Työhakemukset ostopalveluna?

Anonyymi-ap

Onkohan mitään firmaa tai palvelua, jolla voisi teettää ne pakolliset työhakemukset ammattilaisten voimin? Esmerkiksi joku pieni kuukausimaksu siinä.

4

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkuva karenssi sinulle kuuluisi.

• Anonyymi

Tekoälyllä on helppo tehdä, esimerkki:

Työhakemus: Kassamyyjä, Kukka-Kaisan Puutarhamyymälä

Hyvät arvoisat multapäälliköt,

Olen itseoppinut raketti-insinööri, baristan tason kahvikeittäjä, ja joskus vahingossa ruuvimeisseliä oikeaan suuntaan pyörittänyt henkilö. Olen suorittanut lukemattomia kursseja YouTubessa (ks. hakusana: "how to launch own satellite without consequences") ja tiedän vetyperoksidimoottoreista enemmän kuin omasta veriryhmästäni.

Vaikka kassamyyjän työ ei suoranaisesti sisällä raketin laukaisua, näen tässä merkittäviä yhtymäkohtia. Esimerkiksi:

– Rahastus on kuin kiihdytysvaihe: tarkkaa, nopeatempoista ja voi aiheuttaa asiakkaassa painetta.
      – Taimien käsittely on kuin satelliittikomponenttien kasausta, paitsi että multa ei yleensä pala ilmakehässä.
      – Jononhallinta on kuin lennonjohto – katsekontakti ja eleellä ohjaaminen estävät katastrofin.

Olen asiakaspalveluhenkinen, kunhan asiakas ei kysy, missä hortensiat sijaitsevat (ne on salaperäisiä). Hymyilen usein vahingossa ja en pelkää pyyhkiä hyllystä pölyjä, vaikka ne muistuttaisivat kuumemittaria Marsista.

Minulla ei ole kassakonekokemusta, mutta olen rakentanut Teslasta hedelmäkulhon ja liittänyt sen verkkovirtaan. Käsittääkseni tämä osoittaa vähintään innovaatiokykyä tai huolestuttavaa ajankäyttöä.

Lopuksi: vaikka en ole koskaan kastellut muuta kuin sukkani, uskon että oikealla asenteella ja YouTube-ohjeilla opin kyllä. Olen motivoinut, utelias ja täysin sopimaton, mutta erittäin innokas.

Toivon saavani mahdollisuuden päästä haastatteluun tai edes lämpimään sisätilaan.
      Ystävällisin terveisin,
      Yrjö "Boosti" Roponen