Kumpaan haluat?

Anonyymi-ap

Taivaaseen vai kadotukseen?

Muita vaihtoehtoja ei ole.

Taivaaseen pääset, kun turvaudut Jeesukseen ja teet parannuksen.

Muuta mahdollisuutta sinulla ei pelastukseen ole.
Jumala sinut armahtakoon Jeesuksen armon tähden!

22

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan henkisesti terve halua kumpaankaan.

• Anonyymi

Niin mutta kun sitä ei sinulta kysytä vaan jompaan kumpaan paikkaan menet !

• Anonyymi

Joh 14:6
      ”Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

• Anonyymi

Oho no mutta kerrotko miksi haluat helvettiin ?

• Anonyymi

Joh 3:16
      ”Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.”

• Anonyymi

Pääasia, ettei joudu aloittajan kanssa samalle osastolle 🎚️😁❣️

• Anonyymi

On vain yksi ”osasto” Taivaan kodissa ja se on Jeesuksen armahtamien osasto. Vältyt joutumasta sinne, kun hylkäät Jeesuksen armon.
        Jospa se sinun Saunatonttusi vie sinut haluamaasi paikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain yksi ”osasto” Taivaan kodissa ja se on Jeesuksen armahtamien osasto. Vältyt joutumasta sinne, kun hylkäät Jeesuksen armon.
        Jospa se sinun Saunatonttusi vie sinut haluamaasi paikkaan.

Jeesus, tuo tumpelo puuseppä on rakentanut osastoa 2000 vuotta eikä mitään valmista tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus, tuo tumpelo puuseppä on rakentanut osastoa 2000 vuotta eikä mitään valmista tule.

Et tiedä mitä kirjoitat.

• Anonyymi

Joko joulupukki kävi?

• Anonyymi

Miksi taivaspaikkaa ei juuri kukaan halua ?

Minusta se kuulostaa hienolta, eli miksi hvettiä rakastetaan niin paljon, mikä siellä on niin rakasta ?

• Anonyymi

Varmaankin siksi, että helvettiin päästäkseen ei tarvitse tehdä parannusta. Synti on niin mieluista nääs.

• Anonyymi

Miksi niin moni rakastaa pkelettä ja pirujaan, sekö on elämän tarkoitus päästä sinne vaivaan eikö elämässä ole tsrpeeksi kurjuutta, häh !?

• Anonyymi

Taivaspaikan hamuilu on merkki pahimman luokan narsismista. Kukaan - ei kukaan ole ansainnut iankaikkista elämää, eikä sellaista saa.

• Anonyymi

Mistä sinä sen mjka tiedät, et mistään !

• Anonyymi

Miksi ei kelpaa ilman ansaitsemista, ruokapussinkin haet heti jos joku tarjoaa @

• Anonyymi

Vanha käsky: rakastakaamme toisiamme
      2. Joh. 1:
      4. Ilahduin suuresti, kun havaitsin lastesi joukossa sellaisia, jotka elävät totuudessa, sen käskyn mukaisesti, jonka olemme Isältä saaneet. 1. Kor. 13:6
      5. Ja nyt, valittu äiti, esitän sinulle pyynnön - uutta käskyä en sinulle kirjoita, vaan sen, joka meillä on ollut alusta asti: rakastakaamme toisiamme. Joh. 13:34
      6. Ja rakkautta on se, että me elämme hänen käskyjensä mukaan. Tämän käskyn te olette kuulleet alusta alkaen, ja sen mukaisesti teidän tulee elää. Joh. 15:10

• Anonyymi

Ensimmäinen kirje korinttilaisille
      LUKU 13
      Suurin on rakkaus
      1. Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
      2. Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.
      1. Kor. 12:8-9; Matt. 17:20
      3. Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.
      4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile,
      1. Piet. 4:8
      5. ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,
      Room. 13:10; 1. Kor. 10:24; 1. Kor. 10:33; Fil. 2:4
      6. ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.
      2. Joh. 1:4; 3. Joh. 1:4
      7. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
      Sananl. 10:12
      8. Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.
      9. Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista,
      1. Kor. 8:2
      10. mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.
      Ef. 4:13
      11. Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.
      12. Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.
      1. Kor. 8:3; 2. Kor. 3:18; 1. Joh. 3:2
      13. Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus.
      1. Tess. 5:8

• Anonyymi

1. Piet. 4:
      8. Ennen kaikkea pysykää kestävinä keskinäisessä rakkaudessanne, sillä "rakkaus peittää paljotkin synnit".
      9. Olkaa nurkumatta vieraanvaraisia toinen toisellenne.
      10. Palvelkaa kukin toistanne sillä armolahjalla, jonka olette saaneet, Jumalan moninaisen armon hyvinä haltijoina.
      11. Joka puhuu, puhukoon Jumalan antamin sanoin, ja joka palvelee, palvelkoon voimalla, jonka Jumala antaa, jotta Jumala tulisi kaikessa kirkastetuksi Jeesuksen Kristuksen kautta. Hänen on kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti. Aamen.

• Anonyymi

Selvää Raamatun sanomaa. Mutta silti Jumala sanoo viimeisen sanan.

• Anonyymi

Ihminen voi sulkea itse itsensä taivaasta. Voi sitten syyttää vain itseään.

• Anonyymi

Mites se siun napaas hiertää???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4228
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      120
      2843
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2272
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1983
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1853
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1566
    7. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      80
      1511
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      18
      1445
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      146
      1334
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe