Ette varmasti saa. Pahat teot jäävät nimittäin muistiin.
Tulevaisuudessakaan historiankirjoissa persuja ei muistella hyvällä.
Luuletteko persut saavanne nämä leikkaukset anteeksi?
58
202
Vastaukset
- Anonyymi
fakoffasshole
Sdp-shit
cccp
kgb
Sdp- Anonyymi
Sekavaa trollausta, voitko kokeilla uudelleen kun olet ottanut iltalääkkeet.
- Anonyymi
Ennustan että historian kirjoissa:
- Halla-aholla on varattuna paikka Hitlerin vierestä.
- Purralla taasen Putinin vierestä .
- Anonyymi
näinhän se on, demarit ovat ajaneet muun vihervasureiden avulla Suomen tähän tilaan, jos Kerrankin joku yrittää saada jotain järkeä tähän velanottoon, niin heti valitetaan. Mutta milloinka joku vihervasuri olisi ollut huolissaan velasta , koska yli 90 % näistä on pelkkiä yhteiskunnan loisia.
- Anonyymi
Älä viitis valehdella, Orpo-Purran hallitus on se joka Suomen nyt ennätysmäiseen velanottoon ajoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitis valehdella, Orpo-Purran hallitus on se joka Suomen nyt ennätysmäiseen velanottoon ajoi.
Yritä ymmärtää, hän on persu eli vajakki!
Hän haluaa vain luulla ja valehdella.
- Anonyymi
Ay
Sdp
- TUHOTTAVA- Anonyymi
Persu uhoilee taas?
- Anonyymi
Avaaja lisää: tai Naishalltuksen velanottoakaan ei muistella hyvällä.
Sanna Marinin johtama hallitus ja ilmastohullutus
LET-katuvaloja yms. sähköautoja, kuluja kovia- Anonyymi
Mikä lisääjä sinä luulet olevasi?
- Anonyymi
Liikennemerkit vaihtoon kuluja
- Anonyymi
Tulevaisuudessakaan historiankirjoissa demarien dorkuutta ei muistella hyvällä
https://www.suomenuutiset.fi/hallitus-kayttaa-velkarahaa-sukupuolettomien-liikennemerkkien-vaihtotyohon-kymmenia-miljoonia-koponen-ei-voi-ymmartaa-vaihtoon-menevat-myos-ehjat-ja-hyvakuntoiset-merkit/
Hallitus käyttää sukupuolettomien liikennemerkkien vaihtoon kymmeniä miljoonia – Koponen ei voi ymmärtää: ”Vaihtoon menevät myös ehjät ja hyväkuntoiset merkit”
PolitiikkaTalous
14.10.2021
|
14:10
Jaa
Hallitus ottaa 7 miljardia euroa uutta velkaa ja lähtee toteuttamaan uuden tieliikennelain edellyttämää liikennemerkkien uusimista sukupuolineutraaleiksi. Pelkästään Helsingissä vaihtotyöt maksavat yhteensä 15 miljoonaa euroa. Kansanedustaja Ari Koponen pitää hallituksen kallista ideologiaprojektia järjettömänä. - Anonyymi
kallista ideologiaprojektia järjettömänä.
- Anonyymi
ideologiaprojektia järjettömänä.
- Anonyymi
Olipa purskahdus. Laajenna näkökulmaa. On Suomessa ollut puolueita, jotka ovat "sammuneet" vähintään äänin. Sen näkee, joka elää.
- Anonyymi
Anteeksi se bussissa kuulemasi a purskahdus. johtui hernekeitosta jota söin päivällä
t. avaaja
- Anonyymi
Nykyajan " demarit " ovat KOMMUNISTEJA.
Siksi heidän kannatuksensa ei ole pysyvää
vaan haihtuu kuin tuhka tuuleen.
Perussuomalaiset ovat uudet demarit.
Syyllinen ahdinkoosi löytyy peilistä demari. Ihmisten poliittinen muisti on lyhyt. Persuvihakin saattaisi unohtua ellei sitä jatkuvasti lietsottaisi somessa. Ihmisten lyhyestä muistista on toisaalta poliittista hyötyäkin. Kun tosiasiat unohtuvat niin niitä on helppo vääristellä jälkikäteen. Historia voidaan kirjoittaa uusiksi niin, että kirjoittajan kannalta ikävät asiat ohitetaan ja omiin tarkoituksiin sopivat asiat nostetaan korostetusti esiin. Täyttä potaskaakin voi propagandaan aina ujuttaa kun ihmiset eivät muista, mitä oikeasti tapahtui.
- Anonyymi
Taidat olla oikeassa.
- Anonyymi
Sekavaa avausta, voitko kokeilla uudelleen kun olet ottanut iltalääkkeet.
Avauksesi ei ole toimiva, jos täsmennät sitä jälkeenpäin. - Anonyymi
Meni Sdp- jätkällä taas aivot oikosulkuun
- Anonyymi
En ole persu, mutta... Mitkä leikkaukset? Kuinka moni persujen ja kokoomuksen leikkaus on astunut käytäntöön?
- Anonyymi
Noi leikkauksista kitisevät on niitä Kela-ressukerjäläisiä, jotka ei edes yritä hakea töitä. Töitä on pilvin pimein, mutta kun niistä ei tarjota 5-20k/kk liksaa "eihän kukaan orjatyötä tee" -selityksineen.
Eihän ne osaa laskea edes.sitä, jos saa 1500€/kk tai 10000€/kk palkkaa, mikä on se ero, kummasta liksasta valtio vie enemmän päältä.
- Anonyymi
Persut tulee saamaan tämän hallituksen aikaansaannokset eli paskakakun päin pläsiä aina tarvittaessa ja välillä ihan huvin vuoksi.
- Anonyymi
Purran Sakset ja hallituksen totaalinen epäonnistuminen ei unohdu koskaan.
- Anonyymi
Jää vain likainen sivu historian kirjoituksiin.
- Anonyymi
Seuraavat hallitukset joutuvat leikkaamaan vielä enemmän.
- Anonyymi
Annatko seuraavalle demarihallitukselle anteeksi sen vielä suuremmat säästöt?
- Anonyymi
Häh!!!!
- Anonyymi
Se hallitus sentään säästää maan kuoliaaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hallitus sentään säästää maan kuoliaaksi
Punikit ennallistaa maan konkkaan kun tehtaisiin ei saada puuta riittävästi. Näin metsäteollisuus tuhotaan. Kymmeniä tuhansia ihmisiä kortistoon. Ahtaajat ja kaikki.
Samoin tuhotaan maatalous kun demarit aikoo leikata sieltäkin vaikka eurostoliiton uusi ohjelmakausi pahimmillaan leikkaa 30 prosenttia tuista. Näin punikit lyövät lyötyä niin että se kuolee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punikit ennallistaa maan konkkaan kun tehtaisiin ei saada puuta riittävästi. Näin metsäteollisuus tuhotaan. Kymmeniä tuhansia ihmisiä kortistoon. Ahtaajat ja kaikki.
Samoin tuhotaan maatalous kun demarit aikoo leikata sieltäkin vaikka eurostoliiton uusi ohjelmakausi pahimmillaan leikkaa 30 prosenttia tuista. Näin punikit lyövät lyötyä niin että se kuolee.Ai että minä nautin kun kansa huutaa ruokaa jatkossa. Tämä on vääjäämätön kehitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että minä nautin kun kansa huutaa ruokaa jatkossa. Tämä on vääjäämätön kehitys.
Ei tarvitse kuin pieni häiriö ruuantuotannossa niin se näkyy kauppojen hyllyillä. Jauheliha antaa osviittaa tulevasta. Kun tuottajat lopettaa tuotannon koska punikit eivät anna sen kannattaa, tämä jauhelihajuttu on vain alkusoitto. Sitä kissa saa mitä naukuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse kuin pieni häiriö ruuantuotannossa niin se näkyy kauppojen hyllyillä. Jauheliha antaa osviittaa tulevasta. Kun tuottajat lopettaa tuotannon koska punikit eivät anna sen kannattaa, tämä jauhelihajuttu on vain alkusoitto. Sitä kissa saa mitä naukuu.
Se on pieni askel kuluttajalle mutta suuri askel tuottajalle kun jauheliha on vähentynyt huomattavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että minä nautin kun kansa huutaa ruokaa jatkossa. Tämä on vääjäämätön kehitys.
Te persut ootte outoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on pieni askel kuluttajalle mutta suuri askel tuottajalle kun jauheliha on vähentynyt huomattavasti.
Tuottajalle niin suuri askel että hänen ei punikkien vuoksi kannata tuottaa lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuottajalle niin suuri askel että hänen ei punikkien vuoksi kannata tuottaa lihaa.
Linkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te persut ootte outoja.
Etkö muista kuinka kävi viherkiimalehmien aikana? Näinkin yksinkertainen asia, kun oitää maksattaa suomalaisilla koko maapallon saasteet. Polttoaineiden hinnat nousi, kuljetuskustannukset nousi ihan järjettömiksi. Mitä siitä seurasi loppupeleissä? Muistatko? Koski myös sinua, meitä kaikkia.
- Anonyymi
Persukset on menneet jo liian pitkälle! vievät kansalaisilta leivänkin suusta!
- Anonyymi
Kyllä minulla on ainakin leipä suussa pysynyt
- Anonyymi
Ajankohtainen kysymys minullaonoikeus-ylpeydestä.
- Anonyymi
Miksei edellinen ilotalo preerialla tehnyt mitään säästöjen eteen
- Anonyymi
Tarkoitat Purran ja Orpon hörhöhallitusta, se on hyvä kysymys.
- Anonyymi
SDP meillä oli rahaa että ranteeseen pakotti
- Anonyymi
Itke, persu, itke!
Persun itku on musiikkia korville!- Anonyymi
Joku ainakin päässäni voihkaa
Ne äänet kun olen yksin
Alkoi se kun menetin työni Keipolan paperityöt tehtaalla
Aloin juoda äänet tuli en hakenut töitä valtio minut elättäkööön sysipaska ilmastohallitudäs
- Anonyymi
No eipä se sinunkaan muistisi loistava ole, kun olet jo unohtanut demarivetoisen hallituksen eli edeltävän, touhut. Minä muistan vielä pidemmälle, mennään tuonne 80-luvulle, jolloin äänestin viimesen kerran ns pääpuolueita. Olen nähnyt niin moneen kertaan, että päätökseni on ollut viisain teko, mitä tällä saralla olen tehnyt. Oletko kuullut sanonnan: Paskan saa pyytämättäkin?
Ps. Mulla on "harrastus", neljän vuoden välein käyn keskustelemassa kojuilla kuuntelemassa parhaat valheet😂 - Anonyymi
Persu pettää aina.
- Anonyymi
Mites Marin kun aikoi jatkaa tavallisena kansanedustajana jos häviää vaalit,mutta eipä mennyt kauaa vaalien jälkeen kun erosi 🤡
- Anonyymi
Ette varmasti saa. Pahat teot jäävät nimittäin muistiin.
Demarien kannatus laski kas Marini erosi
Siitä johtui velat,demarien vaalikausi- Anonyymi
Demari pettää aina puolisoaan.
- Anonyymi
Eikö persujen torillitehtaalla muuta tänään keksitty?
- Anonyymi
No eipä se sinunkaan muistisi loistava ole, kun olet jo unohtanut demarivetoisen hallituksen eli edeltävän, touhut
- Anonyymi
Hävetkää persut jos osaatte, olette ruokottomin sakki maan päällä!
- Anonyymi
Marinin hallitus pakotti hoitajat töihin ja pakkorokotukset heille myöskin tai sait potkut.Rikkoi räikeästi ihmisoikeuksia.Ihmisiä pakotettiin 9€/päivä orjatöihin uhkailemalla,että muuten leikataan tukia niin saivat näin työllisyystilastoja paremmiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin hallitus pakotti hoitajat töihin ja pakkorokotukset heille myöskin tai sait potkut.Rikkoi räikeästi ihmisoikeuksia.Ihmisiä pakotettiin 9€/päivä orjatöihin uhkailemalla,että muuten leikataan tukia niin saivat näin työllisyystilastoja paremmiksi
Pölöpölö vaan sullekin.
- Anonyymi
Luuletteko,että jos seuraava pääministeripuolue olisi sdp niin se peruisi nuo leikkaukset? Eivät varmasti peru muuta kuin kehitysapurahojen leikkaukset ja lisäisivät niitä vielä lisää
- Anonyymi
Valtiovarainministeri Riikka Purra on kymmenkertaistanut omat tulonsa.
Oma etu ensin!
Riikka Purra
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685