Kuolema ja teoriat henkirikoksesta
Epstein löydettiin 23. heinäkuuta 2019 sellinsä lattialta lakanasta tehty kaistale kaulansa ympärillä. Epstein itse kielsi yrittäneensä itsemurhaa ja sanoi sellitoverinsa, entisen poliisin, hyökänneen päälleen. Sellitoveri kielsi syytöksen.[8] Epstein siirrettiin toiseen selliin. Päivä ennen Epsteinin kuolemaa 10. elokuuta 2019 hänen uusi sellitoverinsa siirrettiin pois. Vanginvartijat, joiden olisi pitänyt tarkistaa vangit puolen tunnin välein, eivät tarkistaneet Epsteiniä lähes 11 tuntiin. He tarkistivat vihdoin hänet kello 6.30 aamulla. Toisen vartijoista kuultiin sanovan "Hengitä, Epstein, hengitä". He yrittivät elvyttää Epsteiniä, mutta oli liian myöhäistä. He veivät ruumiin nopeasti pois paikalta, rikkoen protokollaa. Yhdysvaltain vankeinhoitolaitos määrää, että itsemurhaa täytyy kohdella kuin mitä tahansa rikospaikkaa, jossa henkilö on kuollut.[9] Epsteinin sellin ovea seurannut valvontakamera oli samana yönä epäkunnossa.[8]
Kuolemansyyntutkija julisti Epsteinin tehneen itsemurhan hirttäytymällä.[8] Kokenut yhdysvaltalainen oikeuslääkäri Michael Baden, joka seurasi nelituntista ruumiinavausta Epsteinin veljen puolesta[8], tyrmää virallisen näkemyksen itsemurhasta, ja epäilee sen sijaan kuristamalla tehtyä henkirikosta. Badenin mukaan ruumiissa oli epätavallisia murtumia kurkunpäässä ja kieliluussa. Lisäksi Epsteinin silmiin oli vuotanut verta, jota ei yleensä ilmene itsemurhan tehneillä ihmisillä.[10][11][12]
Viranomaiset ovat heinäkuussa 2025 varmistaneet Epsteinin kuolinsyyksi itsemurhan.[13]
No kyllähän J Epstein murhattiin! Wikipedia
9
96
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en usko että Epstein on kuollut; tai ainakaan kuoli tuolloin.
Muistakaa että pari viikkoa ennen tuota "kuolemaa" mies sai muka turpaansa ja oli naama mustelmilla ja turvoksissa.
Mikä toinen asia aiheuttaisi tuollaista kasvoihin?
Leikkaus.
Jostain löytyi alunperin jossain määrin samankokoinen ja näköinen hemmo, jonka naamaa sitten leikeltiin vastaamaan vielä enemmän Epsteiniä; tämä mahdollisesti koditon mies houkuteltiin juttuun isolla rahalla.
Ja sitten kylmättiin, kameroiden ollessa sopivasti "rikki"...
Tuollaisen pystyisi masinoimaan varsin helposti kun on valtion johdossa.
Kuka oli Amerikan Presidentti tuon sattuessa?
HUUTAKAA SEN NIMEÄ!
Epsteinin Saari on väitetysti edelleen tiukasti vartioitu; joku Tubettaja taannoin siellä kävi ja pakeni vahteja. - Anonyymi
Katoamistemppukin voi olla mahdollinen, kuten monien liian kuuluisiksi tulleiden musiikkitähtienkin kohdalla (Elvis Presley, Michael Jackson).
- AnonyymiUUSI
Noista varsinkin Jackson liittyy vielä Oz-waldiin koska näytteli The Wiz:ssa.
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se Elvis on kuollut.
Kuoli mRNA rokotteen ansiosta jo silloin 1977. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noista varsinkin Jackson liittyy vielä Oz-waldiin koska näytteli The Wiz:ssa.
Mainittakoon sekin että Elvis kuoli 77 ja 42-vuotiaana heh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mainittakoon sekin että Elvis kuoli 77 ja 42-vuotiaana heh.
Mainittakoon vielä sekin että Elviksen kuolinsyy oli mRNA rokote.
- AnonyymiUUSI
Dead girls switch: Epsteins files:
https://substack.com/@fallofthecabalofficial/note/c-131666734
Todistaja, joka tapettiin jokin aika sitten, jätti taakseen yllätyksen tappajille
Fall of the Cabal Official (@fallofthecabalofficial)
Virginia Giuffre’s ‘Deadman’s Switch’
Epstein on nykyään Mosadin suojeluksessa ja kuvattu viimeksi Israelin maaperällä keväällä 2025.- AnonyymiUUSI
Tuosta Epsteinistä.
Mitä enemmän katselen miehestä otettuja videoita ja kuvia niin sitä oudommalta se näyttää.
Onko se ihminen ollenkaan?
Pää on jotenkin oudon muotoinen ja se naaman ilme kummallinen.
- AnonyymiUUSI
Hitlerkin elää vielä ja syö melonia meren rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628