Suvussani on serkku joka tuli lapsuudessamme raskaaksi sukulaispojasta. Tuttö oli vasta 13v eikä ymmärtänyt asiaa ajoissa. Lapsi syntyi ja poika sai tuomion. Kaikkien elämä on mennyt huonosti. Erityisesti lapsen.
Kävin Päivi Räsäsen kanssa keskustelun takavuosina asiasta kun hän lämpimästi kannatti raiskaus/insestiraskauksia tai siis niiden synnyttämistä kannatti. Kun Jumala on sallinut näin käydä mitä pullikoida vastaan. Pikkuäiduile pitää vain antaa tukea että kestää raskauden ja jollei tyttö
halua olla äiti, vaikka kohtuvauva on hänen, lapsi annetaan ihanalle lapsettomalle parille. Tämä Räsäsen kanta on hyväksytty laajasti äärikonservatiivisissa ja kalvinistiliikkrissä ainakin miehillä.
Insestiraskaus ikävin asia
7
89
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös tämä ole itsestään selvä Räsäsen kanta.
- Anonyymi
Viaton syntymätön lapsi insestiin on. Miksi se pitäisi tappaa kun ei raiskaajaakaan?
- Anonyymi
Jos raiskattu on kovin nuori?
- Anonyymi
Mikä muuten sen Räsäsen suunnitelma Suomen väkiluvun lisäämiseen on? Eikös hänellä jokin idea siihen ollut.
- Anonyymi
Tuskin se sentään on kannustaminen sukulaistyttöjen raskaaksisaattamiseen.
- Anonyymi
Päivinihmetteli Nuorisobarometrin nuoria joilla ei ole vauvakutsumusta vaan ovat lesboja tai matkustavat ja tekevät kaikkea muuta kuin vauvoja . Päivinon itse pitävät kovasti lasten ja lastenlasten 15 kpl jo hoidosta.
- Anonyymi
KDn kin miehittämä hallitus kertoo suosivansa lapsipesueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685