Ruotsin on säilyttävä Ruotsina
Ruotsidemokraatit käyvät nyt täyteen taisteluun (sosialidemokraattien julistamaa väestön) pakkosekoittamista vastaan, Åkesson vakuutti.
Åkesson sanoi myös, että puolue taistelee kaikkien puolesta lompakon paksuuteen, seksuaaliseen suuntautumiseen, koulutukseen tai ihonväriin katsomatta.
– Käymme taistelun kaikkien kunniallisten, lainkuuliaisten kansalaisten puolesta, puoluejohtaja nostatti kuulijoitaan.
– Me taistelemme sen puolesta, että Ruotsi säilyy Ruotsina ja että Ruotsi on Ruotsi myös silloin, kun lapsillamme ja lastenlapsillamme ja heidän lapsillaan ja lastenlapsillaan on aikanaan vastuu tästä maasta. Taistelemme Ruotsin puolesta!
suomen uutiset ote
Åkesson tyrmää väestön pakkosekoittamisen
13
191
Vastaukset
- Anonyymi
ååmi
- Anonyymi
On tainnut Ruotsin ote jo irrota.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-paiden-leikkaamisella-ja-kostolla-uhkailevia-irakilaiskaksosia-ei-karkoteta-suomesta/9204194
suomessa se tehdään lain avulla?
- Anonyymi
78890
- Anonyymi
Luin fossiilidemokraatit ja se taisi mennä oikein 😁 Maailma on taas muuttunut, vanhat ideat ei päde oikealla tavalla.
- Anonyymi
ennen hyökättiin maahan jos sillä oli rikkauksia
nyt rikkauksiin pääsee käsiksi pelkällä taikasanalla ASYLUM - Anonyymi
Kuka/ketkä loppujenlopuksi ovat vastuussa Euroopan tuhonneesta matu kiimasta? Taitaa olla jo esim ruotsin osalta myöhäistä rypistellä. Pienet pohjoismaat alkavat kaikki olemaan yhtä sekasotkua, omat ainutkertaiset kulttuurit, turvallisuus, rauha ja hyvinvointi on muisto vain. Iha kuin suurien joukkojen kehitysmaamuslimien ilmaiselätys työtätekevien kansalaisten kustannuksella olisi joku ihanne, joku kirkkaamman kruunun taivaan porteilla takaava urotyö. Ja kyse ei edes ole mistään turvaa tarvitsevista ihmisistä, tai pätevästä työvoimasta!
- Anonyymi
opop
- Anonyymi
wwwww
- Anonyymi
rfv
- Anonyymi
fgft
- Anonyymi
Kehitysmaamuslimeita Kaivopuistoon, Eiraan, Ullanlinnaan ja tietenkin Lauttasaareen…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161