?q=romutransu
Ei ole kauas omena puusta pudonnut
Vasu on tottakai, ei- toivottu kakara.- Anonyymi
Sisuloismaisen tai reformiseurahenkisen plösönaaman tunnistaa aina tuosta duvalistisesti loukkaantuneesta tosikkomaisuudesta, jolle syvähenkisemmän isänmaallisuuden toden ja epätoden, hyvän ja pahan dikotomioiden tuolle puolen menevä, kaikkein syvimpään gnosikseen yltävä esoteerinen luonne ei tule koskaan avautumaan eikä paljastamaan salaisuuksiaan.
- Anonyymi
Jos Pekka Siitoin on isä ja Jussi Halla-aho on poika, niin kuka on sitten pyhä henki, jotta isänmaallinen kolminaisuus tulisi täyteen?
- Anonyymi
Kurahousu, Ronnie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurahousu, Ronnie.
Kurahousut kahisee aina siellä, missä henki päättää vaeltaa...
- Anonyymi
Joo, kyllä
- Anonyymi
Jussi ei ole kertonut isästään muuta kuin sen, että oli kuulemma juoppo. Tuntomerkit siis täsmäävät.
- Anonyymi
En yhtään ihmettelisi vaikka enemmän tai vähemmän kaikki vuosina 1962-2003 syntyneet merkittävät isänmaalliset olisivat Pekka Siitoinin lapsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071