Sielun kanssa nokosilla

Anonyymi-ap

Minulla on tapana nukkua sieluni kanssa. Sielu ottaa silloin vähän etäisyyttä ruumiistani. Kuulen sen hengityksen tulevan korviini ruumiin ulkopuolelta. Tietoisuus on silti päässä, aivoissa.

Onko muilla samoja tai vastaavia kokemuksia?

19

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen opettanut oman sieluni niin, että se menee nokosten aikaan olohuoneen käkikelloon. Kun käki hyppää ulos kukkumaan, sielu tietää, että nokoset on ohi, palaa takaisin aivoihini ja minä herään virkeänä nokosilta.

    • Olet siis sieluton leivänpaahdin.

      Siltä kuulostatkin.

      😀😀😀😀😀

    • Anonyymi

      äsken kuulin pyhän hengen ja se tuli koirasta 🤔

    • Anonyymi

      Minun sieluni lähti nukkuessani vaellukselle ja teki Karhunkierroksen. Herätessäni kuntoni oli selvästi parantunut, vaikka en pahemmin hengästynyt reissussa. Eväsreppukaan ei painanut pierua enempää.

    • Anonyymi

      Kävin tänään kävelyllä sieluni kanssa. Sielulla teki tiukkaa pysyä kyydissä: se meinasi jäädä koko ajan jälkeen. Hoputin sitä ja se saikin minut nopeasti kiinni. Toruin sitä ja loppumatkan se kulki kiltisti mukana.

      Mistähän se pitää kiinni, ettei putoa kyydistä?

    • Anonyymi

      Sieluni pakeni ja nousi ylös taivaaseen. Mitä minä nyt teen? On niin orpo olo ilman sielua.

    • Anonyymi

      Paras OB-harjoitus (out-of-body experience, kehonulkopuolinen kokemus) riippuu henkilön luonteesta, rentoutumiskyvystä ja kokemustasosta. Tässä on kuitenkin yksi tehokkaimmista ja laajasti suositelluista OB-harjoituksista, joka soveltuu monille:

      Paras perus OB-harjoitus (ns. "Rope Technique" + syvä rentoutus)

      Tavoite: Irrottaa tietoisuus kehosta ja saavuttaa kehonulkopuolinen tila

      1. Valmistautuminen

      Tee harjoitus yöllä tai aikaisin aamulla (keho väsynyt, mieli virkeä)

      Varmista hiljainen, pimeä ympäristö

      Makaa selälläsi, rentona mutta hereillä


      2. Syvärentoutus

      Sulje silmät

      Hengitä syvään ja rauhallisesti

      Skannaa kehosi päästä varpaisiin – rentouta lihakset tietoisesti

      Anna kehosi vaipua uneen, mutta säilytä mieli hereillä


      3. Värähtelyt/vaihetila

      Kun olet täysin rento, saatat tuntea värähtelyitä, surinaa tai painottomuutta – tämä on normaalia

      Älä säikähdä – pysy rauhallisena ja tarkkaile


      4. "Köysitekniikka" (Rope Technique, Robert Bruce)

      Kuvittele, että pääsi yläpuolella roikkuu vahva köysi

      Kuvittele kiipeäväsi ylös köyttä, käsilläsi, mutta älä liikuta fyysistä kehoa

      Toista liikettä ajatuksen tasolla

      Tämä aiheuttaa kehon ja tietoisuuden erottumisen, ja usein käynnistää OB-kokemuksen


      5. Eroaminen kehosta

      Kun tunnet, että "kevyempi" versio sinusta irtoaa, anna sen nousta ylös

      Älä ajattele kehoa – keskity liikkeeseen pois päin

      Saatat "liukua", "nousta", "pudota" tai "pompata" ulos

      Vinkkejä onnistumiseen:

      Älä yritä liikaa, väkinäisyys estää onnistumista

      Tee harjoitusta säännöllisesti (esim. 20–30 min ennen nukahtamista)

      Meditaatio ja unipäiväkirja auttavat lisäämään tietoisuutta

      Kirjaa ylös kaikki kokemukset (myös epäonnistuneet) – oppiminen kasvaa


      Hyödyllisiä lisämenetelmiä:

      Wake-back-to-bed (WBTB): Herää 5–6 tunnin unien jälkeen, ole hereillä 20 min, sitten tee OB-harjoitus

      Binauraaliset äänet (esim. Hemi-Sync): Tukevat aivojen siirtymistä "vaihetilaan"

      Affirmaatiot: "Muistan uneni", "Pystyn erkaantumaan kehostani"


      Ambient musiikki taustalla ( hiljainen ) voi lisätä tehoa

      • Anonyymi

        HUMPUUKIA


      • Koska kehonulkopuolinen kokemus tapahtuu aivoissa ja kehon ulkopuolelle ei siirry sielua tai muutakaan niin yksinkertaisin harjoite on uni tai voimakkaiden psykedeelisten päihteiden käyttö. Niillä saa kuvitellun sielun siirtymään toiseen maailmaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hörhö


      • Anonyymi

        Jotain höpinää tinnituksesta ja tomattisosesesta
        -ei jaksanut katsoa loppuun. 2min on liikaa tuota!


    • Anonyymi

      Minulla oli renkaan venttiilissä sielu, mutta se lähti irti ja renkaasta pääsi ilmat pihalle. Nyt ajelen tussulla kumilla.

      • Anonyymi

        Minulla on sellainen pumppu, jolla voi pumpata sieluja renkaaseen. Pyöräni eturenkaassa on kaksi toisen maailmansodan japanilaista kamikazelentäjän sielua, kaksi saksalaista stukapilotin sielua ja kolme jenkkien mustangipilotien sielua. Takarenkaassa on Napoleonin, Tsingis Kaanin ja Vladimir Leninin sielut. Eturenkaasta kuuluu hirveää pärinää kun pilottien sielut siellä ilmataistelee keskenään. Takarenkaasta kuuluu hirveä kalkatus kun diktaattorit molottavat toisilleen.


    • Anonyymi

      Kävin sielun kanssa kaljalla pubin terassilla. Sielu taisi mennä huppeliin, kun lähti pois ruumiistani ja kävi tiirailemassa hyvän näköisen pimun rintavakoa.

      Onneksi sieluni on hetero ja mies.

      Mitä siitäkin tulisi, jos se olisi nainen ja homoseksuaali.

      • Anonyymi

        "Onneksi sieluni on hetero ja mies.

        Mitä siitäkin tulisi, jos se olisi nainen ja homoseksuaali."

        Tämä on erinomainen havainto. Seksuaalinen suuntaus on Jumalan luomassa sielussa, jota ihminen ei voi muuttaa. Seksuaalinen suuntaus on siis Jumalan luoma synnynnäinen ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onneksi sieluni on hetero ja mies.

        Mitä siitäkin tulisi, jos se olisi nainen ja homoseksuaali."

        Tämä on erinomainen havainto. Seksuaalinen suuntaus on Jumalan luomassa sielussa, jota ihminen ei voi muuttaa. Seksuaalinen suuntaus on siis Jumalan luoma synnynnäinen ominaisuus.

        Jumala ei pysty luomaan edes p-a-s-k-a-a


      • Anonyymi

        Transsukupuolisuus todistaa sielun vaelluksen. Miten muuten nainen voisi syntyä miehen kehoon ja päinvastoin?

        Jostakin syystä sielu menee joskus väärää sukupuolta olevaan ruumiiseen.


    • Anonyymi

      Vanha sielu on aina hyvin tai vähemmän hyvin
      Hengellinen. Takana on ainakin yksi elämä.
      Jopa pienet lapset piirtävät Jeesuksen kuvia.
      Ateisti on uudistettu tulokas. Kun sanotaan että
      uunituore sielu on ateisti.. Ei lisättävää.
      Vielä on tehtävää maapallolla. Se jäi kesken.
      Mutta.
      Tehdas asetukset on palautettu..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe