Kohta on Tokmannin avajaiset! Huippua!
Tokmannin avajaiset
43
1460
Vastaukset
- Anonyymi
On varmaan, muttei Ähtärissä. 😂
- Anonyymi
Parempi niin.Seonäjoellakin on 2Tokmannia.Väki on niiskin vähentynyt ainakin kesäaikaan
- Anonyymi
Ja puolenyön jälkeen ei näy juurikaan asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja puolenyön jälkeen ei näy juurikaan asiakkaita.
Kohta alkaa rakentaminen.
Luvat jo myönnetty - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta alkaa rakentaminen.
Luvat jo myönnettyEi muuten ala. Apulaissheriffi päätti ettei sitä tule. Takaan sen.
- Anonyymi
Joko olet jonottamassa sanoa. 😆😆😆😆
- Anonyymi
Korjaus. Joko olet jonottamassa sankoa. 😆😆😆
- Anonyymi
Tässä se Ähtäriläisten hyväuskoisuus taas todistettiin. Kaikki määkivät innoissaan kilpaa uuden "ostoskeskuksen" tulemisesta ja pari viikkoa "virallisen" ilmoituksen jälkeen se perinteinen mahalasku. Koska te typerykset opitte?
- Anonyymi
Uusimman tiaron mukaan tuleekin Stockmanni herkkuosastoineen Korsumäen Auton tiloihin. Herkkuosastolla myydään ähtäriläistä perinneruoka eli keitettyjä perunoita ja kuhaa. Uutuutena myymälässä auto-osasto, jossa jatketaan Korsumäen romujen myyntiä ylihinnalla kun renkaisiin saatu ilmaa ja levät pyyhitty kyljistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusimman tiaron mukaan tuleekin Stockmanni herkkuosastoineen Korsumäen Auton tiloihin. Herkkuosastolla myydään ähtäriläistä perinneruoka eli keitettyjä perunoita ja kuhaa. Uutuutena myymälässä auto-osasto, jossa jatketaan Korsumäen romujen myyntiä ylihinnalla kun renkaisiin saatu ilmaa ja levät pyyhitty kyljistä.
Kai ne nuo ovat ns.tilliperunoita? Ja onkohan kuha pyöritelty jauhoissa ennen paistamista, jos on saako gluteenittomana? Minä, vaimoni ja meidän muutkin serkut olemme keliaakikkoja.
- Anonyymi
Mikäs mahalasku nyt on tullut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs mahalasku nyt on tullut?
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011374373.html
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy.Juuri tämänhän vuoksi Tokmanni tulee Ähtäriin, lähtee luvut nousuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämänhän vuoksi Tokmanni tulee Ähtäriin, lähtee luvut nousuun.
Juu, Ähtärissä tunnetusti erittäin ostovoimaista asukasmateriaalia. 🤭 Ainakin kun kuntien välistä keskiansiotaulukkoa katsoo... 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy.Sehän on jo päätetty niin silloin se tulee varmasti. Haistakaa epäilijät kukkanen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on jo päätetty niin silloin se tulee varmasti. Haistakaa epäilijät kukkanen.
No ei ole tulossa, koita nyt jo ymmärtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kauppaa tulossa kun numerot sakkaa ja osake syöksyy.Älä rakas noin laita, oli meillä kiva yö nuolin sun munaa
- Anonyymi
Käykäähän vaan keskisen kyläkaupoilla ja ostakaa viikon ruuat ja polttoaineet
Näin se Ahteri toimii- Anonyymi
Kyllä, miksi maksaa ylihintaa ruuasta ja polttoaineesta, kun voi ostaa paljon halvemmalla muualta.
Ähtärissä ei toimi muu kuin veronkerjuu.
- Anonyymi
Tokmanni antoi tulosvaroituksen joten tuskin rakentaa uusia myymälöitä.
- Anonyymi
Toimitusjohtaja jää eläkkeelle ja uuden aivoituksista ei kukaan tiedä. Konkurssiuhkaa ei sinänsä ole koska tuolla on meidän eläkevaroja sijoitettuna ja eläkeyhtiöt tarvittaessa pääomittavat. Maan hallituksen nerot antoivat eläkeyhtiöille luvan sijoittaa varoja suuremmalla riskillä, mikä voisi mennä pieleen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimitusjohtaja jää eläkkeelle ja uuden aivoituksista ei kukaan tiedä. Konkurssiuhkaa ei sinänsä ole koska tuolla on meidän eläkevaroja sijoitettuna ja eläkeyhtiöt tarvittaessa pääomittavat. Maan hallituksen nerot antoivat eläkeyhtiöille luvan sijoittaa varoja suuremmalla riskillä, mikä voisi mennä pieleen....
Sijoituksissa riskejä on olemassa.
Siinä ei ole sen kummemmin sijoittajaturvaa olemassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sijoituksissa riskejä on olemassa.
Siinä ei ole sen kummemmin sijoittajaturvaa olemassaRiskejä on mutta ongelmana on eläkeyhtiöt voivat pääomittaa firmaa pitkäänkin vaikkei toiminta kannata.
- Anonyymi
Sepe kirjoitti fb tästä jo viikkoja sitten.
Artsi tyrmäs Sepe kirjoituksen, mutta jälleen kerran Sepe oli oikeassa. - Anonyymi
Hariakaine paikalle pestitty jo.
- Anonyymi
Ymmärrettävää. Ähtäri onkin ainoita paikkoja mihin tieto ahdisteluista ei ole kulkenut. Ei sillä ettenkö miekin pillusta piä.
- Anonyymi
Tokmanni myy jo rakenteilla olevaa kauppaansa..Vuokralta on helpompi lopettaa..🤫🤫🤫
- Anonyymi
Kaikki Tokmannin myymälät ovat jonkin kiinteistösijoitusyhtiön omistuksessa. Siinä ei ole mitään uutta.
- Anonyymi
No nyt alkaa tapahtua,kun tänään oli jo ensimmäiset koneet tontilla 👍👍
- Anonyymi
Apulaissheriffi takaa, ettei Tokmanni tule Ähtäriin.
- Anonyymi
Ei liity Tokmanniin nuo koneet mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liity Tokmanniin nuo koneet mitenkään.
Kyllä ne vaan kuule liittyy, hyvin oleellisestikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne vaan kuule liittyy, hyvin oleellisestikin.
Ei muuten liity. Koneet tilattu tontille jo ennen kuin Tokmanni perui Ähtäri homman, joten se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten liity. Koneet tilattu tontille jo ennen kuin Tokmanni perui Ähtäri homman, joten se siitä.
Kyllä muuten liittyy, älä väitä parempaa tietoa vastaan.
Peruuttele sinä vaan rollaattoria pihassasi ja varmista että omaisesi tuovat sinut Tokmannin avajaisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä muuten liittyy, älä väitä parempaa tietoa vastaan.
Peruuttele sinä vaan rollaattoria pihassasi ja varmista että omaisesi tuovat sinut Tokmannin avajaisiin.Meidän koko suku käy ostoksilla Tuurissa. Ei senttiäkään ylihintaiseen Ähtäriin.
- Anonyymi
Näkyy olevan usein kauppojen pihoissa laskemassa asiakkaita
- Anonyymi
Olisikohan mahdollista päästä Sheriffien väestönlaskenta / kulunvalvonta-yritykseen töihin, olen tällä hetkellä pystynyt pysyttelemään työn ulkopuolella hakemalla sellaisiin paikkoihin joihin minulla ei ole ollut mitään mahdollisuutta päästä, mutta nyt mielikuvitukseni alkaa loppua ja hakupaikat huveta ja pelkona on etten pitkään enää pysty väistelemään sitä tilannetta että joutuisin tahtoni vastaisesti ottamaan vastaan oikean työpaikan jolloin menettäisin kaikki yhteiskunnan minulle tarjoamat edut.
Sheriffien yrityksessä minua kiinnostaa se, että siinä pääsisin yritykseen jonka johtajilla ei ole minkäänlaista kokemusta oikeasta työnteosta ja he ovat keskittyneet valittamaan kaikesta ja vastustamaan kaikkea mikä vähänkin omaa paikkakuntaansa kehittäisi, se olisi varmasti kivaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisikohan mahdollista päästä Sheriffien väestönlaskenta / kulunvalvonta-yritykseen töihin, olen tällä hetkellä pystynyt pysyttelemään työn ulkopuolella hakemalla sellaisiin paikkoihin joihin minulla ei ole ollut mitään mahdollisuutta päästä, mutta nyt mielikuvitukseni alkaa loppua ja hakupaikat huveta ja pelkona on etten pitkään enää pysty väistelemään sitä tilannetta että joutuisin tahtoni vastaisesti ottamaan vastaan oikean työpaikan jolloin menettäisin kaikki yhteiskunnan minulle tarjoamat edut.
Sheriffien yrityksessä minua kiinnostaa se, että siinä pääsisin yritykseen jonka johtajilla ei ole minkäänlaista kokemusta oikeasta työnteosta ja he ovat keskittyneet valittamaan kaikesta ja vastustamaan kaikkea mikä vähänkin omaa paikkakuntaansa kehittäisi, se olisi varmasti kivaa!Tollo luulee kaikkia vähänkin arvostelevia kirjoituksia Sheriffin kirjoittamaksi.
Kakkonen muuten ihmetteli miten Tokmanni nosti hintoja heti kun hurri sijoittaja sen osti, siksi myynti laskee.
- Anonyymi
Joo epäonnistunut suoduunari sekä tyhjäntilan heinäkenkä
- Anonyymi
On muuten aivan HELVETIN mukavia miehiä. Ja kauheita paneen.
- Anonyymi
On muuten aivan HELVETIN mukavia miehiä. Ja kauheita paneen.
- Anonyymi
Hankkikaa elämä jos se on yhdestä Tokmannista kiinni🤣
- Anonyymi
Keskinen nuijii Tokmanin ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845097Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j342785Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411331Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54945