No niin lopultakin pikkuhiljaa virta on muuttamassa suuntaa , muslimit muslimien omaan ihanneyhdyskuntaan .
Muslimit saavuttivat lopultakin kovien taistelujen jälkeen itsenäisyyden kommunistien ja kapitalistien sorron alta , nyt heidän on siellä lokoisat oltavat .
Onnea Afganistanille ja onnellisille afganistanilaisille .
Saksa palauttaa muslimeja Afganistaniin .
18
142
Vastaukset
- Anonyymi
- SDP:n - Natsima - varmaa lähtee HETI - Afganistaniin takaisin, -se pääsee sinne Muslimien "ihanne-yhdyskuntaan"
- SDP:n -Natsima -on Suomi-VIHAAJA - mikään Ei ole sille Suomessa hyvää- Anonyymi
kuka noita muuten , on edes äänestänyt , kun ei ne suomalaisten asioita aja, vaan mamujen asioita, kaikki mitä tuokin Sdp.n Nasima puhuu, niin se vain haukkuu Suomea ja Suomalaisia , siis se pitää meitä ääliöinä
- AnonyymiUUSI
Sillä ei ole hyvä missään, on sen tyyppinen että joka paikassa on huono ja koittaa sitkeä asiat missä ikinä onkin. Siksi sen lähtömaa on sekaisin kun se porukka on tuollaista.
- Anonyymi
Jos Nasima ja demarit olisivat hallituksessa, yrittäisi maamme hallitus neuvotella karkotettavien siirtämistä Suomeen.
- Anonyymi
Ei tuota SDP:n Nasima-Kurahousua suomalaiset oo äänestäneet, vain paperittomat-paskiaiset
- Anonyymi
Nasimasta en tiedä mutta nuo murhanhimoiset saarnamiehet ja heidän kannattajansa pitäisi kyllä toimittaa asianmukaisiin maihin , siis islamistisiin maihin afganistaniin ihan ensimmäiseksi.
- AnonyymiUUSI
Nasima puolustaa näitä murhanhimoisia muslimeita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko, että Nasima saa tietää tuosta kunnianloukkauksesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se on musliminaisen velvollisuus. Siihen on kasvatettu. Ei saa eikä osaa itse ajatella.
- Anonyymi
Antifan apinat ja muut Palestiinan lipun kanssa riekkuvat idiootit voisi lähettää sinne myös.
- Anonyymi
kaikille näille pitää ruoka työntää suuhun
jotta kun ruokiminen loppuu häviää palestiinatkin
- Anonyymi
Siellä se muslimi paistattelee onnessaan siellä afganistanissa, kyllä meidän ne pitää sinne toimittaa ja ottakoot nuo änkyräfemakot mukaansa.
- Anonyymi
nasiam?
- AnonyymiUUSI
😁😆😄😅🤣😂
- AnonyymiUUSI
Jos Afganistan on ihannevaltio niin miksi sitten vain Afganistan on kuin Afganistan?
- AnonyymiUUSI
Afganistan on vaan semmoinen edelläkäviä ja esimerkki kaikille kansoille .
Siellä muslimim paistattelee päivää ikionnellisna .
On edelläkäviöitä ollut muitakin mutta tuo on nyt ykkönen , tulee tässä mieleen seitkytluvun yleltä usein kuultu kaunis laulu joka kertoo sen ajan ihannevaltioista
Lenin-setä asuu Venäjällä
ja sieltä on pitkä matka Vietnamiin
mutta minusta vain tuntuu että
Lenin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho-Chi-Minh.
Leninillä on niin suuri otsa
että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin
ja Lenin-setä hymyilee ja silmät tuikkivat
ja hän nauraa niinkuin setä Ho-Chi-Minh.
minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin.
Hän rakastaa meitä
ja meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ho-Chi-Minh.
Minä olen pikku pioneeri
ja vähäinen on vielä minun voimani
mutta pienikin voi taistella
rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho-Chi-Minh
rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho-Chi-Minh.
No kun Afganistan - AnonyymiUUSI
Viherpuniiken muslimiveljeskuntien kannattajat voisivat tosiaan muuttaa Natsiman kanssa Talebanien Afganistanin islamilaiseen takapajulaan!
Ei tarvitsisi enää kantaa huolta äärioikeistolaisesta fasisminatsirasismista SUOMESSA!
Sellainen Win Win tilanne…- AnonyymiUUSI
Sinne myös wokeälijäkkeet ja femakot, siellä niiden olisi hyvä olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.546269Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652733Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181854- 1461826
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1351708Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181690Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281470- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411196Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163