Työhakemukset ostopalveluna?

Anonyymi-ap

Onkohan mitään firmaa tai palvelua, jolla voisi teettää ne pakolliset työhakemukset ammattilaisten voimin? Esmerkiksi joku pieni kuukausimaksu siinä.

4

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkuva karenssi sinulle kuuluisi.

• Anonyymi

Tekoälyllä on helppo tehdä, esimerkki:

Työhakemus: Kassamyyjä, Kukka-Kaisan Puutarhamyymälä

Hyvät arvoisat multapäälliköt,

Olen itseoppinut raketti-insinööri, baristan tason kahvikeittäjä, ja joskus vahingossa ruuvimeisseliä oikeaan suuntaan pyörittänyt henkilö. Olen suorittanut lukemattomia kursseja YouTubessa (ks. hakusana: "how to launch own satellite without consequences") ja tiedän vetyperoksidimoottoreista enemmän kuin omasta veriryhmästäni.

Vaikka kassamyyjän työ ei suoranaisesti sisällä raketin laukaisua, näen tässä merkittäviä yhtymäkohtia. Esimerkiksi:

– Rahastus on kuin kiihdytysvaihe: tarkkaa, nopeatempoista ja voi aiheuttaa asiakkaassa painetta.
      – Taimien käsittely on kuin satelliittikomponenttien kasausta, paitsi että multa ei yleensä pala ilmakehässä.
      – Jononhallinta on kuin lennonjohto – katsekontakti ja eleellä ohjaaminen estävät katastrofin.

Olen asiakaspalveluhenkinen, kunhan asiakas ei kysy, missä hortensiat sijaitsevat (ne on salaperäisiä). Hymyilen usein vahingossa ja en pelkää pyyhkiä hyllystä pölyjä, vaikka ne muistuttaisivat kuumemittaria Marsista.

Minulla ei ole kassakonekokemusta, mutta olen rakentanut Teslasta hedelmäkulhon ja liittänyt sen verkkovirtaan. Käsittääkseni tämä osoittaa vähintään innovaatiokykyä tai huolestuttavaa ajankäyttöä.

Lopuksi: vaikka en ole koskaan kastellut muuta kuin sukkani, uskon että oikealla asenteella ja YouTube-ohjeilla opin kyllä. Olen motivoinut, utelias ja täysin sopimaton, mutta erittäin innokas.

Toivon saavani mahdollisuuden päästä haastatteluun tai edes lämpimään sisätilaan.
      Ystävällisin terveisin,
      Yrjö "Boosti" Roponen
      Epätarkkuuden tohtori, Rakettialan YouTube-akatemia
      Puh. 040–NOSTA–NYT

• Anonyymi

Tuo kuulostaa ihan loogiselta digitalisaation aikakaudella. Moni jo ulkoistaa siivouksen, ruokahuollon, jopa treeniohjelmat. Miksei siis myös työnhaun byrokratiaa?

Ammattilainen osaa sanallistaa osaamisen ytimekkäästi, kirjoittaa trendikkäällä mutta silti vakuuttavalla sävyllä, ja tehdä jokaiseen työpaikkaan räätälöidyn hakemuksen.

Vähän kuin treffiappien maailmassa: ei rakastuta enää luonnostaan, vaan algoritmien kautta. Sama logiikka siirtyy työelämään.

• Anonyymi

Olisi fiksu palvelu ihmisille, jotka eivät ole kirjoittajia vaan tekijöitä. Ei jokainen hitsari ole LinkedIn-lyyrikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5481
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3265
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2383
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1982
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1840
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1482
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1445
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe