Paratiisin tiedon puu oli Asera Jumalatar.
Eeva naukkasi Aatamin kanssa Jumalan puolison tietoa ja siksi karkoitettiin paratiisista ihmiset.
Lilith oli saanut Demonisoituneta lapsia Aatamin kanssa.
Eeva luotiin Lilithin jälkeen koska Lilith syrjäytettiin.
YLE Areenassa oli just riippumatonta tietoa Raamattu saduista.
32
179
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitin
YLE Radio 1 - Anonyymi
Kenellä on nämä suorastaan nerokkaat aivot, kun Asera on Baal-jumalan äiti, joka on tarinan Saatana - ihan arkeologisinkin todistein.
- Anonyymi
Moni teologinen henkilö ja komitea on mukannut kristittyjen Raamattua ja käsityksiä luomisestakin.
- Anonyymi
Ja kun juutalaisuus Baal-jumalalla kristinuskossa ja islamissa perustuu pahuuteen, niin miksi Luojajumala suojasi luomana helvetin, joka onkin näemmä uskovaisten paratiisi tulisella miekalla ja keruubein? Eikö nämä hullut jo tukehdu omaan mahdottomuuteensa, kun on ihan pakko saada se Saatana sinne paratiisiin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun juutalaisuus Baal-jumalalla kristinuskossa ja islamissa perustuu pahuuteen, niin miksi Luojajumala suojasi luomana helvetin, joka onkin näemmä uskovaisten paratiisi tulisella miekalla ja keruubein? Eikö nämä hullut jo tukehdu omaan mahdottomuuteensa, kun on ihan pakko saada se Saatana sinne paratiisiin?!
Jumalan kapinallisesta pojasta tai vaihtoehtoisesti Aserasta tuli helvetin hallitsija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lilith, demoninainen, on juutalaisten Kabbalasta ja juutalaiset todella varmaan on luotukin helvetissä, mihin kristityt Raamatun mukaan heidän opilla ohjataan, mutta sillä tarinalla ei ole mitään tekemistä meidän Raamatun luomiskertomuksen kanssa.
Olisiko mitenkään mahdollista, että nämä saatananpalvojat uskovineen pidettäisiin omalla helvetti -nimisellä planeetallaan, ja me jotka uskoimme Jeesusta, että Saatana ei ole Jumala, saisimme pitää paratiisimme ilman teidän jatkuvia ryöstöyrityksiänne (lainaus Jeesukselta Raamatusta)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lilith, demoninainen, on juutalaisten Kabbalasta ja juutalaiset todella varmaan on luotukin helvetissä, mihin kristityt Raamatun mukaan heidän opilla ohjataan, mutta sillä tarinalla ei ole mitään tekemistä meidän Raamatun luomiskertomuksen kanssa.
Olisiko mitenkään mahdollista, että nämä saatananpalvojat uskovineen pidettäisiin omalla helvetti -nimisellä planeetallaan, ja me jotka uskoimme Jeesusta, että Saatana ei ole Jumala, saisimme pitää paratiisimme ilman teidän jatkuvia ryöstöyrityksiänne (lainaus Jeesukselta Raamatusta)?Teidän kertomus on myöhempien aikojen väärennös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko mitenkään mahdollista, että nämä saatananpalvojat uskovineen pidettäisiin omalla helvetti -nimisellä planeetallaan, ja me jotka uskoimme Jeesusta, että Saatana ei ole Jumala, saisimme pitää paratiisimme ilman teidän jatkuvia ryöstöyrityksiänne (lainaus Jeesukselta Raamatusta)?Löytyy Matteus 11;12 Jeesuksen sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy Matteus 11;12 Jeesuksen sanat.
"Olen koin tähti."
Jeesus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen koin tähti."
JeesusMerkurius tai Venus planeetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen koin tähti."
JeesusIlm 22:16 Minä Jeesus lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa se kirkaskointähti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy Matteus 11;12 Jeesuksen sanat.
Ja vakuudeksi vielä 2.Kuningastenkirja, luku 23, kun särjetään Asera karsikoita ja kuningas Salomon rakentamia lasten uhripaikkoja, kun lapsia poltettiin elävältä tulessa Moolokin kunniaksi, ja sitten wikisivu Jahve, kuningas Salomo rakensi Jerusalemin temppelin, jossa Jeesus riehui - temppeli oli Baal-jumalan temppeli, ei Israelin Jumalan, jota Jeesus opetti Jumalana, ja joka kielsi viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vakuudeksi vielä 2.Kuningastenkirja, luku 23, kun särjetään Asera karsikoita ja kuningas Salomon rakentamia lasten uhripaikkoja, kun lapsia poltettiin elävältä tulessa Moolokin kunniaksi, ja sitten wikisivu Jahve, kuningas Salomo rakensi Jerusalemin temppelin, jossa Jeesus riehui - temppeli oli Baal-jumalan temppeli, ei Israelin Jumalan, jota Jeesus opetti Jumalana, ja joka kielsi viattoman veren vuodattamisen (Jeremia 7).
Juutalaiset huijasivat Jeesuksen murhalla Baal-jumalan Israelin Jumalaksi, ja nyt sitten yritetään juutalaisten oppi saada sopimaan Jeesuksen taivasten valtakuntaan, kun ei tajuta, että se juutalaisten Jumala on todella Raamatus Saatana, jonka vastustamisesta Jeesus juuri tapettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen koin tähti."
JeesusKRISTUS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KRISTUS.
Jeesus jätti tiedonavaimen Pietarille, joka oli ainoa matkalainen Paavalin seurassa, joka loi kristinuskon Kristus nimeen, käyttäen hyväkseen Jeesus nimeä, jonka tappoi, kun Jeesus vastusti juutalaisia. Löytyy Pietarin 2.kirje. kyseessä on HUIJAUS.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus jätti tiedonavaimen Pietarille, joka oli ainoa matkalainen Paavalin seurassa, joka loi kristinuskon Kristus nimeen, käyttäen hyväkseen Jeesus nimeä, jonka tappoi, kun Jeesus vastusti juutalaisia. Löytyy Pietarin 2.kirje. kyseessä on HUIJAUS.
Jeesuksen eläessä ei ole ollut mitään Kristus-nimeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän kertomus on myöhempien aikojen väärennös.
Mikä väärennös?! JUUTALAISTEN KABBALASTA?! Tiefätkö mikä on Kabbala?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkurius tai Venus planeetta.
Lue wikisivu Lucifer, löytyy sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilm 22:16 Minä Jeesus lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa se kirkaskointähti
Tuo ilmestyskirjan jae on mielenkiintoinen, kun jo 22:3 on kirous purettu ja kuningas Salomo todellisuudessa oli se Daavidin poika, ja Kristus Kointähti (Venus) eli Lucifer. Miksi Jeesus on kirjoitettu sanomaan nuo?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ilmestyskirjan jae on mielenkiintoinen, kun jo 22:3 on kirous purettu ja kuningas Salomo todellisuudessa oli se Daavidin poika, ja Kristus Kointähti (Venus) eli Lucifer. Miksi Jeesus on kirjoitettu sanomaan nuo?!
Ja sitten tuo enkeli -sana. Tuossa jakeessa ei pidä mikään kutiaan - Paavalihan kiroaa taivaan enkelinkin Raamatussa, jos se lausuu Jeesuksen evankeliumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten tuo enkeli -sana. Tuossa jakeessa ei pidä mikään kutiaan - Paavalihan kiroaa taivaan enkelinkin Raamatussa, jos se lausuu Jeesuksen evankeliumia.
Tuo jae on pakko tulkita niin, että kirous on nimenomaan sen jälkeen purkautunut, kun nämä kohdat ovat Raamatusta selvinneen.
He valehtelivat Jeesuksesta kaikki kohdat - "tekivät minusta Daavidin pojan, joka onkin Salomo (lasten uhrikultti), tekivät Kointähden (Luciferin) ja kirosivat taivaan enkelinkin". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo jae on pakko tulkita niin, että kirous on nimenomaan sen jälkeen purkautunut, kun nämä kohdat ovat Raamatusta selvinneen.
He valehtelivat Jeesuksesta kaikki kohdat - "tekivät minusta Daavidin pojan, joka onkin Salomo (lasten uhrikultti), tekivät Kointähden (Luciferin) ja kirosivat taivaan enkelinkin".Juutalaisten Baal-jumala on ilmestyskirjassa sanottu puhuva Pedon kuva, ja kaikki tapettiin, jotka eivät sitä kumartaneet, joten asioita ei voitu kirjoittaa suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisten Baal-jumala on ilmestyskirjassa sanottu puhuva Pedon kuva, ja kaikki tapettiin, jotka eivät sitä kumartaneet, joten asioita ei voitu kirjoittaa suoraan.
No, hyvä - nuo kaikki kohdat ovat nyt selvinneet ja kirous voidaan purkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni teologinen henkilö ja komitea on mukannut kristittyjen Raamattua ja käsityksiä luomisestakin.
Eikö kenelläkään heistä ole aivoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kenelläkään heistä ole aivoja?
Ei luominen, Luojajumala sekä Baal-jumala helvetillä nyt sentään mahdu samaan paratiisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli Saatanan veli.
VT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon on kirjoitettu sanomaan jälkikäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kaikki Juutalaiset kansat" pelastukseen Jeesuksen kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkurius tai Venus planeetta.
Jeeus tekeytyi mieheksi.
Joku Jaana alunperin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli Saatanan veli.
VTEi ollut, kun oli aikansa sielutieteen ja metafysiikan opettaja, jolla oli oppilaita ja oli myös kaksoisveli Tuomas. Lopettakaa tuo hullu sekoilu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on sanottu jälkikäteen satojen vuosienkin päästä. Kyse ei ole historiankirjasta, mutta siinä on juoni ja logiikka mitä joutuu vertaamaan aina toiseen kohtaan..
- Anonyymi
🙈🙉😹
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076