Se on vale.
Me oltiin alussa liejuryömiöitä.
Uskotteko että jumala loi ihmisen
87
429
Vastaukset
- Anonyymi
Saastan rapakoissa ryömii moni vieläkin, kehittymättä.
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Ihminen keksi Jumalan. Jahve on epäjumala.
- Anonyymi
Jumalia on satoja erilaisia.
- Anonyymi
Miehet loivat Jumalan omaksi kuvakseen, jotta voivat uskonnon varjolla oikeuttaa kaiken sen väkivallan, mitä täällä maailmassa harjoittavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vain yksi Jumala, joka on antanut meille elämän. Me jokainen itse valitsemme, etsimmekö Hänen tahtoaa, Armoa Vapahtajamme Jeesuksen yhteydessä.
Elämämme Hänen kanssaan on todellista hyvää elämää, niinkuin Hän ontarkoittanut.
Joh. 13:
31. Kun Juudas oli mennyt, Jeesus sanoi: "Nyt Ihmisen Poika on kirkastettu, ja Jumala on kirkastunut hänessä.
32. Ja kun Jumala on hänessä kirkastunut, on Jumala myös itsessään kirkastava hänet, ja Jumala tekee sen aivan pian. Joh. 12:23; Joh. 17:5
33. Lapseni, enää vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette etsimään minua, mutta minä sanon nyt teille saman, minkä sanoin juutalaisille: minne minä menen, sinne ette te pääse. Joh. 7:34; Joh. 8:21
34. Minä annan teille uuden käskyn: rakastakaa toisianne! Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toinen toistanne. Mark. 12:31; Joh. 15:12; 1. Joh. 3:11; 1. Joh. 4:21
35. Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne."
36. "Herra, minne sinä menet?" kysyi Simon Pietari. Jeesus vastasi: "Minne minä menen, sinne et sinä nyt voi tulla minun kanssani, mutta myöhemmin kyllä tulet."
Matt. 26:33-35; Mark. 14:29-31; Luuk. 22:31-34
37. Pietari sanoi: "Herra, miksi en nyt pääse mukaasi? Minä annan vaikka henkeni puolestasi."
38. Jeesus sanoi hänelle: "Sinäkö annat henkesi minun puolestani? Totisesti, totisesti: ennen kuin kukko laulaa, sinä kolme kertaa kiellät minut." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumalia on satoja erilaisia. Mutta vain yksi todellinen ja poikansa Kristus !
- Anonyymi
Ps.82:1 Asaphin Psalmi, Jumala seisoo Jumalan seurakunnassa: hän on tuomari Jumalain seassa. Biblia (1776)
- Anonyymi
Miten liejuryömijä on saanut alkunsa?
Onko aloittaja edennyt pitkällekin noista alkuajoista ?- Anonyymi
Mitähän tiede sanoo? Uskon tieteeseen, en jeesustelijoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede muuttuu koko ajan.
Totuus ei muutu.
Jumalan armo on totuus. Jos etsit sitä, niin löydät elämäsi Evankeliumissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede ei tiedä, eikä voi selittää, mistä elämä on tullut ja mitä elämä on.
Raamattu tietää, että Jumala on elämä ja Hänestä on kaikki elämä.
Jumala itse on kaiken elämän alku ja lähde.
Niin kauan kuin tiede hylkää Raamatun ilmoituksen elämästä ja
elämän synnystä, se kulkee laput silmillään ja voi sanoa: "Emme tiedä".
Mutta yksilöihminen voi ottaa laput silmiltään ja katsoa Raamatun
teksteissä Jumalaa ja oppia Häneltä ja Hänestä elämästä ja muista
asioista, joita tiede ei vielä tiedä. Raamatun Sanassa Jumala
ilmoittaa meille tieteeltä(kin) salattuja asioita.
Hän ilmoittaa ne nöyrille Häntä etsiville ja Häntä rakastaville
ihmisille. Heidän ei tarvitse olla älykkäitä, mutta heidän tulee
ëtsiä Jumalaa. Tiesitkö tämän?
Mvh J - K - Anonyymi
Liejuryömijä on kala, joka pystyy vähän aikaa hengittämään ilmaa kuivalla maalla. Sillä on niin vahvat evät, että se pystyy kävelemään niillä lyhyitä matkoja. Niinpä se tykkää kuleksia kuralammikosta toiseen silloin, kun entisestä on ruoka loppu. Toisin sanoen: se ei ole koko olemassaolonsa aikana muuttunut, se ei ole "kehittynyt" eteenpäin jalalliseksi maaeläimeksi. Päinvastoin, se on tyytyväinen elämäänsä kalana joka osaa kävellä. Saattaa jopa tuntea pienoista ylpeyttäkin, kun muut kalat ovat kateellisia, mutta silti sen mielestä on ihan kiva elää kalana. Mikä pakottava tarve jollain muulla kalalajilla olisi ollut siirtyä elämään pysyvästi maalla?
- Anonyymi
Eräät tutkijat ovat sanoneet että me ihmiset olemme saaneet alkumetreillä vedestä eikä apinoista. Apinoilla ei ole ihonalaista rasvakerrosta, mutta besieläimillä on ja ihmisillä .
Oli miten oli täällä nyt ollaan kukin oman aikamme , ja seuraavat polvet jatkavat kun meitä wi enää ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon tieteeseen . Siis sanat sotivat hieman sana usko tarkoittaa ettei yåriedä mutta silti uskoo . Sana tiede taas pyrkii todistamaan asiat . oikeiksi. Tieteestä on jokainåvåsen arkielämässä helpotuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede muuttuu koko ajan.
Totuus ei muutu.
Jumalan armo on totuus. Jos etsit sitä, niin löydät elämäsi Evankeliumissa.Ainun totuutesi ei ole todistettavissa. Vaikka miten yrität. Et tiedä yhtään mitäön niistä ajoista kun tämä jumala keksittiin ja Jeesus , siis raamatun on kirja missä kerrotaan , vaan se ei merkitse että kerronta on totuus. Mutta nekin asiat voidaan ratkaista tutkimuksilla. .
Jos olet aikuinen ihminen. Niin ihmettelen kovasti että uskot asioihin mitä et voi tosiksi saada vaikka miten yrität. Henkiolentoja ei ole olemassa .
Joka maalla on oma mutologoiansa mutta se ei tarkoita sitä että ihmiset eivöt voisi elää aikautisella elin tavalla .
Jos olet aikuinen ja terve niin ymmärrät epäloogisuuden jutuissasi ja uskomuksissasi. Jos taas olet lapsi niin säälin sinua kovasti jos sinutkin on tuuditettu asioihin mitä ei ole olemassakaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mvh J - KKenelläkään ne on ne laput silmillä. ?
Mieti hieman - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mvh J - K"Heidän ei tarvitse olla älykkäitä, mutta heidän tulee
ëtsiä Jumalaa. Tiesitkö tämän?"
Matalasta ÄOsta on kyllä huomattavaa etua tässä Jumalan etsimisessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiede on tärkeä vaikka Rakastan Jeesusta !
Se tuo hyvää minulle ja menihän siihen pitkä aika olessani sotilaana lähi-idässä.
Jos arvostelet,koe ja näe mitä siellä nähdään sekä koetaan.
Israel muutti ja meni 20v..olen kiitollinen !
Mitä pahaa on ns Jeesusustelijoissa? Minä olen ja seuraan häntä,sillä Rakkaus on tärkrintä maailmassa !
Toki,en minäkään jaksa lahko yms.miktä tuputetaan,Rakkaus tulee kun sen aika on mutta Rakkautta pitää etsiä,ettei se kadota ihmisiä koskaan ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon tieteeseen . Siis sanat sotivat hieman sana usko tarkoittaa ettei yåriedä mutta silti uskoo . Sana tiede taas pyrkii todistamaan asiat . oikeiksi. Tieteestä on jokainåvåsen arkielämässä helpotuksia
Minkä hetken tieteeseen.?
Tiedehän muuttuu koko-ajan ja sitä sanotaan kehityksekst 🙃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Heidän ei tarvitse olla älykkäitä, mutta heidän tulee
ëtsiä Jumalaa. Tiesitkö tämän?"
Matalasta ÄOsta on kyllä huomattavaa etua tässä Jumalan etsimisessä.Eikö tieteen uskomisesta, joka kumoaa itsensä toisella kertaa.
- Anonyymi
En tiennytkään, että liejuryömijät osaavat kirjoittaa.
On siis Jumalan kuvakseen luomia ihmisiä.
Ja sitten on liejuryömijöitä, ovathan nekin Jumalan luomia.
24 Sen kuultuansa he yksimielisesti korottivat äänensä Jumalan puoleen ja sanoivat: "Herra, sinä, joka olet tehnyt taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on!
( Apt 5)
Pelastuksen evankeliumin ja sydämen uskon puolesta.
Usko Toivonen- Anonyymi
Oltiin alkulimaa ennen liejuryömijää.
Siitä se ihmispopulaatio vähitellen kehittyi. - Anonyymi
Siis miten joku herra olisi tehnyt taivaan ja maan , sanoppa se .
maapallo on kehittynyt hyvin pitkän ajan miljoonia vuosia , joten älä viisastella ollenkaan
Miten muuten luuletbettä,joku muka on tehnyt maailma seitsemässä päivässä siis sellaista ei ole sillä se olisi mahdottomuus .
Mutta usko vaan omalla,tavallasi siinä sitten kuvastuukin kaikki mitä olet.
Mutta se ei merkitse että sinun on levitettävä omaa henkilökohtaista uskoasi netissä
Meillä on uskon vapaus mutta siihen ei kuulu tuputtaminen .
Joten hyväksy se asia että meitä on monenlaisia ihmisiä maailmassa. Esim ijåhmisen jotka ivat vammaisia , miten se jumala sen hyväksyy on kuuroja ja sokeita jotka haluaisivat nähdä ja kuulla . Joten ajattele hieman asioita mistä paasaat . Jokin loogisuus silti on oltava olemassa kun. Ihminen osaa muitakin. Kun olla uskossa koko elämässä
Uskoa voi jokainen vaan se kun ihan yksityisasia. Samalla kun ymmärtää ihmisten rajallisuuden siinä että nykyihminen opiskelee, tekee karriääriä ja elää elämäänsä samalla kun sinä taivastelet omiasi
- Anonyymi
Nyt tarvitaan tämän kaltaista julistusta, koska on tapahtunut luopumus. https://www.youtube.com/watch?v=n-Q254J40Js&t=670s
- Anonyymi
Ihminen loi Jumalan omaksi kuvakseen. Ei ole kaunista katseltavaa.
- Anonyymi
Tarkennetaan vielä: MIES loi Jumalan omaksi kuvakseen voidakseeen oikeuttaa kaiken harjoittamansa hengellisen, fyysisen ja seksuaalisen väkivallan täällä maan päällä.
Naiset näyttelevät vain välttämätöntä syntipukin roolia, johon kaikki miesten harjoittama pahuus voidaan projisoida ja heille lapsineen onkin jätetty lähinnä uhrin osa tässä maanpäällisessä narsistisessa murhenäytelmässä, jossa mies on luomakunnan kruunu.
Jännityksellä odotammekin, että olemmeko tulleet historiassa jo siihen pisteeseen, että nämä meidän aikamme narsistiset/psykopaattiset miesvauvat tekevät vihdoinkin lopun koko maanpäällisestä kärsimysnäytelmästä, vai vieläkö onnistutaan välttämään edessä häämöttävä väistämätön ihmiskunnan tuho...
https://www.facebook.com/reel/1452024722640078/?__cft__[0]=AZW-Q_1f09EcKQG0TlebK4vFv-UUDM5Jf8EXKolxPOa0kR-z4vRnArhNUlAe7DyxBiKxpjDna24dzpK8H3oCAFEuNz_R3JHh2n7Dl-2LdgIOgtgPujaH1pbv0ivho3PX43OMJ63yAnK4jyj9bU4XuMRvvM5nsYEyb_7UsaIjmE4ED-Np1TMC751_qzlhAIpUrcc&__tn__=-UK-R
- Anonyymi
Olet oikeassa, Ei jumala luonut ihmistä koska ei kykene sellaiseen.
Mutta Kaikkivaltias Luoja, Jumala, loi ihmisen omaksi kuvakseen.
Jos siis tahdot tietää, miltä Jumala näyttää, katso peiliin.
Hänellä on keho, jalat, kädet ja pää niin kuin sinulla ja minulla.
Ja jos sitten tahdot tulla tuntemaan Hänet, se on mahdollista
tulla tuntemaan Luoja Jumala. Hän on ilmoittanut itsensä
Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa. Hänessä meillä on
Jumala ja opimme tuntemaan Hänet. Mutta ...
Jumalaa ei tunne kukaan muu kuin Poika, ja se, kenelle Poika
tahtoo ilmoittaa Hänet. Sinulla tulee siis olla hyvä suhde
Poikaan, Jeesukseen Kristukseen, jotta Hän kertoisi sinulle
Isästä Jumalasta ja voisit tuntea Jumalaa.
Eikä Poikaa tunne kukaan muu kuin Isä ja se, kenelle
Hän, Pyhä Henki, ilmoittaa Pojan.
Olet siis riippuvainen ensin Pojasta, että tulet Hänen
luokseen ja saat hyvät välit Hänen kanssaan. Sitten Poika
kertoo sinulle Isästä ja vie sinut Isän luokse. Sitten Isä
kertoo Pojasta. Näin sinä ja minä opimme tuntemaan
Isän ja Pojan. Silloin meillä on Isä ja Poika, Jumala.
Mutta kaikki alkaa Pojasta. Ilman Poikaa kukaan ei voi
tulla Jumalan luokse eikä varsinkaan opi tuntemaan Jumalaa.
https://www.jumala-kanssamme.se/439625207/439657387
https://www.jumala-kanssamme.se/439624466/448369774
Mvh J - K Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu. 1,Moos 1:26, muutväitämä on todella valhetta ,itsenä pettä misstä.
- Anonyymi
Ihminen on evoluution aikaansaannos. Apinasta kehittynyt.
Muut väitämä on itsensä pettämistä. Anonyymi kirjoitti:
Muut väitämä on itsensä pettämistä.Seon sun valheesi siihen uskomista. Apinasta kehittynyt, solukkokin erilainen.
- Anonyymi
"Jumala sanoi...muutväitämä on todella valhetta ,itsenä pettä misstä."
Kukaan ei ole kuullut "Jumalan" sanovan YHTÄÄN MITÄÄN, joten Sinä valehtelet!
FAKTA: ==>joku IHMINEN ON KIRJOITTANUT "Jumala sanoi sitä ja tätä..."
Kirjoittaahan voi mitä vaan ja kuka vaan, jos osaa kirjoittaa. Anonyymi kirjoitti:
"Jumala sanoi...muutväitämä on todella valhetta ,itsenä pettä misstä."
Kukaan ei ole kuullut "Jumalan" sanovan YHTÄÄN MITÄÄN, joten Sinä valehtelet!
FAKTA: ==>joku IHMINEN ON KIRJOITTANUT "Jumala sanoi sitä ja tätä..."
Kirjoittaahan voi mitä vaan ja kuka vaan, jos osaa kirjoittaa.Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen, tehkäämme hänet kuvaksemme, kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja, karjaeläimiä, maata ja kaikkia pikkueläimiä, joita maan päällä liikkuu." 1.Moos 26. Iminon on kirjottanut mitä jumala on sanellut mitä kirjoittaa, ovat jumalan miehiä jota oat kirjoittaneet. Etpä näköjää ymmärrä kirjoitusta laisinkaan, omia mielipiteitäsi väitä vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut väitämä on itsensä pettämistä.Oletko varmasti kehittynyt?
- Anonyymi
Niinhän se oli- valehan se on. Sinäkin pers- pystyssä siellä liejussasi vieläkin olet....
Ihan olet ittesi näköinen..... sovitaan niin.
liejumönkiäinen.... mitähän sinusta vielä tuleekaan - Anonyymi
Sielu alkoi kehittymään apina vaiheessa.
Mutta tuota teoriaa pitänee miettiä tarkemmin.
On nuoria ja vanhoja sieluja.
Vanhoilla sieluilla on kymmeniä tuhansia elämiä takanaan. Nuori sielu on hyvin karkea ja henkisesti kehittymätön rikoksiin taipuvainen.- Anonyymi
Tämä meni nyt reinkarnaatioon puolelle.
Olen tälläinen "pohtija" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä meni nyt reinkarnaatioon puolelle.
Olen tälläinen "pohtija"Typerä uskovainen sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä uskovainen sinä olet.
En ole uskovainen niinkuin sinä.
Olen totuuden etsijä ja reinkarnaattori. - Anonyymi
Jutut sen kun vaan paranee
- Anonyymi
Ihminen on kehittynyt kuralammikosta. Sen todistaa se miten tyhmiä ihmisten jutut. Kehitys pahasti kesken.
Kuten Jumalan olemassaolon todistaa se, miten uskovat herjaavat toisiaan. Se menee juuri kuten Raamattuun kirjoitettu. Jopa Jeesusta herjattiin kun ei vietä sapattia. Se perinne seuraa uskovia.- Anonyymi
Ihmis-suku on kehittynyt apinoista neandertilaisiin ja siitä edelleen kun neandertilaiset kuolivat sukupuuttoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmis-suku on kehittynyt apinoista neandertilaisiin ja siitä edelleen kun neandertilaiset kuolivat sukupuuttoon.
Aiitäkin ivat tutkija5 eri mieltä nykyisin
- Anonyymi
Miehellä on kaksi "geeni ryhmää" X ja Y
naisella on vain yksi: X ja X
nyt kumpi ryhmä, miehet vai naiset kehittyivät ensiksi?
ja tämä kahden jako on KAIKKIALLA maailmassa ja kaikessa!
kasveissa ja eläimissä, kaikessa mikä on elävää.
kuten kaikki Suomalaiset tietävät on kaksi lajia koivuja, toisesta saa hyviä vastoja, toisesta melko hyviä.
MIKSI, on luonnossa on AINA kaksi geeni.ryhmää?- Anonyymi
Naaras ensin, sitten mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naaras ensin, sitten mies.
Jos naaras on ensisksi, niin se merkitsee että kaksi X (X ja X)
Nyt uroksilla on X ja Y??
mistä tämä Y on tullut? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos naaras on ensisksi, niin se merkitsee että kaksi X (X ja X)
Nyt uroksilla on X ja Y??
mistä tämä Y on tullut?Mutaation ja luonnonvalinnan kautta.
- Anonyymi
Liejuryömiä oli mutantti joka katosi sukupuuttoon.
- Anonyymi
Liejuryömijöistä ..
"Lijuryömijöiden heimo koostuu neljästä alaheimosta, joissa on noin 86 sukua ja 600 lajia. Heio on laajalle levinnyt lauhkeilla ja trooppisilla alueilla, ja lajeihin kuuluu sekä merissä että makeassa vedessä viihtyviä. Tyypillisesti ne elävät rannikon läheisyydessä hiekka- ja hietapohjilla ja sietävät vaihtelevaa suolapitoisuutta.[1] Jotkin lajit nousevat kokonaan vedestä ja voivat liikkua rantaa pitkin.[1]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liejuryömijät
Niitä "liejuryömiöitä", joista aloittaja kirjoittaa voi nähdä yhä hiekkarannoilla lötköttelemässä.
Mutta ne oikeat liejuryömijät ovat kaloja, kuten voimme Wikipediasta lukea.
Nykyäänhän tosiaan on erilaisia identiteettejä, hyvinkin monia ja erilaisia, nyt siis on myöskin aloituksessa sellaisen liejuryömijä-identiteetinkin edustaja ilmoittautunut.
Mieheksi ja naiseksi Jumala ihmisen loi, ei liejuryömijäksi.
Mies yhtyy vaimoon ja heille syntyy poikia ja tyttäriä.
Usko Toivonen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liejuryömijöistä ..
"Lijuryömijöiden heimo koostuu neljästä alaheimosta, joissa on noin 86 sukua ja 600 lajia. Heio on laajalle levinnyt lauhkeilla ja trooppisilla alueilla, ja lajeihin kuuluu sekä merissä että makeassa vedessä viihtyviä. Tyypillisesti ne elävät rannikon läheisyydessä hiekka- ja hietapohjilla ja sietävät vaihtelevaa suolapitoisuutta.[1] Jotkin lajit nousevat kokonaan vedestä ja voivat liikkua rantaa pitkin.[1]"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liejuryömijät
Niitä "liejuryömiöitä", joista aloittaja kirjoittaa voi nähdä yhä hiekkarannoilla lötköttelemässä.
Mutta ne oikeat liejuryömijät ovat kaloja, kuten voimme Wikipediasta lukea.
Nykyäänhän tosiaan on erilaisia identiteettejä, hyvinkin monia ja erilaisia, nyt siis on myöskin aloituksessa sellaisen liejuryömijä-identiteetinkin edustaja ilmoittautunut.
Mieheksi ja naiseksi Jumala ihmisen loi, ei liejuryömijäksi.
Mies yhtyy vaimoon ja heille syntyy poikia ja tyttäriä.
Usko Toivonen"Mieheksi ja naiseksi Jumala ihmisen loi, ei liejuryömijäksi."
Korjataan taas: MIES loi Jumalan omaksi kuvakseen sekä uskonnot oikeuttaakseen kaiken harjoittamansa fyysisen, hengellisen ja seksuaalisen väkivallan.
- Anonyymi
"Y-kromosomi on siis ratkaiseva miehen sukupuoliominaisuuksien kehittymisessä."
eli MIES on se joka hallitsee ja määrää.
https://miesinfo.fi/miehen-kromosomit/
Ihmisen perimäaines on pakattu kromosomeihin, joita on jokaisessa solussa 46 kappaletta, eli 23 paria. Näistä 22 paria ovat autosomeja, jotka ovat samanlaisia miehillä ja naisilla. Sukupuolen määräytymiseen vaikuttavat kuitenkin sukukromosomit: naisilla on kaksi X-kromosomia (XX), kun taas miehillä on yksi X- ja yksi Y-kromosomi (XY). Y-kromosomi on siis ratkaiseva miehen sukupuoliominaisuuksien kehittymisessä.
- Miehen kromosomit ja perinnölliset sairaudet
- Geneettisten mutaatioiden vaikutus
Perinnöllisten sairauksien diagnosointi
Nykyään geneettiset tutkimusmenetelmät, kuten DNA-sekvensointi ja kromosomianalyysit, mahdollistavat perinnöllisten sairauksien tarkan diagnosoinnin. Näiden menetelmien avulla voidaan tunnistaa geenivirheet, jotka saattavat altistaa sairauksille tai vaikuttaa yksilön terveyteen. Vaikka tutkimusmenetelmät ovat kehittyneet, oikean diagnoosin tekeminen voi silti olla haastavaa, koska monet sairaudet ovat monitekijäisiä.
Diagnosoinnin perusvaiheet:
Sukuhistorian kartoittaminen.
Kromosomi- ja geenitestien suorittaminen.
Tulosten tulkinta ja hoitosuositusten laatiminen.
nyt koska innolla itse tutkit niin tässä on hvyä jatkaa:
5. Moos. 28:
SIUNAUS: JOS kuulette ja teette, niin tulee hyvää.
KIROUS, jos ette kuule ja teetta pahaa, niin tulee pahaa.
HUOM ja mieti tarkaa mitä Jumala sanoo:
45 Kaikki nämä kiroukset tulevat sinun päällesi, vainoavat sinua ja saavuttavat sinut, kunnes tuhoudut, koska et kuullut Herran, sinun Jumalasi ääntä etkä noudattanut hänen käskyjänsä ja säädöksiänsä, jotka hän on sinulle antanut.
46 Ne jäävät merkkeinä ja ihmeinä sinuun ja sinun jälkeläisiisi iankaikkisesti.
merkit lihaasi iankaiken eli perimän jatkuvuus ja sitten:
"Nykyään geneettiset tutkimusmenetelmät, kuten DNA-sekvensointi ja kromosomianalyysit, mahdollistavat perinnöllisten sairauksien tarkan diagnosoinnin."
eli keenit kertovat ihmisen sairaudet, kuten Leena Palotie on sen hyvin tuonnut esille:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Suomalainen_tautiperint%C3%B6
toki kaikilla "kansoilla" on omat perinnölliset sairaudet.
https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/uutiset/suomesta-loytyneen-lihastaudin-geneettinen-syy-on-selvinnyt/?public=ada8d3bb9d57ce1d679eb096ed5c8224
"Tautia esiintyy vain suomalaisilla"
mahdollisesti 99,99% Efraimin jälkeläisillä!
"SMAJ on erityisen yleinen Pohjois-Karjalassa, ja sitä sairastavilla on yleensä pohjoiskarjalaiset sukujuuret."
eli miten Suomeen tuli kansa joka on täysin erilainen kuin kaikki muut kansat!!
https://www.youtube.com/results?search_query=suomalaisten+geenit
joten hvyää päivän jatkoa...- Anonyymi
Alakoulussa joskus 1970 -luvun alussa opettaja sanoi, että me suomalaiset
emme aina ole asuneet tällä alueella, joka on Suomi. Me olemme tulleet
tänne muualta, Turkista. Turkkiin me vaelsimme etelästä. Hän ei kertonut,
mistä etelästä, mutta etelästä Turkkiin. Sieltä etelästä suomalainen kansa
on siis lähtenyt liikkeelle, joskus kauan sitten, ja päätynyt tänne Pohjoiseen
maahan.
Minua silloin 10 -12 -vuotiaana harmitti kovasti se, että opettaja ei kertonut,
- MISTÄ ETELÄSTÄ! Minä olisin tahtonut sen tietää, mutta en uskaltanut
kysyä opettajalta, eikä sitä kerrottu, Miksi ei kerrottu??? Jos kerran
opettaja tiesi, että suomalaiset ovat tulleet tänne maasta, joka on
Turkista etelään, hänen olisi tullut tietää, mistä maasta tänne on tultu
ja koska, ja kertoa se meille oppilaille.
Katsokaa karttaa, mikä maa on Turkista etelään!
Sitten kun aikuisena tulin uskoon ja aloin lukea Raamattua, jossa
Jeesus puhuu, että Hänellä on myös muita lampaita, jotka eivät ole
tästä lammastarhasta, ja että heitäkin Hänen tulee johdattaa, minä
jotenkin tiesin, että Jeesus puhuu meistä suomalaisista ja Suomen
kansasta (Joh 10:16).
Sitten luin Apostolien teoista, kun Jeesus antaa apostoleilleen
käskyn julistaa evankeliumia ensin Jerusalemissa, ja sitten aina maan
ääreen asti, minä ajattelin Suomea (Apt 1:8). Kukaan ei ollut kertonut
minulle, että "maan ääri" tarkoittaisi Suomea. Jeesus siis käski apostoleja
mennä aina maan ääreen asti viemään evankeliumi Hänestä koko Israelille.
Pietarin veli Andreas toi evankeliumin Venäjän kautta Suomeen. Siitä
on Antrean paikkakunta saanut nimensä. Israelilaiset eivät ole vain
juutalaiset. Juutalaiset ovat Juudaan jälkeläiset. Israelilaiset ovat
kaikki Israelin 12 heimoa, kaikki Jaakobin poikien jälkeläiset.
Sitten edelleen VT;n puolella luin Jeremian kirjasta, että Jumala
kutsuu kansansa Pohjoisesta maasta, jotka lähtivät Pohjoiseen
maahan, ajatukseni menivät Suomeen ja suomalaisiin. Minä en voinut
käsittää, että miten me olemme Israelilaisia koska asumme kaukana
Israelista, mutta minä koin, että suomalaiset ovat israelilaisia. Kuka sen
minulle sanoi? "Ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat
minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa" (Sak 6:8).
"Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaa,
luopiovaimo Israel, sanoo Herra" (Jer 3:12).
"Niinä päivinä Juudan heimo liittyy Israelin heimoon, ja ne tulevat
yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän
isillenne perinnöksi" (Jer 3:18, 16:14-15, 31:1-9, 20-21, 50:4,19, 51:50).
Joitakin vuosia sitten ostin Suomessa käydessäni CD levyn,
jossa Berit laulaa "Muistathan ystäin" laulun. Siinä on mielenkiintoiset
sanat:
"Aikaa sitten tänne tultiin, monet kannaksen jäi multiin.
Karjavaunut kansan rippeet tänne toi."
"Ystäväni muistathan rannat rakkaat Antrean"
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maahan.
sanat:
Mvh J - KJäi pois linkki Beritin lauluun
https://www.youtube.com/watch?v=n21M2Evbq8o - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maahan.
sanat:
Mvh J - KTuolla edellä kerron kuinka opettaja, minun ollessa 10 - 12 -vuotias,
kertoi, että suomalaiset eivät ole aina asuneet tässä maassa. Tänne
on kauan sitten vaellettu etelästä Turkin kautta.
Varmasti kaikki tiedemiehet tunnustavat, ettei suomalaiset ole
aina ja ikuisesti asuneet tässä maassa. Tänne on tultu jostakin.
Tämä fakta puolestaan todistaa luomisesta. Jumala on luonut
ensimmäisen ihmisen ja sitten hänelle puolison. Nämä kaksi
ihmistä alkoivat sitten lisääntyä ja TÄYTTÄMÄÄN maata.
Näin Raamattu kertoo ihmiskunnan synnyn ja näin se vain on.
1 Moos 1:26-28 "Jumala sanoi: ”Tehkäämme ihminen kuvaksemme,
kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja ja koko
maata sekä kaikkia maan päällä liikkuvia isoja ja pieniä eläimiä.”
Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi
hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Jumala siunasi heidät
ja sanoi heille: ”Olkaa hedelmälliset, lisääntykää, täyttäkää maa ja
ottakaa se valtaanne. Teidän vallassanne ovat meren kalat, taivaan
linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet.”
Tämä Jumalan Sana on nyt käynyt toteen; ihmisiä on kaikkialla
maan päällä, ja jopa liikaa, monen mielestä.
Ennen uskoon tuloa näin televisiosta dokumentin, joka käsitteli
ihmisen syntyperää. Siinä tiedemiehet kertoivat, että koko ihmissuku
on lähtöisin Afrikasta, - ja YHDESTÄ NAISESTA! Sieltä Afrikasta
sitten ihmissuku on lähtenyt valtaamaan tätä Tellusta. Minä olin
pudota tuolilta koska tämä väite tuli tiedemiehiltä ja todisti niin
vakuuttavasti luomisesta. Tämä oli yksi osatekijä siihen, että
minäkin tulin uskoon.
Mvh J - K
Olen myöhemmin miettinyt, että onko tätä dokumenttia koskaan
edes tehty. Vai oliko se Jumalan tekemä ohjelma minua varten.
Jumala voi puhua ihmiselle aivan miten Hän tahtoo ja pättää.
Jumalalle on kaikki mahdollista, niin ei ole ollenkaan mahdotonta,
ettei tätä dokumenttia ole ihmiset edes tehneet. En ole sitä sen
jälkeen nähnyt enkä löytänyt mistään. Onko joku muu löytänyt
sen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla edellä kerron kuinka opettaja, minun ollessa 10 - 12 -vuotias,
kertoi, että suomalaiset eivät ole aina asuneet tässä maassa. Tänne
on kauan sitten vaellettu etelästä Turkin kautta.
Varmasti kaikki tiedemiehet tunnustavat, ettei suomalaiset ole
aina ja ikuisesti asuneet tässä maassa. Tänne on tultu jostakin.
Tämä fakta puolestaan todistaa luomisesta. Jumala on luonut
ensimmäisen ihmisen ja sitten hänelle puolison. Nämä kaksi
ihmistä alkoivat sitten lisääntyä ja TÄYTTÄMÄÄN maata.
Näin Raamattu kertoo ihmiskunnan synnyn ja näin se vain on.
1 Moos 1:26-28 "Jumala sanoi: ”Tehkäämme ihminen kuvaksemme,
kaltaiseksemme, ja hallitkoon hän meren kaloja, taivaan lintuja ja koko
maata sekä kaikkia maan päällä liikkuvia isoja ja pieniä eläimiä.”
Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi
hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Jumala siunasi heidät
ja sanoi heille: ”Olkaa hedelmälliset, lisääntykää, täyttäkää maa ja
ottakaa se valtaanne. Teidän vallassanne ovat meren kalat, taivaan
linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet.”
Tämä Jumalan Sana on nyt käynyt toteen; ihmisiä on kaikkialla
maan päällä, ja jopa liikaa, monen mielestä.
Ennen uskoon tuloa näin televisiosta dokumentin, joka käsitteli
ihmisen syntyperää. Siinä tiedemiehet kertoivat, että koko ihmissuku
on lähtöisin Afrikasta, - ja YHDESTÄ NAISESTA! Sieltä Afrikasta
sitten ihmissuku on lähtenyt valtaamaan tätä Tellusta. Minä olin
pudota tuolilta koska tämä väite tuli tiedemiehiltä ja todisti niin
vakuuttavasti luomisesta. Tämä oli yksi osatekijä siihen, että
minäkin tulin uskoon.
Mvh J - K
Olen myöhemmin miettinyt, että onko tätä dokumenttia koskaan
edes tehty. Vai oliko se Jumalan tekemä ohjelma minua varten.
Jumala voi puhua ihmiselle aivan miten Hän tahtoo ja pättää.
Jumalalle on kaikki mahdollista, niin ei ole ollenkaan mahdotonta,
ettei tätä dokumenttia ole ihmiset edes tehneet. En ole sitä sen
jälkeen nähnyt enkä löytänyt mistään. Onko joku muu löytänyt
sen?Koska silloin 1970 luvun alussa opettaja (tiede) tiesi, että
Suomen kansa on tullut tänne etelästä Turkin kautta, meitä,
joita totuus Suomen kansan juurista kiinnostaa, tahdomme
tietenkin tietää, että mistä etelästä tänne on tultu.
Se puolestaan antaa vastauksen kysymykseen; keitä me
olemme ja mistä olemme tulleet. Se vastaa myös kysymykseen;
mihin olemme matkalla.
Mutta ehkä kaikkia ihmisiä ei totuus kiinnosta koska
totuuden tietämisen myötä tulee vastuuta.
Katsokaa ja kuunnelkaa avoimen Raamatun äärellä
mitä tämä mies puhuu. Puhuuko hän asiaa ja perusteleeko
hän asiansa vakuuttavasti vai onko se hänen omia
mielipiteitään ja tulkintojaan. Perustuuko hänen puheensa
Raamatun ilmoituksiin Suomen kansasta vai ei?
Mielestäni hän perustelee oppinsa Raamatun Sanalla.
Kaikki hengellinen opetus tulee koetella Raamatun Sanalla
koska se on Jumalasta Jumalan ilmoitus meille ihmisille,
ja siksi tietysti myös totuus.
Jos tahdot tietää suomen kansan historiaa, jota ei joka
paikassa tahdota kertoa eikä kerrota, katso tästä;
https://www.youtube.com/watch?v=CGEPGzk-_Mw
https://www.youtube.com/watch?v=Z8Fz2hsRQ0g
Mvh J - K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska silloin 1970 luvun alussa opettaja (tiede) tiesi, että
Suomen kansa on tullut tänne etelästä Turkin kautta, meitä,
joita totuus Suomen kansan juurista kiinnostaa, tahdomme
tietenkin tietää, että mistä etelästä tänne on tultu.
Se puolestaan antaa vastauksen kysymykseen; keitä me
olemme ja mistä olemme tulleet. Se vastaa myös kysymykseen;
mihin olemme matkalla.
Mutta ehkä kaikkia ihmisiä ei totuus kiinnosta koska
totuuden tietämisen myötä tulee vastuuta.
Katsokaa ja kuunnelkaa avoimen Raamatun äärellä
mitä tämä mies puhuu. Puhuuko hän asiaa ja perusteleeko
hän asiansa vakuuttavasti vai onko se hänen omia
mielipiteitään ja tulkintojaan. Perustuuko hänen puheensa
Raamatun ilmoituksiin Suomen kansasta vai ei?
Mielestäni hän perustelee oppinsa Raamatun Sanalla.
Kaikki hengellinen opetus tulee koetella Raamatun Sanalla
koska se on Jumalasta Jumalan ilmoitus meille ihmisille,
ja siksi tietysti myös totuus.
Jos tahdot tietää suomen kansan historiaa, jota ei joka
paikassa tahdota kertoa eikä kerrota, katso tästä;
https://www.youtube.com/watch?v=CGEPGzk-_Mw
https://www.youtube.com/watch?v=Z8Fz2hsRQ0g
Mvh J - KTahtoisin vielä tuoda esille yhden asian;
Mielestäni tämä mies ei käytä Raamattua omien oppiensa tukemisessa.
Mielestäni Raamatun Sana ja Henki käyttää häntä Jumalan Sanan
esille tuomisessa. Näin olen rehellisesti kokenut ja näin koen edelleen.
On siis kaksi eri asiaa; käyttääkö ihminen Raamattua, vai käyttääkö
Raamatun Jumala ihmistä Hänen Sanansa esille tuomisessa.
Mvh J - K
- Anonyymi
kukas sitten bakteerin loi
- Anonyymi
Kiinalainen kopio on yleisin pakteerin nuoto.
- Anonyymi
Vahvoin lääkkein voi konfirmoida vaikka söisi sanansa kuin sammakoita.
Tuomas Lapio- Anonyymi
Lapioita on kolmea lajia siis fyysisesti.
On puulapio jollainen on minunkin kotona eli jyvälapiona käytetty.
Siteen on rautalapio kokmetallinen rakennelma ja kolmas puulapio jossa metallinen kulutusosa lapion reunassa!
Onko hyvä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapioita on kolmea lajia siis fyysisesti.
On puulapio jollainen on minunkin kotona eli jyvälapiona käytetty.
Siteen on rautalapio kokmetallinen rakennelma ja kolmas puulapio jossa metallinen kulutusosa lapion reunassa!
Onko hyvä"Onko hyvä"
Ei, on myös muovilapioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Onko hyvä"
Ei, on myös muovilapioita.Asiaan ! Vai oletteko niin tyhmiä että ette osaa kommentoida aloittajaa.
- Anonyymi
Valmiiksi luomiseen on typerää uskoa. Se on kuin uskoa taikuuteen. Simsalabim ja äärettömän monimutkainen ihminen, eläin tai kasvi on valmis.
Höpön Höpön- Anonyymi
Ylösnousemuksessa Jumala tekee ruumiit miljardeille silmänräpäyksessä.
- Anonyymi
Kuin terveenä on mahdollista siirtyä taivasten valtakuntaan?
- Anonyymi
Uskovaiset 👹on saapastakin tyhmempiä.
Havaintoni kun seuraan kommentteja.- Anonyymi
Jatka vain havainnointeja kutrn liejugyömikän tuleekin.
Kanatkin tekee havaintoja kaiken aikaa ja munia joita sinä syöt vaikka ey saisi loppuelämösi aikana yhtä munaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka vain havainnointeja kutrn liejugyömikän tuleekin.
Kanatkin tekee havaintoja kaiken aikaa ja munia joita sinä syöt vaikka ey saisi loppuelämösi aikana yhtä munaa.Tehtyä !
- Anonyymi
Uskovaiset 👹on saapastakin tyhmempiä.
Havaintoni kun seuraan kommentteja.
Usko( riippuu lahko tai höpölöt,tyhjän hokevat) on Rakkautta ! Onko Rakkaus saapas:))
Niin minustakin tuntui pentuna,että olen voimallinen ja olin sotilas usean vuoden.
Sillä ei ole mitään merkitystä enään kuin kokemus kun löysin Rakkauden !
Enkä ole saapas tai jalkani saapas on 46.
Ilman Rakkautta ja hyvyyttä sinä et pärjää..Kokeile,ihan se tuntuu hyvältä ja siitä se alkaa. - Anonyymi
Niin ovat monet ateistit sanoneet tai ainakin ajatelleet
kunnes kohtaisivat ylösnousseen Elävän Jeesuksen Kristuksen.
Sitten muuttui ääni kellossa ja entinen ateisti sanoi:
"En silloin käsittänyt näitä asioita, Olin tyhmä ja sokea."
Ateistikin voi tulla uskoon ja uudestisyntyä ja silmät
avautuvat. Näin on monelle atelle käynyt. Nyt ne
häpeävät aikaisempia kommenttejaan ja katuvat
niitä.
Mvh J - K
- Anonyymi
Uskon!
- Anonyymi
Aloitus on äärimmilleen ihmisyyttä halveksivaa valhetta.
- Anonyymi
Onko aloittaja Helluntalainen,amerikan lahko 1900?
- Anonyymi
Aloittaja ei voi olla heluntailainen. Eikä helluntailaisuus ole tullut amerikasta.
Helluntailaisuus on syntynyt ensimäisenä Helluntaina Jerusalemissa silloin, kun Pyhä Henki tuli maan päälle. Siitä helluntai nimikin tulee ja Helluntaina tapahtuneet ilmiöt tapahtuvat tänäkin aikana. - Anonyymi
Helluntailaisuus ei ole amerikkalainen lahko.
Helluntailaisuus syntyi ensimmäisenä Helluntaina Jerusalemissa. Sitä sen nimikin tulee. - Anonyymi
Helluntailaiset eivät kirjoita niinkuin aloittaja.
- Anonyymi
Helluntailaisuus ei ole Amerikkalainen, vaan Israelissa Helluntailaina syntynyt Kristittyjen yhteys.
- Anonyymi
Vain Jumala on voinut luoda ihmisen.
Jumala teki ihmisen maan savesta ja puhalsi ihmiseen hengen.
1.Moos.2:
7. Silloin Herra Jumala teki maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieramiinsa elämän hengen, ja niin ihmisestä tuli elävä sielu.
1Kor. 15:45; 1Kor. 15:47 - Anonyymi
Medvedev esitti jotain rakkaudesta kuitenkin. Vielä ei tarkkaan tiedetä kumpaa se meinasi.
- Anonyymi
Minä uskon reinkar
naatioon ja karman lakiin
Minusta on kivaa väitellä uskovaisten kanssa.
Sen takia tein aloituksen.
Minusta uskovainen on ikäänkuin tynnyrissä kasvanut ja sieltä tapinreijästä maailmaa katsellut.- Anonyymi
Lisäys. Tiedän yhden naispapin joka uskoo reinkarnaatioon ja karman lakiin. Mutta vain meidän kesken sillä työssään niistä ei puhuta.
- Anonyymi
Miksi yleistät omaa käsitystäsi?
- Anonyymi
Kävelevä kala on evoluution tulos. Ihminen ei ole sellainen, mutta sikiö muistuttaa kalaa.
Vielä synnyttyäänkin vauva osaa pidätellä henkeä. Sen voi synnyttää veteen. Taito unohtuu nopeasti, mutta pieni ihminen muistaa vielä olleensa vesieläin! Se ei saa happea keuhkoihinsa ollenkaan mahassa. Se ui vedessä, kuin kala, 9kk.- Anonyymi
Ramen!
- Anonyymi
Universum on niin jättesuuri yksikkö, että siitä riittää nykyisillekin liejuryömijöille.
Tiedesivuilla lukee, että se ensimmäinen yritys valloittaa koko planeetta, kuivui kokoon.
Mahtoi siinä aikaa vierähtää kun toinen elollisen luonnon yritys onnistui. Syntyi ensimmäiset kasvit ja elolliset oliot.
Sukupuuttoja oli. Syynä nuoren planeetan tulivuoritoiminta.
Jonnekin kätköön piiloon jäi "elämänsiemeniä".
Ydintalviakin oli ilman keväiden tuloa.
ent. suutari örwen. - Anonyymi
Liejukanojen kokki on poistunut studiolta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293