Oiva Lääke

M@k3

SYNTI, tuo kamala kuolemaan johtava tauti.

Onko sinulla se?

Oletko tuntenut näitä oireita?
Viha,ahneus,himo tai kateus.

Jos olet, niin silloin sinulla on se.

Mutta ei hätää, onneksi on olemassa lääke.

Rukoile kontillasi kasvot etelään päin viisi kertaa päivässä ja lahjoita minulle 20% kuukausittaisista tuloistasi minulle, niin annan sinulle lääkkeen.

Lääke on tosin näkymätön ja vaikuttaa vasta sitten kuin kuolet.

Ennen möin hiekkaa saharaan ja jäätä antarktikselle, mutta tämä uusi tuote on todellinen hitti.
kaikki tarvitsevat sitä ja valmistus kustannukset ovat lähes olemattomat.

12

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M@k3

      Totisesti, Kirkko on firma joka myy olematonta ratkaisua olemattomaan ongelmaan.

      Naurettavaa, että synneiksi luetaan tunteet joille ihmiset eivät voi mitään.

      Lääke on kuin huume jolle sinun täytyy uhrata suuri osa elämästäsi ja kuitenkaan et saa mitään vakuuksia
      siitä toimiiko se.

      • UskovainenNainen

        Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.
        Uskovaisillekin on annettu syntymälahjana järki ja sitä on lupa käyttää.

        Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään.


      • M@k3
        UskovainenNainen kirjoitti:

        Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.
        Uskovaisillekin on annettu syntymälahjana järki ja sitä on lupa käyttää.

        Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään.

        Jos pidät, niin miksi?


      • Nassen
        UskovainenNainen kirjoitti:

        Eivät tunteet ole mitään syntiä. Voihan sitä olla toteuttamatta kaikkea, mitä tuntee ja ajattelee.
        Uskovaisillekin on annettu syntymälahjana järki ja sitä on lupa käyttää.

        Tunteilleen ja unilleen ei voi mitään.

        tunteet ovat tuttuja kaikille ihmisille ja ilmeisimmin osalle eläimistäkin.

        Synti taasen rassaa vain kristinuskon lahkolaista, joten se on kaukana edellämainituista.


    • UskovainenNainen

      Jopas sinulla on outo "tuote", jota tarjoat.
      Minä en rukoile kontillaan etelään päin. Muslimit kyllä kumartavat viisi kertaa päivässä mekkaan päin. No minä en olekaan muslimi.

      Rukoilen missä sattuu ja rukoilen hiljaa ajatuksissani, enkä huuda kovalla äänellä julkisissa tiloissa.

      Jumala sinua siunatkoon. 2.Kor. 13:13 sinulle !

      "Tuotteesi" tuskin menee kaupaksi.

      • M@k3

        Maksu on se, että omistat elämäsi lääkkeelle.

        Ovelta ovelle kiertäminen, polvistuminen ja laulu ovat vain esimerkkejä.

        Itseasiassa sinä käytät tuotettani, mutta minä en.


      • Hämeen Hurja

        Joo toi sun tuote on paljon parempi toimii ihan varmasti, ainakin ne koulussa ja kirkossa niin sanoo, ja eikä ole hinnalla pilattu; vain 1-2,25%
        bruttotuloistasi.
        Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.
        Liity jo tänään!!!


    • Paitsi ettei kirkko enää harrasta anekauppaa. Eikä se myöskään enää sano, että rukous on tie onneen.

      • M@k3

        Ilmeisesti jäi pointti tajuamatta, no eipä ollut yllätys.


    • "Häpeän, häpeän, häpeän
      Ruoski minusta esiin se mies joka oon,
      Joka oon, joka oon
      Mutta joka en ole ollut
      Pilkkaa minua, sylje kasvoilleni,
      Opeta minut tottelemaan sinua
      Anna mun armoa anella,
      Ruoski kunnes en enää
      Jaksa vastaan tapella"
      -Don Huonot

      Kristinusko perustuu ihmisen häpeälle. Ihminen tuntee häpeää siitä, että osaa nauttia. Tämä häpeä saattaa syntyä kasvatuksesta tai jostain vastaavasta, niinsanotusta "kielletystä hedelmästä". Koska ihminen piilottelee ja salailee virtsaamiseen ja suvunjatkamiseen tarkoitettua elintä, hän alkaa alitajuntaisesti kuvittelemaan, että siinä olisi jotain hävettävää. Sitten koska se aiheuttaa nautintoa, ihminen alkaa häpeämään nautintoa. Tämä on yksi mahdollisuus. Muitakin on. Mutta fakta on niin, että ihminen häpeää nautintoaan, ja seksiä vielä enemmän. On niin helppoa uskoa sellaista joka toteuttaa toiveesi, ja toteaa kielletyksi nautinnon.

    • Parantaa nykyistä elämääsi paljon. Jos ei auta, niin et ole noudattanut reseptiä tai vaikutus ei ole vielä alkanut, vaikutus alkaa, kunhan vain jatkat lääkkeen ottamista.

      • M@k3

        Varoitus: liikaa nautittuna saattaa aiheuttaa psykoosin.

        Varoitus: aiheuttaa riippuvuutta ja todellisuuden hämärtymistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe