Olen huolestunut kun tytär ei osaa olla hellä äiti. Huutaa lapselleen. Pikkuasioista. Huono äiti on yleensä. On työ ja painohuolia. Miksei nykyäidit osaa.
Päivi toivoo lisää lapsia ja valittaa nykyäitejä kun eivät saa lapsia. Hänellä on 14 lapsenlasta. .iksi äidit ei saa lapsia ja jos saa eivät osaa. Toista oli ennen. Olin hyvä äiti ja 4 lasta. Olin siis sika hyvä.
NYkyäidit ei osaa ja Räsäsen pyynnöt
8
128
Vastaukset
- Anonyymi
En ollenkaan ymmärrä, että miten tämä liittyy Päivi Räsäseen - ongelman kyllä ymmärrän?!
- Anonyymi
Päivi ehdottaa äitiyttä mutta naiset ei osaa olla äitejä ja painetta lisää jos ei ole työtä.
- Anonyymi
Naiset on luotu äideiksi. Jos maailmaan lapsia halutaan niin äitien heidät on ihan synnytettävä, vaikka kuinka virheellisesti sanotaan, että mieskin voi synnyttää. Voisiko ajatella että tämä aika on syypää sille, ettei naiset osaa olla äitejä. Voisiko ajatella niin, että naisen luonnollista äitiyttä ei tueta, vaan kaikkea sellaista naisessa mikä äitiydelle on vierasta.
- Anonyymi
"Olin siis sika hyvä."
Tyttärelläsi ei olisi ongelmia pärjätä lastensa kanssa, jos olisit [ollut] hyvä äiti. - Anonyymi
Tenavat ovat aina tenavia. Vaikka olisivat viiskymppisiä. Kaiketi hermojen menettäminen pikkulapsilleen tai lapselleen saattaa olla yksi osatekijä. Myöhemmin on ehkä vaikea kuria luoda tai saada? Ja jos isä ja äiti ovat samanlaisia "hermojensa menettäjiä" lapsen kasvatuksessa, niin silloin tietysti lapsesta voi tulla "johtaja" perheessä. Jos vaan yksi poika tai tyttö. No tietysti tytöt tunnetusti saattavat olla kiltimpiä ja pojat "rasavillejä".
Stressiä ei saisi purkaa aviomieheensä, eikä varsinkaan lapseensa.
Lapsi osaa ja oppii jo nuorena "vedättämään". Kumpi, isä tai äiti antaa helpoimmin periksi. Juttele tyttäresi kanssa avoimin mielin ja "lippu korkealla", itseesikin luottaen.
Kun et hermojasi menetä, etkä yöunia. Jumalan Siunausta myös sinulle! - Anonyymi
Johan vitsin väänsit eihän Päivi ole edes hoitanut omia lapsia.
- Anonyymi
Päivihannan Niilohan oli hoitamassa tuota työtä. Mitäpä siinä, jos toisella liikkuvaista työtä ja menoa.
Maa, ilma, ja vesi. Sano aikansa lääkäri. Kreikkalainen muuten. Ja vannoovat valansa vieläkin.
- Anonyymi
vesielementti paljastaa totuuden 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076