Monelle palstan ateistille keskustelu ateismista näyttää olevan kuin eräänlainen varjonyrkkeily ottelu kaikkialla olevia ns. uskovaisuushahmo vastaan. Miksi palsta-ateismissa on annattu niin suuri merkitys ns. uskovaisuushahmoille, joiden oletetaan olevan ja esiintyvän kaikkialla?
Kyseessä on ikään kuin eräänlainen peseminen, jossa oletus uskovaisuushahmon toimista pitää keinoja kaihtamatta saada pois olemasta. Ja ajatukset omasta mielestä kaihertamasta.
Kaikki noudattavat ns. ghostbuster juonta, jossa reippaat palsta-ateistit ensin tunnistavat luuraavan uskovaisuushahmon ja sitten alkavat neutralointi yritykset, sen vaikutuksille erilaisia taikalaatikon kapineita käyttämällä.
Eikö yksinkertaisesti helpompaa olisi vain keskittyä ateismiin? Ja jättää varjonyrkkeily tai siirtyä argumentoimaan teismien palstalle, jos ne kiinnostavat?
Palsta-ateistinen varjonyrkkeily
8
69
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Palstaa teistinen keskustelu, on sitävastoin - avauksestani poiketen
että teistit kirjoittavat (Raamatullisia) omia jorinoitaan minne sattuu.
Eikö yksinkertaisesti helpompaa olisi vain keskittyä olemaan hiljaa, kos Jeesus ei ketään kiinonsta. Lisätään myös Hellarien palstalle tämä avaus ko. syystä
t. avaaja - AnonyymiUUSI
Mitä on palsta-ateismi ja mitä ovat uskovaisuushahmot?
Miksi ei voi puhua vain ateismista itsestään? Miksi asiaan koko ajan sekoitetaan ateismiin kuulumattomia asioita?
Kerro jokin esimerkki asiasta, josta puhut. - AnonyymiUUSI
Lisätty myös Hellarieden palstalle, koska ovat idoeetteja
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19020968/palstaa-teistinen-varjonyrkkeily- AnonyymiUUSI
Ei vastauksia tähän avaukseeni linkissäni
Joten UP;tien sen
Ovatko HELLarit tyhmiä latvaloiroja?
- AnonyymiUUSI
Enemmän täällä näyttäisi olevan palsta-teistien kirjoituksia ateisteista. Uskovaiset keksivät kaikenlaisia älyttömiä juttuja ateisteista.
Esimerkki 1: Jos ihminen on ateisti, hänen täytyy käyttää huumeita.
Esimerkki 2: Jos ihminen on ateisti, hänen täytyy olla kommunisti.
Esimerkki 3: Jos ihminen on ateisti, hänen täytyy ajaa kolareita.
Tämä on aika omituista. Minä olen ateisti enkä ole koskaan käyttänyt huumeita, en ole koskaan ollut kommunisti enkä ole koskaan ajanut kolariakaan (minulla ei edes ole ajokorttia).- AnonyymiUUSI
Teismi tekee ihmisen omahyväiseksi seksiadditiksi sontaläjäksi joka tuhoaa luontosa Jeesuksen takia
toivoen Avaaj - AnonyymiUUSI
Hyviä vastauksia teisteistä avaukseeni
Pidin suuresti
Amen ja kiitos
- AnonyymiUUSI
et uskalla tunnustaa minulle uskonnollisuuttasi , jos minut kohtaisit 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282973Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652643Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151714Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1101422
- 1021417
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411116Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005