..tää kun ei kuulu oikein minnekään,ehkä taloussivuil. siis: kui paljon maapallilla rahaa
euroiksi muutettuna,siis selvää rahaa väärennökset poislukien. pakko olla olemas tietty
summa. eihän sit ulko-avaruudest tiettävästi tuu....tuskin astro/kosmonauteil käypäsii
taskus,siel ei R-kiskaa...))))ja en tarkoita kiinteetä omaisuutta. siis kahisevaa/kilisevää...)))) nin, Huomenta tosiaan..)) *tarkastaa lompuukiaan,kymmenestuhannesbiljoonaspromille miul*
aamuvisa
25
614
Vastaukset
- kippari1
voi olla pikkusen vaikeempi rasti näin aamusta ainakin;=)No pitää siemaista pikkusen kahvia naamaan jos alkaisi sit toi pääkoppa säteilemään;=))))
- AMR-52
..yritän täs matoses maailmas lohkaista mahollisimman ison siivun siit eurokasast...)))
tähän mennes kepsul tuuril...))))) - kippari1
AMR-52 kirjoitti:
..yritän täs matoses maailmas lohkaista mahollisimman ison siivun siit eurokasast...)))
tähän mennes kepsul tuuril...)))))noita rahoja täällä muuten saa kun pitää aina suunnitella jotain ihmeellistä;=))No hengissä pysytään kuitenkin vaikka mikä olis;=)Mut nyt pitää lähtee laittelemaan veljen pyörä iskuun et sekin pääsee ajelemaan:=)))
- Dr.Swan
Itselleni aamuvirtsa on läheisempi aihe tähän aikaan aamusta...
- AMR-52
..esim. verta esiintynt siin...))) sit rajusti
punkun lipittämist vähennettävä...))) jos luontaista..ei mitiä hätiä...)))))
..paljon on rahaa maapallolla euroiksi muutettuna mutta mulla vain vähän.. hyvin vähän.. lähinnä koiperhosia lompuukissa.. no melkein..
- eijarina
liian vaikeeks mulle, hyvä kun osaan kolmeen laskea!
- yksitypy evk
seonnut oot. Tuollaisia tuut kyseleen meiltä huuhaahulluilta :=))))) Liian vaikea kysymys. Mulla on tällä hetkellä 5 euroa lompakossa. :=)))
- AMR-52
..kysyinkin,ko en itte tiedä. vaik mitä mie sillä tiedol teen...(( visusti ne ainakin miut kiertää,noi eget...)))))
arviolaskennal kai selviis osapuilleen. valtioiden budjetit kesk.määräinen arvio taskurahoist tasasest jaettuna maapallin asukkien
lompsiin...))))
- LonesomeMan
Rikas ei ole muuta kuin köyhä, jolla on rahaa.
- W. C. Fields
Rikas ei ole se, jolla on paljon, vaan se, joka ei himoitse enempää; eikä köyhä ole se, jolla on vähän nautintoja, vaan se, joka haluaa enemmän.
- Francis Beaumont
Et näytä tajuavan, että onneton köyhä on paremmassa asemassa kuin onneton rikas, koska onnettomalla köyhällä on toivoa. Hän luulee, että raha auttaisi.
- Jean Kerr- eijarina
meni jopa minuutti. Kaunista aamua!
- LonesomeMan
eijarina kirjoitti:
meni jopa minuutti. Kaunista aamua!
Nyt on univelkoja maksettu, niinkuin kellonajasta näkyy! Sulla jäi unet vähiin?
- eijarina
LonesomeMan kirjoitti:
Nyt on univelkoja maksettu, niinkuin kellonajasta näkyy! Sulla jäi unet vähiin?
kerran. Kyl se viel kostautuu. Käväsin tossa kattelemassa yksiä koti sivuja, harmi kun osa on englanniks, en ymmärrä siit mitään.
- LonesomeMan
eijarina kirjoitti:
kerran. Kyl se viel kostautuu. Käväsin tossa kattelemassa yksiä koti sivuja, harmi kun osa on englanniks, en ymmärrä siit mitään.
Laitoin nyt aamukahvit tippumaan. Olikos ne Lonely Hearts -sivut? Kyselee hän.
- eijarina
LonesomeMan kirjoitti:
Laitoin nyt aamukahvit tippumaan. Olikos ne Lonely Hearts -sivut? Kyselee hän.
juuri. Hätäseen vilkasin mitä siel oli. Pitää perehtyä paremmin niihin jossain välissä. Nyt vartoilen koska pääsen taas ammunnan kohteeks.
- LonesomeMan
eijarina kirjoitti:
juuri. Hätäseen vilkasin mitä siel oli. Pitää perehtyä paremmin niihin jossain välissä. Nyt vartoilen koska pääsen taas ammunnan kohteeks.
Menetkö Annikaan, vai millä matkalla se tapahtui. Pikkupojat siellä piilossa odottelee koska kuljet ohi!
Eipä siellä sivuilla paljon englantia ollut. Pitäiskö muuttaa niitä kohtia? - eijarina
LonesomeMan kirjoitti:
Menetkö Annikaan, vai millä matkalla se tapahtui. Pikkupojat siellä piilossa odottelee koska kuljet ohi!
Eipä siellä sivuilla paljon englantia ollut. Pitäiskö muuttaa niitä kohtia?myöhemmin. Mun pitää lähtee, systeri on sairastunut ja pitää mennä auttamaan. Palailen myöhemmin. Hyvää päivän jatkoa!
- LonesomeMan
eijarina kirjoitti:
myöhemmin. Mun pitää lähtee, systeri on sairastunut ja pitää mennä auttamaan. Palailen myöhemmin. Hyvää päivän jatkoa!
Kaupungilla käynti iltapäivällä.
- AMR-52
...unohtaa,et ollaa huuhaalla...)))))))
silti parempi surra oman Poloseni takapenkil ko
rikkinäisen polkupyörän tarakal..)))
en sentään kerjäläisen kelkannaru oo,vaik ei eurot päätä huimaa...))))
- sydänystävä
ee jakka nyt millään tuommosta miettii...pää ihan tyhjänolonen,jos on koskaan siellä mitään ollutkaan :))
Niin päivää vaan ARMMMM...;)))- AMR-52
...SY...)))) oli ihan tuulest temmattu juttu, mitä sil tiedol tekee. kunhan itel sen verran,et näkkärin syrjäs kii pysyy...))))))
sie tietyst ruskee ko papu. en itse oo auringon palvoja,nin hoikkakin et tuskin varjo miust syntyy....)))))
tuol töis ruskettuu,mut kuluu äkkii pois...))
pesulla kertalaakist....))) - sydänystävä
AMR-52 kirjoitti:
...SY...)))) oli ihan tuulest temmattu juttu, mitä sil tiedol tekee. kunhan itel sen verran,et näkkärin syrjäs kii pysyy...))))))
sie tietyst ruskee ko papu. en itse oo auringon palvoja,nin hoikkakin et tuskin varjo miust syntyy....)))))
tuol töis ruskettuu,mut kuluu äkkii pois...))
pesulla kertalaakist....)))pesus lähtee rusketus pois,taijat käyttää sit jotain iteruskettavaa voidetta ;)))
No en minäkään ole auringos makaaja tyyppiä,töissä ruskettuu. - AMR-52
sydänystävä kirjoitti:
pesus lähtee rusketus pois,taijat käyttää sit jotain iteruskettavaa voidetta ;)))
No en minäkään ole auringos makaaja tyyppiä,töissä ruskettuu....tiedäthän sie,mitä teen...((( sielt semmost lemuavaa rusketusta,ei tasasta,vain läikittäin...)))))
- sydänystävä
AMR-52 kirjoitti:
...tiedäthän sie,mitä teen...((( sielt semmost lemuavaa rusketusta,ei tasasta,vain läikittäin...)))))
minä :))))
mutta onneksi vesi on vanhin voitehista,siihenkin ongelmaan ;)) - AMR-52
sydänystävä kirjoitti:
minä :))))
mutta onneksi vesi on vanhin voitehista,siihenkin ongelmaan ;))...niis hommis nyt tuskaisaa,etenkin vanhois
paikois...((( six pien tauko. ja muutenkin nyt pieni rajoite siin touhus,Typy tietää,kysy silt..))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584