Suomen on erottava Euroopan unionista. Esimerkiksi Sveitsi pärjää erittäin hyvin ilman Euroopan unionia. Suomihan jo kuuluu Natoon, jos Venäjä hyökkää Suomeen.
Siis turvatakuut ovat jo Naton kautta Suomella. Niinpä Suomikin pärjää erittäin hyvin ilman Euroopan unionia. Sitä paitsi Suomi maksaa Euroopan unionille enemmän kuin saa sieltä.
Suomen ero Euroopan unionista
5
386
Vastaukset 5
- Anonyymi
Voimme luoda kultakantaisen (xau) valuutan.
Keskushallintoa ei tarvita. - Anonyymi
Suomi voi liittyä Sveitsiin. Sitä paitsi, myös Sveitsi joutuu noudattamaan tiettyjä EU sääntöjä kuten myös Norja.
- Anonyymi
EU on alistanut ja velkaannuttanut Suomen kansaa jo vuosia, mutta nykyiset poliitikot (esim. Kokoomus) eivät tee asialle mitään, sillä he luulevat sen rikastuttavan Suomea ja uskovat siihen federalistiseen ''suvereeniin'' globalismiin.
Tällöin kansallinen itsenäisyys on isossa vaarassa, koska kaikki valta siirtyy EU-liittovaltioon ja Suomella on harvoin mahdollisuutta tehdä näitä velkaannuttavia päätöksiä. Suomen on pakko siis Suomi on nyt kovassa lamassa, sillä Suomi on orja EU:lle, joka pakottaa Suomen maksamaan jopa satoja miljardeja yhteisiin hannkeisiin (esim. ilmastohanke) ja maksamaan muiden maiden veroja.
Suomi ei ole enää itsenäinen, vaan EU:n osittain autonominen osavaltio
Vapauden liiton ja EU:n asiantuntija Olli Kotro haluaa suomalaisten näkevän sen, että Suomi ei ole enää itsenäinen valtio ja olemme EU:n pakotteiden ja direktiivien vallan alla. Nämä direktiivit pyrkivät muuttamaan maiden kansallisia lainsäädäntöjään.
Suomi eroon EU:sta! Itsenäinen ja suvereeni Suomi takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493