Ei tuomiota.
Syyttäjän moka.
Pitäisi syyttää syyttäjää jostain.
Oikeus | 170 kilometriä tunnissa, ei tuomiota – Professori selittää, mistä on kyse
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011379639.html
17 v 170 km/h poliisista ohi..
18
167
Vastaukset
- Anonyymi
Lainaus linkistä:
Miten on mahdollista, että poliisiauton ohi 170 kilometriä tunnissa satasen alueella ajanut ja tekonsa tunnustanut 17-vuotias ei saanut tuomiota?
Tapaus sattui Rauman valtatiellä eli Kasitiellä maaliskuussa. HS kertoi vapauttavasta tuomiosta lauantaina.
Tuomioistuin totesi, että syyttäjän oikeuteen toimittama haaste oli niin vajavainen, ettei tuomiota voinut antaa.- Anonyymi
Tuossa lukee siis että syyttäjä oli työkyvytön ja kuuluisi passittaa työkyvyttömyyseläkkeelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa lukee siis että syyttäjä oli työkyvytön ja kuuluisi passittaa työkyvyttömyyseläkkeelle?
Jonkin sortin virkavirhe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkut vaan.
Kyllä jossain muissa hommissa pystyy vielä utselleen säällisen ansion saamaan, vaikkei omiin töihinsä enää pysty.
Työkkärin kautta uusille urille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Potkut vaan.
Kyllä jossain muissa hommissa pystyy vielä utselleen säällisen ansion saamaan, vaikkei omiin töihinsä enää pysty.
Työkkärin kautta uusille urille.Tuomarin olisi kuulunut nostaa syytteet alisuoriutuneelle syyttäjälle jotta potkittaisiin pois virastaan
- Anonyymi
Alaikäisillä on eri oikeudet, muttei kaikkia oikeuksia. Ei saa ostaa esimerkiksi keskikaljaa, ei edes äänestää.
- Anonyymi
Äänioikeus vasta 24 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänioikeus vasta 24 v.
Äänioikeus 16–65-vuotiaille.
Ehdokkaat:
– alue-/kunnallisvaalit 18-61v
- eduskuntavaalit 24–61v
- presidentinvaalit 30–59v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänioikeus 16–65-vuotiaille.
Ehdokkaat:
– alue-/kunnallisvaalit 18-61v
- eduskuntavaalit 24–61v
- presidentinvaalit 30–59vÄänioikeus vasta 24 v.
Muuten ok.
- Anonyymi
Kenen kersa?
Kysyn vaan.
Tunnetusti Suomessa laki ja oikeus ei ole Suomessa sama kaikille.- Anonyymi
Olisko sen Mäen, joka ajoi Tampereella kilpaa Paunun bussin kanssa ja seivästi autonsa asematunnelin kaiteeseen?
- Anonyymi
Vanhemmat golf-kavereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat golf-kavereita?
Veikkaan poliisin poikaa.
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista saada tietää mm,kaikkien asianosaisten nimet, ja mitenkä tämä juttu jatkuu.
Sillä eihän tämä tähän voi jäädä🤬
- Anonyymi
Suomi on oikeusvaltio!
- Anonyymi
Oisko ennakkotapauksen ainesta?
- Anonyymi
Ei mennyt edes kortti?
- Anonyymi
Tie oli vapaa ja kukaan ei tullut vastaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685