Kuningas Daavid ja Paavali sanoivat Raamatussa jumalattomia mielettömiksi ja hulluiksi?!
Jeesus ei niin silti sanonut, päinvastoin: "joka pitää sanoo veljeään hulluksi, on ansainnut HELVETIN tulen?" Olivatko Daavid ja Paavali sitten helvettiläisiä? Sen kun tietäisi?
Raamattu on täynnä sitä ristiriitaa, että joku profeettaa tai kuningas sanoo asian näin päin, mutta jo seuraava profeetta tai kunintas noin päin...
Jeesus ei sanonut ateisteja=> jumalattomia hulluiksi, tietenkään siitäkään syystä, että ei persoonallisten olentojen ALUSSA heti kukaan huomannut korottaa itseään suuremmaksi kuin muut. Jumalista eräs silti tekin niin, ja aikaansai kapinan nk. pimeyden ja tulen enkelien keskuuteen, koska niillä ei ollut niin paljoa kannatusta, että olisivat itse saaneet saman osan. Jeesus kehui silti kaikkia ALUSSA pysyviä: "Hän joka pysyy alussa, on autuas, eikä ole maistava kuolemaa!"
Olkaammeko siis KAIKKI ateisteja? Jumala ymmärtää syyn miksi olisitte, mutta silti on ymmärrettävä meidän sekin, miksi joku on "suuruudenhulluna", korottamassa itseään suuremmaksi kuin muut? Olettaisin, että se olento joka halusi suuruudelleen ylistystä ja kehua, oli kun kerubeista se "Lintukasvoinen"?! Muidenkin kerubien on ylistettävä Korkeinta, mutta ne eivät ylistä samoin Jumalaansa kuin "LINNUT"!
________________________________________________________________________________
Kerubit ovat neljänneksi merkittävin ryhmän koko. Kerubit ovat keskenään usein silti riidoissa...
0. Kaikkien Alkojen alussa - ennen tapahtumien järjestyksen havaitsemista oli kaikki olematonta, tämä on varma tieto. Kaaos syntyi Olemattomuudessa sillä, ettei ajoilla ollut vielä alussa järjestystä. Ja jotkut osat olemattomuudesta - niille ei kelvannut olla olemattomia.... Se alun kauhea soppa on olemassa vieläkin, mutta menneisyydessä... Ateistien "jumala" on siellä kaaoksensa kanssa karjumassa kauheana olentona....
__________________________________________________________________________________
1. Korkein olento, Jumala/-tar voi olla yksinäinen ja mahtavin kyseisessä olemattomuudessa - sukupuolella ei ole väliä.
2 Jos Korkeimmalle olennolle tekee puolison, vain hiukan vastakohtaisen se ryhmä on melkein yhtä mahtava, tämä periaatteessa synnytti rakkauden.
3.Jos Korkeimmille olennoille tekaisee lapsen - se on melkein noin mahtavaa kuin alussa.
4. Ja jos Korkeimmille olennoille tekaisee suuren vastakohdan, syntyy Paholainen...
_________________________________________________________________________________
4. ryhmä oli syy siihen miksi syntyi paholainen, ei lintujen laulua siedä hyvin muut kuin linnut itse. Ne ovat iloisia, häpeällisiä ja ylpeinäkin riemukkaita, itseriittoisia ja vieläpä ihailevia. Paholaisista mm. Saatana itse saattoi olla eräänlainen LINTU - suuri liskolintu?!100 000 000 - 65 000 000 vuotta sitten se el lajina. Lucifer, valontuoja lienee ollut etevä laskemaan, hänen tiedetään olleen nk. "Haltija", ja osasi valmistaa valolampun. Hän eli alle miljoona vuotta sitten. Thomas Alva Edison sai audienssin selvittää myöskin miten sellainen tehtiin... Tietysti lamppu eli valoa näyttävä kohde oli muualla Galaksissamme => aiemmissakin maailmankaikkeuksissa keksitty miljoonia=>i jopa biljoonia(10^12) vuosia aiemmin...
_________________________________________________________________________________
Mystistä tässä on se, että elämme juuri tässä ajassa, kaikki tietää mitä oli aiemmin tapahtunut omalla planeetallamme, ja melkein kaikki tietää, mitä tapahtuu tulevaisuudessa => vihje: teknologiabuumi ei vielä lopu.
Ymmärtävätkö palstalle kirjoittelevat ateistit - että miksi ...
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618