Jopas jotakin! Uutisellisessa on kenkän kuva nissan mihran ovellisen kyljellisessä.
Kun kuvan näin niin muistui heti mieleen minullisenkin autollista oli kenkästy nissan mihran oveelliseen kylkeelliseen kun se oli pysäköityläisenä vilhonvuorenkajulla. Joku ohikulkija oli potkaissullisoinut autoa oveen.
Onneksi mutsillinen oli varakaskoitunut ja minä suht köyhäisällisyys sain rahaa korjauttaa ja sattumoisiin tiejos oli ammattimies, joka aaton laittoi kuntoon välineillään melko halvallisellisesti. Ei siinä ollu muuta ku oikeillisilla työhön soveltuvilla välineillä painaa toiselta puolelta kuhmu takas paikoilleen.
Sitä en muista oliko maalaamistakin pikkasen vai eikö ollut. Vaikka hinta olikin aika pienellinen niin köyhälliselle sekin on kuin isku pallejaallisuuteen, vähä niiku jysäyttävää pysäyttävyyjessään. Oli se yksin, mikä se onkaan. SE mulla oli auotssa, vakuutus joo, sana oli kajoksiss hetkellisellisesti, juu ettei poonukset mää niin en vakuutuksella korvauttanut ilkivaltaa siinä kohjin.
Sitten nykyautouutisija. Mullahan oli aaton takapenkillä homelöyvös , tarkka katsastusmies huomautti asijasta. Kerroin tänne siit homellisuusasijasta ja sain muutamanlaisija neuvoja:
1. Joku neuvo vie autos paaliin.
2. Joku neuvo vie autos puhtistukseen ammattipuhtistajalle ja sain linkinkin sattumoisin mua lähinnä olevaan alan liikkeeseen. Otin sen hintoista selvää ja aka kallista se oli.
Muita neuvoja ei tainnut ollakaan sitten vaan kommentteja oli kaikenlaisija.
Mä kuitenkin testasin ensin väkiviinaetikka50ros-vesi50ros sejosta ja sillä hinkkasin. Valkohome sillä lähtikin.
Sitten mä jouvuin mäneen motonettiin ja sieltä ostin syövytävää myrkkyy, joka tehos puhjistavallisesti mustaan homeeseen. Ja se tölkki maksoi muistahaaksein 10e.
Eli mitä tästä oppii? Sen että tee itte jos et halua maksaa ittees kippeeks aina kun vaan se on mahjollista. Oppiminen ja ite tekeminen on myös aivoille ihanaa kun oppii uusii juttui. Netivijeoita kun kattelee niin niistä oppii vaikka kuinka paljon autonsa huollollisesta. Esim. ikkunannostin ei toimi niin silloin on hyvä tehjä niin että avaa sen sieltä varovasti ja vie sen himaan ja avaa rasijan himassa ja sitten himassa puhjistaa ne 10 kohtaa piirilevyltä sillä aineella, crc:lla. Ja sitten laittaa ruuvit takas kii ja sitten laitaa sen sinne auton ovipaneeliin takas kii ja sitten testaa toimiiko.
Iiiiik!!!! Kilikilikilikili ja kyllä taas ikunannostin toimii. Hinta elektroniiknpuhjistusnesteelliselle joku 13-14e. Autohuollossa hintaa voisi olla joku 150e vähintään samasta työstä kun raswari tekis homman.
Manmanpoika,
Selef Urge
Minullisellakin ollut Mihra
3
59
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli potkuautokenkä mieleen tästä mihrasesta uutisesta Emilijaanisuuveksellisuujes:
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/52bd1a1b-ede1-4afd-99bc-b97ea5599ee4
Tervehtijen teit kahvija mukillisessa mulla olleskellisesti,
Selef Urge - Anonyymi
Aijon ottaa nyt tuulettimen käyttöön kun hikoiluttaa. Menen nyt ottamaan sen pakkuksesta ja laitan sen puhaltamaan suuntaallisuuteeni. Kerron sitten pijan jo mille se mun viiliksen tuntuu että viilentääkö se minullisuuttani. Jännittää vähän!
Selef Urge- Anonyymi
täähän tekee sikahyvää. viilentää. hyvä ollallioija on nyt kyllä.
Hyvällisellistä viileetä ilmaa, helpottaa ja vapauttaa hymyä suuhun , josta kuuluu iloisellinen äänillisyys.Tää tosiaan on ceim tseinsörri.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403097- 812984
- 1912504
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362205- 271529
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251