Nyt Sopiva Hetki Tulla Uskoon Jeesukseen Kristukseen
Lue Pelastusrukous ja ota Jeesus elämäsi Herraksi!
Pelastusrukous on tuossa perässä
Tule mukaan oman Seurakuntasi toimintaan!
Lue Raamattua yksin / ryhmässä. Apostolien teot kertovat Seurakunnan synnystä!
Rukoile Isä Meidän Rukous ja Herran Siunaus!
Rukoile Taivaallista Isää omin sanoin ja kerro Hänelle kaikki tarpeesi!
Päätä Rukous: Herramme Jeesuksen Kristuksen Nimessä Amen!
Joh. 14:13 ja mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa.
Voimme vedota Jeesuksen omiin sanoihin, kun rukoilemme häntä!
https://raamattuajassamme.fi/
Luterilaisen Pastorin Uskon ja Elämän ohjeita
Nyt Jeesus Kutsuu Luokseen
10
57
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vastaanottaa Jeesuksen elämääsi, kun rukoilet Jumalaa tämän seuraavan rukouksen tavoin.
”Rakas Taivaallinen Isä! Tulen eteesi Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tunnustan, että olen tehnyt syntiä Sinua vastaan, lähimmäisiäni ja itseäni vastaan ja se on rikkonut yhteyteni Sinuun. Kadun sitä kaikkea ja tahdon pyytää tässä anteeksi syntejäni.
Anna minulle minun syntini anteeksi ja anna minun kääntyä pois synneistäni. Kiitos Jeesus, että kuolit syntieni tähden ja annat minulle synnit anteeksi. Kiitos Isä, että hyväksyt minut Jumalan lapseksi ja annat minulle uuden elämän.
Otan sinut, Jeesus, vastaan Pelastajanani, Vapahtajanani ja elämäni Herrana. Johdata minun elämääni tästä eteenpäin, niin että pääsen kerran luoksesi taivaaseen. Aamen.”- Anonyymi
Jeesus kutsuu luokseen nytkin
- Anonyymi
Ei minulla ole syntejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus kutsuu luokseen nytkin
No sopii sitten tulla käymään, niin juttelen henkilökohtaisesti.
Keidenkään välimiesten kanssa en keskustele, koska eivät ole osoittautuneet luotettaviksi ihmisiksi.
- Anonyymi
Tulen kohta kunhan käyn ensin paskalla
- Anonyymi
Tuli mieleeni ajatus.
Miksi televisio suo aikaa uskon lahkoille tai Miksi niitä sanotaan.
Olisi kaikkien nähtävillä. Heidän uskon menot
Kotiovelle ei tarvi tulla..Miksi näin sallitaan...postilaatikko pitäisi riittää julisteiden jakamiseen.
Lakialoite tehtävä viipymättää.
Kyllästynyt häirintään. - Anonyymi
Ei ole näkynny Jeesusta ovella vonkaamassa.
- Anonyymi
Mitäs mediaportaaleja Jeesus itse käyttää?
Vai onko yhä mooseksenaikainen kiveen hakattu käyttöliittymä. - Anonyymi
Jeesukselta pitää vääntää niskat nurin. Eipähän tule enää kummittelemaan.
- Anonyymi
Tule mukaan pitämään ikävää. Vihataan yhdessä homoja ja veisataan ankeita itkuvirsiä naama mutrussa. Muistakaa että ilo on syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995