Halkosaaren padon alapuolella nousi ja näkyy. En tiennyt, että tuonne lasketaan kunnan jätevesiä.
Kakkaputki nousi pintaan
19
705
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea se tietämättömyys teettää, kannattais ehkä mitä lausuu asiasta jota ei ymmärrä.
- Anonyymi
Mikä siellä nousi, sukellusvene vai?
- Anonyymi
Ei putkesta tuonne jokeen mitään lasketa vaan kulkee läpi toiseen kaivoon mistä.tavaran matka jatkuu kohti jätevedenpuhdistamoa.Kaikille Ei näköjään ole annettu samalla kauhalla.
- Anonyymi
Virtaus siirtänyt painoja ei sen kummempaa.Uutta painoa putkeen niin painuu taas pohjaan.
- Anonyymi
Kyllä kai se vuoto pitäisi korjata este..?
- Anonyymi
Ei korjaaminen kovinkaan nopeaa liene, kun virkamiehet asuvat muualla ja kaikki käskyt vielä kierrätetään kuntaliiton kautta.
- Anonyymi
Kuulemma korjattu.
- Anonyymi
Tuskin tuota viikonloppu kukaan painottaa
- Anonyymi
Onneksi se korjattiin.
- Anonyymi
On se vielä pinnalla.
- Anonyymi
Tarvittaisiin pintasukeltajia, ei syvyyssukeltajia.
- Anonyymi
Paskaletku eikä sitä ole tarkoitus korjata, vesihän siitä valuu jo pois lappajärvestä. Ei ole meidän ongelma.
- Anonyymi
Jos sun tietämys on tuolla tasolla niin parempi olla hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sun tietämys on tuolla tasolla niin parempi olla hiljaa
Paska aina valuu alaspäin, se on se painovoima laki.
- Anonyymi
Voi voi, ei sitä kaikkea tiedäkkään, mitä mistäkin kunnasta valuu vesistöön.
Ne vain tarkkailee omakotitalojen "päästöjä" mutta omissakin olisi tutkimista ja tarkastelemista yllinkyllin.
Eräässä kunnassa sadevedet nousee kaivoista pois, kun ne pitäisi laskea alas Yms.. - Anonyymi
Mukana vähän politiikkaa. Matkailuautoille on paikat muualla.
- Anonyymi
Labbajärvi on kovin saastunut, kiitos perunajemmareiden ja turkistarhureiden.
kalatkin on jo uineet muualle. - Anonyymi
Jokainen kun huolehtii miten itse roskaa/saastuttaa luontoa niin se on hyvä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991