Minulla on tapana nukkua sieluni kanssa. Sielu ottaa silloin vähän etäisyyttä ruumiistani. Kuulen sen hengityksen tulevan korviini ruumiin ulkopuolelta. Tietoisuus on silti päässä, aivoissa.
Onko muilla samoja tai vastaavia kokemuksia?
Sielun kanssa nokosilla
13
149
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen opettanut oman sieluni niin, että se menee nokosten aikaan olohuoneen käkikelloon. Kun käki hyppää ulos kukkumaan, sielu tietää, että nokoset on ohi, palaa takaisin aivoihini ja minä herään virkeänä nokosilta.
Olet siis sieluton leivänpaahdin.
Siltä kuulostatkin.
😀😀😀😀😀- Anonyymi
äsken kuulin pyhän hengen ja se tuli koirasta 🤔
- Anonyymi
Minun sieluni lähti nukkuessani vaellukselle ja teki Karhunkierroksen. Herätessäni kuntoni oli selvästi parantunut, vaikka en pahemmin hengästynyt reissussa. Eväsreppukaan ei painanut pierua enempää.
- Anonyymi
Kävin tänään kävelyllä sieluni kanssa. Sielulla teki tiukkaa pysyä kyydissä: se meinasi jäädä koko ajan jälkeen. Hoputin sitä ja se saikin minut nopeasti kiinni. Toruin sitä ja loppumatkan se kulki kiltisti mukana.
Mistähän se pitää kiinni, ettei putoa kyydistä? - Anonyymi
Sieluni pakeni ja nousi ylös taivaaseen. Mitä minä nyt teen? On niin orpo olo ilman sielua.
- Anonyymi
Paras OB-harjoitus (out-of-body experience, kehonulkopuolinen kokemus) riippuu henkilön luonteesta, rentoutumiskyvystä ja kokemustasosta. Tässä on kuitenkin yksi tehokkaimmista ja laajasti suositelluista OB-harjoituksista, joka soveltuu monille:
Paras perus OB-harjoitus (ns. "Rope Technique" + syvä rentoutus)
Tavoite: Irrottaa tietoisuus kehosta ja saavuttaa kehonulkopuolinen tila
1. Valmistautuminen
Tee harjoitus yöllä tai aikaisin aamulla (keho väsynyt, mieli virkeä)
Varmista hiljainen, pimeä ympäristö
Makaa selälläsi, rentona mutta hereillä
2. Syvärentoutus
Sulje silmät
Hengitä syvään ja rauhallisesti
Skannaa kehosi päästä varpaisiin – rentouta lihakset tietoisesti
Anna kehosi vaipua uneen, mutta säilytä mieli hereillä
3. Värähtelyt/vaihetila
Kun olet täysin rento, saatat tuntea värähtelyitä, surinaa tai painottomuutta – tämä on normaalia
Älä säikähdä – pysy rauhallisena ja tarkkaile
4. "Köysitekniikka" (Rope Technique, Robert Bruce)
Kuvittele, että pääsi yläpuolella roikkuu vahva köysi
Kuvittele kiipeäväsi ylös köyttä, käsilläsi, mutta älä liikuta fyysistä kehoa
Toista liikettä ajatuksen tasolla
Tämä aiheuttaa kehon ja tietoisuuden erottumisen, ja usein käynnistää OB-kokemuksen
5. Eroaminen kehosta
Kun tunnet, että "kevyempi" versio sinusta irtoaa, anna sen nousta ylös
Älä ajattele kehoa – keskity liikkeeseen pois päin
Saatat "liukua", "nousta", "pudota" tai "pompata" ulos
Vinkkejä onnistumiseen:
Älä yritä liikaa, väkinäisyys estää onnistumista
Tee harjoitusta säännöllisesti (esim. 20–30 min ennen nukahtamista)
Meditaatio ja unipäiväkirja auttavat lisäämään tietoisuutta
Kirjaa ylös kaikki kokemukset (myös epäonnistuneet) – oppiminen kasvaa
Hyödyllisiä lisämenetelmiä:
Wake-back-to-bed (WBTB): Herää 5–6 tunnin unien jälkeen, ole hereillä 20 min, sitten tee OB-harjoitus
Binauraaliset äänet (esim. Hemi-Sync): Tukevat aivojen siirtymistä "vaihetilaan"
Affirmaatiot: "Muistan uneni", "Pystyn erkaantumaan kehostani"
Ambient musiikki taustalla ( hiljainen ) voi lisätä tehoa- Anonyymi
HUMPUUKIA
Koska kehonulkopuolinen kokemus tapahtuu aivoissa ja kehon ulkopuolelle ei siirry sielua tai muutakaan niin yksinkertaisin harjoite on uni tai voimakkaiden psykedeelisten päihteiden käyttö. Niillä saa kuvitellun sielun siirtymään toiseen maailmaan.
- Anonyymi
Youtubesta voi napata obe ohjareita. Manuaalit.
Tätä taustaa käyttänyt.
https://youtu.be/s6Li3Gu3l2w?si=v-NUPOEeINgcZyW_- Anonyymi
Hörhö
- Anonyymi
Minulla oli renkaan venttiilissä sielu, mutta se lähti irti ja renkaasta pääsi ilmat pihalle. Nyt ajelen tussulla kumilla.
- Anonyymi
Minulla on sellainen pumppu, jolla voi pumpata sieluja renkaaseen. Pyöräni eturenkaassa on kaksi toisen maailmansodan japanilaista kamikazelentäjän sielua, kaksi saksalaista stukapilotin sielua ja kolme jenkkien mustangipilotien sielua. Takarenkaassa on Napoleonin, Tsingis Kaanin ja Vladimir Leninin sielut. Eturenkaasta kuuluu hirveää pärinää kun pilottien sielut siellä ilmataistelee keskenään. Takarenkaasta kuuluu hirveä kalkatus kun diktaattorit molottavat toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285