Itsemurha oli Suomessa rikos vuoteen n. 1890 luvulle asti.

Siihen saattoi liittyä omaisuuden takavarikointi sekä ruumiin häpäisyä.

Siksi poliisi on oikeassa kun tiedotti ettei epäile rikosta noiden nuorten tyttöjen putoamista koskien.
Tossut jäivät kuitenkin katolle. Tapa tulee Japanista.

Surullista kuitenkin.

9

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilmastoahdistus?

• Anonyymi

Vanhemmat uhkasi siirtää islamilaiseen maahan?

• Anonyymi

Videoviestin jättänyt tyttö, vaikkakin puhui suomea, vaikutti piirteiltään enemmänkin ulkomaalaistaustaiselta. Lähi-idästä?

Olivat ilmeisesti rakastavainen pari.

Itse olen elämässäni kokenut paljon pahoja asioita, julmuutta ja väkivaltaa. Nuorena ajattelin myös itsemurhaa, yritinkin, mutta selvisin kuitenkin.

On opittava taistelijaksi, itse on noustava kurjuudestaan, ihmisiltä ei apua heru.

No, Jumala kyllä auttoi, kun lopulta luovutin tahtoni ja tekemiseni kokonaan Hänen haltuunsa.

• Anonyymi

Mielikuvitusentiteetti ei auta ketään.

• Anonyymi

Olis varmaan aika puuttua viimeinkin tyttöjen kohteluun maahanmuuttajien perheissä ettei näitä pudotuskiihtyvyyteen tutustujia tule lisää; jokainen on liikaa.

Maassa Maan tavalla, tai ulos.

Vanhemmat ja/tai sukulaiset syytteeseen vähintään kuolemantuottamuksesta, tosin parempi nimike lienee Murha. Ja tuomiota sitten sen raskaimman mukaan; Amerikoista varmaan saisi ostettua rangaistuspalveluita nykyhallinnolta.

Itse toteutan tätä myös omassa elämässäni siirtolaisena Muualla. En ole jälkikasvulle opettanut (kirosanojen lisäksi) mitään Suomalaisesta kulttuurista tai kielestä.

• Anonyymi

Surullista että et ole opettanut, et ole kauhean hyvä vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullista että et ole opettanut, et ole kauhean hyvä vanhempi.

Miksi opettaisin jonkun maan kieltä tai tapoja jossa jälkikasvu ei ole koskaan käynyt, ja tuskin tulee ihan heti käymään?

• Anonyymi

Vaan missä viipyy Persekärpäsen tilannetiedotus Vikistä?

• Anonyymi

Musta ei enää tunnu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      105
      3620
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2569
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      97
      2352
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      40
      1924
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      26
      1584
    6. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1502
    7. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      18
      1424
    8. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1298
    9. Olikohan se

Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi
      Ikävä
      8
      1221
    10. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      67
      1175
    Aihe