Kohta on Tokmannin avajaiset! Huippua!
Tokmannin avajaiset
17
349
Vastaukset
- Anonyymi
On varmaan, muttei Ähtärissä. 😂
- Anonyymi
Parempi niin.Seonäjoellakin on 2Tokmannia.Väki on niiskin vähentynyt ainakin kesäaikaan
- Anonyymi
Ja puolenyön jälkeen ei näy juurikaan asiakkaita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja puolenyön jälkeen ei näy juurikaan asiakkaita.
Kohta alkaa rakentaminen.
Luvat jo myönnetty
- Anonyymi
Joko olet jonottamassa sanoa. 😆😆😆😆
- Anonyymi
Korjaus. Joko olet jonottamassa sankoa. 😆😆😆
- Anonyymi
Tässä se Ähtäriläisten hyväuskoisuus taas todistettiin. Kaikki määkivät innoissaan kilpaa uuden "ostoskeskuksen" tulemisesta ja pari viikkoa "virallisen" ilmoituksen jälkeen se perinteinen mahalasku. Koska te typerykset opitte?
- Anonyymi
Uusimman tiaron mukaan tuleekin Stockmanni herkkuosastoineen Korsumäen Auton tiloihin. Herkkuosastolla myydään ähtäriläistä perinneruoka eli keitettyjä perunoita ja kuhaa. Uutuutena myymälässä auto-osasto, jossa jatketaan Korsumäen romujen myyntiä ylihinnalla kun renkaisiin saatu ilmaa ja levät pyyhitty kyljistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uusimman tiaron mukaan tuleekin Stockmanni herkkuosastoineen Korsumäen Auton tiloihin. Herkkuosastolla myydään ähtäriläistä perinneruoka eli keitettyjä perunoita ja kuhaa. Uutuutena myymälässä auto-osasto, jossa jatketaan Korsumäen romujen myyntiä ylihinnalla kun renkaisiin saatu ilmaa ja levät pyyhitty kyljistä.
Kai ne nuo ovat ns.tilliperunoita? Ja onkohan kuha pyöritelty jauhoissa ennen paistamista, jos on saako gluteenittomana? Minä, vaimoni ja meidän muutkin serkut olemme keliaakikkoja.
- AnonyymiUUSI
Mikäs mahalasku nyt on tullut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs mahalasku nyt on tullut?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011374373.html
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy.Juuri tämänhän vuoksi Tokmanni tulee Ähtäriin, lähtee luvut nousuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämänhän vuoksi Tokmanni tulee Ähtäriin, lähtee luvut nousuun.
Juu, Ähtärissä tunnetusti erittäin ostovoimaista asukasmateriaalia. 🤭 Ainakin kun kuntien välistä keskiansiotaulukkoa katsoo... 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy.Sehän on jo päätetty niin silloin se tulee varmasti. Haistakaa epäilijät kukkanen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo päätetty niin silloin se tulee varmasti. Haistakaa epäilijät kukkanen.
No ei ole tulossa, koita nyt jo ymmärtää.
- AnonyymiUUSI
Käykäähän vaan keskisen kyläkaupoilla ja ostakaa viikon ruuat ja polttoaineet
Näin se Ahteri toimii- AnonyymiUUSI
Kyllä, miksi maksaa ylihintaa ruuasta ja polttoaineesta, kun voi ostaa paljon halvemmalla muualta.
Ähtärissä ei toimi muu kuin veronkerjuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593965Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252567Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152060Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011726Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161708Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511654Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211154