SYNTI, tuo kamala kuolemaan johtava tauti.
Onko sinulla se?
Oletko tuntenut näitä oireita?
Viha,ahneus,himo tai kateus.
Jos olet, niin silloin sinulla on se.
Mutta ei hätää, onneksi on olemassa lääke.
Rukoile kontillasi kasvot etelään päin viisi kertaa päivässä ja lahjoita minulle 20% kuukausittaisista tuloistasi minulle, niin annan sinulle lääkkeen.
Lääke on tosin näkymätön ja vaikuttaa vasta sitten kuin kuolet.
Ennen möin hiekkaa saharaan ja jäätä antarktikselle, mutta tämä uusi tuote on todellinen hitti.
kaikki tarvitsevat sitä ja valmistus kustannukset ovat lähes olemattomat.
Oiva Lääke
12
502
Vastaukset
- M@k3
Totisesti, Kirkko on firma joka myy olematonta ratkaisua olemattomaan ongelmaan.
Naurettavaa, että synneiksi luetaan tunteet joille ihmiset eivät voi mitään.
Lääke on kuin huume jolle sinun täytyy uhrata suuri osa elämästäsi ja kuitenkaan et saa mitään vakuuksia
siitä toimiiko se.- UskovainenNainen
Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.
Uskovaisillekin on annettu syntymälahjana järki ja sitä on lupa käyttää.
Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään. - M@k3
UskovainenNainen kirjoitti:
Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.
Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään.Jos pidät, niin miksi?
- Nassen
UskovainenNainen kirjoitti:
Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään.tunteet ovat tuttuja kaikille ihmisille ja ilmeisimmin osalle eläimistäkin.
Synti taasen rassaa vain kristinuskon lahkolaista, joten se on kaukana edellämainituista.
- UskovainenNainen
Jopas sinulla on outo "tuote", jota tarjoat.
Minä en rukoile kontillaan etelään päin. Muslimit kyllä kumartavat viisi kertaa päivässä mekkaan päin. No minä en olekaan muslimi.
Rukoilen missä sattuu ja rukoilen hiljaa ajatuksissani, enkä huuda kovalla äänellä julkisissa tiloissa.
Jumala sinua siunatkoon. 2.Kor. 13:13 sinulle !
"Tuotteesi" tuskin menee kaupaksi.- M@k3
Maksu on se, että omistat elämäsi lääkkeelle.
Ovelta ovelle kiertäminen, polvistuminen ja laulu ovat vain esimerkkejä.
Itseasiassa sinä käytät tuotettani, mutta minä en. - Hämeen Hurja
Joo toi sun tuote on paljon parempi toimii ihan varmasti, ainakin ne koulussa ja kirkossa niin sanoo, ja eikä ole hinnalla pilattu; vain 1-2,25%
bruttotuloistasi.
Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.
Liity jo tänään!!!
Paitsi ettei kirkko enää harrasta anekauppaa. Eikä se myöskään enää sano, että rukous on tie onneen.
- M@k3
Ilmeisesti jäi pointti tajuamatta, no eipä ollut yllätys.
"Häpeän, häpeän, häpeän
Ruoski minusta esiin se mies joka oon,
Joka oon, joka oon
Mutta joka en ole ollut
Pilkkaa minua, sylje kasvoilleni,
Opeta minut tottelemaan sinua
Anna mun armoa anella,
Ruoski kunnes en enää
Jaksa vastaan tapella"
-Don Huonot
Kristinusko perustuu ihmisen häpeälle. Ihminen tuntee häpeää siitä, että osaa nauttia. Tämä häpeä saattaa syntyä kasvatuksesta tai jostain vastaavasta, niinsanotusta "kielletystä hedelmästä". Koska ihminen piilottelee ja salailee virtsaamiseen ja suvunjatkamiseen tarkoitettua elintä, hän alkaa alitajuntaisesti kuvittelemaan, että siinä olisi jotain hävettävää. Sitten koska se aiheuttaa nautintoa, ihminen alkaa häpeämään nautintoa. Tämä on yksi mahdollisuus. Muitakin on. Mutta fakta on niin, että ihminen häpeää nautintoaan, ja seksiä vielä enemmän. On niin helppoa uskoa sellaista joka toteuttaa toiveesi, ja toteaa kielletyksi nautinnon.Parantaa nykyistä elämääsi paljon. Jos ei auta, niin et ole noudattanut reseptiä tai vaikutus ei ole vielä alkanut, vaikutus alkaa, kunhan vain jatkat lääkkeen ottamista.
- M@k3
Varoitus: liikaa nautittuna saattaa aiheuttaa psykoosin.
Varoitus: aiheuttaa riippuvuutta ja todellisuuden hämärtymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921786- 851262
- 1101123
- 72975
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36742
- 47741
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673