On riski mennä kasteelle. Jos ei jaksakaan olla Jt, tai ei usko enää, menettää mahdollisesti perheensä. Kasteellemeno ei kannata. On parempi olla ikikiinnostunut.
Kasteelle meno riski
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kaste kannattaa tosiaan jättää väliin.
Mutta miksi Jehovan todistaja valehtelijoiden ihmiskunnasta j a valloista erkaantunut järjestö ei ollut niin uskollinen kumminkaan että olisi pyytänyt ja antanut seuraa muuhun kuin vanhenemiseen eli kuolemiseen?!?!
Nuoret kysyvät kirja sarja julkaistiin mutta yksikään sikiö. vauva,lapsi,nuori,aikuinen,vanhus ei ole oikeudenmukaisesti sanonut olevansa minun ystävä kun valehtelee , eikä ole korottanut ääntään edes minun puoleeni, ei tullut sanomaan eikä tekemään yhtään mitään minun tosi seuraksi olemiseen?!?!...
Jehova ja Jeesus valehtelevat oman taipumuksensa mukaan ,se on heidän hyvin korkeaa omaa valehteluaan. valtakunnansalilla ei ole hyviä ihmisiä näin ollen.
Olen pettynyt JT seurakunnan toimintaan, vielä enemmän pettynyt olen muihin kirkkoihin joilla oli mahdollisuus mutta eivät kertoneet suoraan valehtelevansa.
Tämän lisäksi kadun koko maapallon poliisia ja terveydenvalhepalveluksenhoitoja, median perseilyä, kaikkia lehtiä kirjahyllyllä kirjastossa sekä kaupassa, kadun telekineettisen vision Pasilan paskaista meidän median perseily tornia?!...
Olitte surkeita teatterin muukalaisia!!!???...
Valtakunnansalin valehtelevasta ihmisseurasta on mahdotonta pyytää saada aikaiseksi yhtään mitään -siis surkeaksi keksityn television tai radion jälkeen ,kukaan ei ole hereillä mitä haluan elämän aikana tehdä.
Jehovan ylivoimaisen aasimainen valheellisuus paistaa hänen tottelevaisuuden pojistaan jotka eivät lopeta pahuutta, vaan antavat sokeiden kissojen kiehnätä ihmisille hyvää seuraa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533313Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582627Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1132367
- 241903
- 241701
- 301636
- 1721579
- 361275